کد خبر: ۲۹۲۳۷
 

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر گفت: مشکلاتی در سردخانه‌های کشتارگاه دام شهرستان بوشهر به وجود آمد که موجب تعطیلی کشتارگاه دام شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر، «دکتر مرتضی بحرانی» امروز در خصوص وضعیت کشتارگاه نیمه‌صنعتی دام شهرستان بوشهر اظهار داشت: کشتارگاه در دوران مختلف گذشته متولی خاصی نداشته و در سال گذشته تعیین تکلیف مالکیت آن مطرح شد و در نهایت مالکیت آن به سازمان همیاری شهرداری واگذار شد و پس از آن بحث متولی آن مورد نظر بود که طی اعلام فراخوان به بخش خصوص واگذار شد.

دکتر بحرانی افزود: متأسفانه از بهمن‌ماه سال گذشته تاکنون در حین بهره‌برداری مشکلاتی در سردخانه‌های کشتارگاه به وجود آمد که موجب تعطیلی کشتارگاه دام شده و هم‌اکنون متولی کشتارگاه در حال پیگیری جهت رفع مشکلات سیستم است.

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر اضافه کرد: به‌هرحال هدف سیستم دامپزشکی تأمین سلامت و امنیت غذایی مردم است و تا اصلاح موارد نقص در کشتارگاه مجوز فعالیت صادر نخواهد شد و طبق تصمیماتی که به‌اتفاق مسئولان در استانداری اتخاذشده، مقرر شد تا روز شنبه هفته آینده نسبت به رفع نواقص اقدام لازم را به عمل‌آورده و مقدمات فعالیت مجدد کشتارگاه را فراهم کند و در غیر این صورت، فراخوان برای به‌کارگیری نفر جدید بخش خصوصی و متولی کشتارگاه منتشر خواهد شد.
 
 
نظر شما
ادامه