کد خبر: ۳۰۱۱۷
 

هیأتی تجاری از بخش خصوصی کشور هلند، با هدف بررسی شرایط صادرات گوشت قرمز منجمد به ایران با سرپرست دفتر قرنطینه و امنیت زیستی سازمان دامپزشکی کشور دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر مسعود محمدیان» سرپرست دفتر قرنطینه و امنیت زیستی سازمان دامپزشکی کشور اظهار داشت: در این دیدار هیئت تجاری هلند با اعلام شرایط پرورش گوساله پرواری و وضعیت کشتارگاه های کشور هلند و شرکت های وارد کننده گوشت قرمز از این کشور، با کارشناسان دفتر قرنطینه و امنیت زیستی سازمان دامپزشکی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وی افزود: در این دیدار به هیئت تجاری کشور هلند تاکید شد الزامات واردات گوشت قرمز منجمد توسط سازمان دامپزشکی کشور تدوین شده است و باید از طریق مراجع رسمی به مرجع دامپزشکی کشور هلند ارسال و مورد تایید قرار گیرد و در صورت نیاز بازدید میدانی نیز از کشور مبداء انجام شود.

وی تصریح کرد: در صورت تایید همه ضوابط بهداشتی-قرنطینه ای و بررسی ارزیابی مخاطرات واردات، می توان در مورد واردات گوشت قرمز تصمیم گیری کرد.

دکتر محمدیان ادامه داد: در صورتی که شرکت های بخش خصوصی متقاضی واردات گوشت قرمز منجمد از هلند باشند، دفتر قرنطینه و امنیت زیستی با رعایت موارد فوق اقدامات لازم را انجام خواهد داد.
 
 
نظر شما
ادامه