کد خبر: ۲۹۴۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
DSC_0172
 

«دکتر پیام محبی» رئیس هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران در تماس با سایت «وت پارس» نقل قول خود در نشست خبری نوزدهمین کنگره دامپزشکی ایران مبنی بر "اجاره دادن مهر دامپزشکی توسط مسئولین فنی" را تکذیب کرد.

این جمله از مصاحبه ایشان توسط خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان منتشر شده بود و واکنش هایی را از سوی تعدادی از مسئولین فنی به همراه داشت.

 

توضیح حکیم مهر:

پس از بازنشر این خبر توسط حکیم مهر، در فضای مجازی بعضی از دوستان، ما را به غرض ورزی متهم نموده و گلایه داشتند که چرا متن گفتگوی ریاست محترم هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران را از سایر خبرگزاری ها منتشر ننموده ایم و اظهار می داشتند که انتخاب خبر از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان توسط ما، با سوء نیت صورت پذیرفته است!

همکارانی که با حوزه رسانه کمی آشنایی داشته باشند، می دانند که در حوزه خبر دو موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است:

1- سرعت اطلاع رسانی

2- دقت اطلاع رسانی

روز گذشته خبرنگاران شش خبرگزاری رسمی کشور شامل خبرگزاری های ایرنا، ایسنا، تسنیم، مهر، فارس و باشگاه خبرنگاران جوان در نشست خبری ریاست محترم هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران حضور  داشتند و اقدام به انتشار این خبر نمودند.

جهت اطلاع بینندگان محترم ساعت درج خبر در خبرگزاری (سرعت اطلاع رسانی) و تعداد کلمات مربوط به آن خبر (دقت اطلاع رسانی) را به ترتیب زمان انتشار خبر درج می نماییم:

1- باشگاه خبرنگاران جوان: ساعت 13:00 (642 کلمه)

2- خبرگزاری فارس: ساعت 14:10 (344 کلمه)

3- خبرگزاری مهر: ساعت 14:35 (334 کلمه)

4- خبرگزاری ایرنا: ساعت 15:51 (455 کلمه)

5- خبرگزاری ایسنا: ساعت 15:55 (362 کلمه)

6- خبرگزاری تسنیم: ساعت 18:19 (476 کلمه)

همانگونه که ملاحظه می فرمایید، سریع ترین خبر (ساعت 13:00) و کاملترین خبر (642 کلمه) توسط خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان منتشر شده بود و ما نیز 33 دقیقه پس از انتشار این خبر در باشگاه خبرنگاران (در ساعت 13:33 دقیقه) این خبر را بازنشر نمودیم. ضمن اینکه در زمان بازنشر این خبر در حکیم مهر، هنوز سایر خبرگزاری ها این خبر را منتشر نکرده بودند.

وظیفه ما به عنوان یک رسانه، اطلاع رسانی کامل و سریع به بینندگان محترم حکیم مهر می باشد، نه رضایت یا عدم رضایت افراد.

در عین حال، به دنبال یافتن فایل صوتی مصاحبه ریاست محترم هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران در نشست خبری روز گذشته هستیم و به محض دسترسی به آن، فایل صوتی کامل آن را جهت تنویر افکار عمومی، در سایت حکیم مهر قرار خواهیم داد.
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
0
چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی
نظر شما
ادامه