کد خبر: ۳۱۲۶۶
 
 

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر از ارائه خدمات رایگان به دامداران و جامعه شهری و روستایی در هفته دولت خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «دکتر مرتضی بحرانی» همزمان با آغاز هفته دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با آغاز هفته دولت ارائه خدمات ویژه‌ای به دامداران و همچنین دیگر اقشار در سطح شهر و روستا در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر ضمن تشریح برنامه‌های هفته دولت افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ویزیت و درمان رایگان دام و طیور، توزیع تراکت‌های آموزشی بهداشتی در تمامی مراکز عرضه مواد پروتئینی، عملیات رایگان واکسیناسیون دام‌ها و همچنین سمپاشی بدن دام و اماکن دامی از برنامه‌های اجرایی دامپزشکی در هفته دولت است که در سراسر استان انجام خواهد شد.

بحرانی تاکید کرد: اداره کل دامپزشکی استان بوشهر با بهره‌گیری از نیروهای متخصص تمام تلاش خود در پیشگیری از وقوع بیماری‌های دامی، بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و همچنین بهبود شرایط بهداشتی تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی را به‌ کار گرفته و در این راه از مدرن‌ترین امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری استفاده کرده است.

این مقام مسؤول مطرح کرد: طی چند سال اخیر مجموعه دامپزشکی با راه‌اندازی سیستم اطلاعات جغرافیایی در زمینه گزارش‌گیری و هشدار سریع بیماری‌ها و همچنین سیستم بررسی قرنطینه‌های مرزی در جهت پیشگیری و کنترل بیماری‌ها برنامه منظمی در دستور کار خود قرار داده است.
 
 
نظر شما
ادامه