کد خبر: ۲۹۵۸۶
 

با هدف توسعه خدمت رسانی به مراجعان و استفاده مناسب از ابزار های بروز اطلاع رسانی اولین اپلیکیشن عمومی دامپزشکی در اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی به بهره برداری رسید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، رئیس اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی با اعلام این افزود: در نرم افزار یاد شده که برای گوشی های اندروید قابل نصب است، اغلب مطالب عمومی مورد نیاز کاربران در حوزه دامپزشکی تعبیه شده است.

«مهندس عباس خوشنویس» افزود: در نسخه اولیه این اپلیکیشن که به سفارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی و پیگیری های اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات و تحول اداری دامپزشکی استان تهیه شده است مواردی از قبیل وظایف سازمان دامپزشکی، فراورده های خام دامی سالم، بیماری های دام و طیور، قوانین و مقررات با امکان جستجو و درج علاقه مندی و همچنین ارتباط با ما درج شده است و قابلیت ارتقاء و بارگذاری دیگر اطلاعات مورد نیاز نیز در نسخه های بعدی فراهم شده است.

وی اعلام داشت: علاقه مندان می توانند این نرم افزار را از آدرس پورتال اداره کل دامپزشکی استان به نشانی http://rkh.ivo.ir دریافت و نصب کنند.
 
 
نظر شما
ادامه