کد خبر: ۳۰۱۷۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
 

این مراسم با حضور دکتر مهدی خلج رییس سازمان دامپزشکی کشور، دکتر اختیارزاده مدیرکل دفتر سازمان های تخصصی، روابط عمومی و امور بین الملل و جمعی از پرسنل دفتر در روز چهارشنبه 19 خرداد ماه در دفتر کار رییس سازمان برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر مهدی خلج» رییس سازمان دامپزشکی کشور طی حکمی «دکتر ناصر رسولی بیرامی» را به عنوان معاون دفتر سازمان های تخصصی، روابط عمومی و امور بین الملل منصوب کرد.

متن حکم به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر رسولی بیرامی

سلام علیکم

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب مفید جنابعالی و بنا به پیشنهاد مدیرکل محترم دفتر سازمان های تخصصی،روابط عمومی و امور بین الملل به موجب این حکم به سمت"معاون دفتر مذکور" منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در رعایت اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشید.

دکتر مهدی خلج

رئیس سازمان
 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
0
0
یک نفر در دفتر مبارزه تب برفکی را می فهمید آن را هم بردند . جالب است عطارد ابراهیم زاده و رسولی و .... همه رفتند و مهمترین دفتر سازمان هرچه میگذرد فقیر تر و فقیر تر می شود ، البته ................. بیشتر از این انتظاری نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
0
0
مرحبا به حسن انتخاب دکتر اختیار زاده و با آرزوی موفقیت دکتر رسولی
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
0
0
اقا، آقای رسولی سال هاست که ذر دفتر مبارزه در بخش های مختلف کار کرده ...................... شما وضع آشفته فعلی تب برفکی را از ................. می دانید؟!!!!!! ...........................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
0
0
متاسفانه ............................... جابجائی چهره مطرح ملی و بین المللی دکتر رسولی از دفتر بهداشت و مدیریت بیماری ها در شرایط حساس فعلی بعنوان فاجعه برای سازمان دامپزشکی کشور تلقی می شود .
دکتر رسولی فردی علمی ، دلسوز و صادق با چه هدفی از دفتر جابجائی گردید ............................
دکتر رسولی مسئول مطالعات اپیدمیولوژیک دفتر بودند و علیرغم محدودیت های مدیریتی تلاش های بسیار زیادی نمودند . جناب آقای دکتر رضائیان زاده بفرمائید این مطالعات اپیدمیولوژیک چه کسی انجام می دهد .
نظر شما
ادامه