کد خبر: ۲۹۸۱۱
تعداد نظرات: ۶ نظر

با کمال تأثر باخبر شدیم «دکتر جواد طلبی» از همکاران مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان غربی دار فانی را وداع گفته و به دیدار معبود شتافته است.

وی که از همکاران شاغل در آموزش و تحقیقات جهاد کشاورزی آذربایجان غربی بود، از ورودی های 1372 دانشکده دامپزشکی شیراز محسوب می شد که تحصیلات خود را در دانشکده دامپزشکی ارومیه ادامه داده و از این دانشکده فارغ التحصیل شده بود.
دکتر طلبی که پیش از ورود به دانشکده دامپزشکی سابقه عضویت در جهاد سازندگی داشت، در ادامه نیز خدمات خود را در آموزشکده شهید باکری ارومیه پی گرفت و چند سالی نیز ریاست این آموزشکده را به عهده داشت.
به اذعان دانشجویان و همکارانش آن مرحوم از جمله خوشنام ترین، مودب ترین و مردمدارترین اساتید این دانشکده بود که داغ از دست رفتن او صدها نفر از دوستان، همکاران و دانشجویان آن مرحوم را به باغ رضوان ارومیه کشاند.
دکتر طلبی در بیستم اردیبهشت ماه جاری در بیمارستان نمازی شیراز به علت عارضه کبدی دار فانی را وداع گفت. یادش گرامی و راهش پررهرو باد.

حکیم مهر به نوبه خود، مصیبت وارده را به جامعه دامپزشکی کشور تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم، مغفرت و رحمت و برای بازماندگان، صبر و اجر مسئلت می نماید.

 
 
 
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
مجتبی گلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
0
1
انا لله و انا الیه راجعون
با نهایت تأسف و تألم از درگذشت انسانی با اخلاق و همکاری بزرگوار و سخت کوش، از هم دانشکده‌ایهای سابق در دانشکده‌ی دامپزشکی دانشگاه ارومیه مطلع شدم که باور آن ناممکن و شوکه کننده بود اما با مرور این آیات شریف قرآن کریم که " كُلُّ مَنْ عَلَيْهَا فَانٍ وَ يَبْقَى وَجْهُ رَبِّكَ ذُو الْجَلَالِ وَالْإِكْرَامِ " به روح بلند دکتر جواد طلبی عزیز رحمت فرستادم و از خداوند متعال برای وی غفران ابدی و برای بازماندگان و خانواده‌ی داغدار آن مرحوم صبر و بردباری از درگاه خداوند منان طلب نمودم.
یک دوست
|
Armenia
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
0
1
درود بر روح پاکش و تسلیت بر خانواده محترم ایشان،دکتر طلبی انسانی به حق شایسته درجات بالای رحمت حق می باشد که همیشه ودر همه حال با زندگی سرافرازانه قابل تقدیر و ستایش می باشد.
مسعود بقائی کردیانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
0
0
دکتر طلبی استاد عالیقدر و فرشته ای بود که قابل توصیف و وصف نبود . هفته پیش بود که با ایشون تماس داشتم و کمی گفتیم و شاد بودیم . دلم خیلی بی نهایت گرفت و میگویم کاش من جای او رفته بودم . تنها استاد یا ریاست یا فرشته ای بود که رفیق تنهایی و غریبی بچه های دانشگاه در خوابگاه ها بود محال بود به بچه ها سر نزند. عاشق تدریس باکتری و آزمایشگاه بودند تا حدی که شب و روز پیگیر امور . خدا رحمتشان کند . من الان یعنی بعد از چند روز متوجه شدم چون می دونستم شیراز هستند وپیگیر. خدا رحمتشون کنه .
سعید درویش پناه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
0
1
درگذشت دکتر جواد طلبی چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند
ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست این ماتم جانگداز را به خانواده محترم دکتر طلبی صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات طلب می‌کنم.
مسعود احسانبخش
|
United States of America
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
0
0
آلاه رحمت السین. مرحوم دکتر طلبی سال 80 استاد درس میکروبیولوژی ما بودند.
بهنام قاسمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
0
استاد یکی از بهترین انسان هایی بود که تو عمرم دیدم روحش شاد
نظر شما
ادامه