کد خبر: ۳۱۳۳۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
 

همزمان با هفته‌ي دولت، دو درمانگاه و یک داروخانه‌ی دامپزشکی با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال در شهرستان مهريز راه‌اندازی شد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از ايسنا، «دكتر مجتبي آغاز» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مهریز در همين رابطه با گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، گفت: هفته دولت فرصتی مناسب جهت بازبینی فعالیت‌ها و خدمات صورت گرفته توسط دولت است که از دو منظر مسئولین و مردم حائز اهمیت است.

وي ادامه داد: در هفته دولت، مسئولان فرصت می‌یابند تا خدمات و اقدامات خود را در طی سال گذشته مورد ارزیابی قرار دهند و مردم نیز می‌توانند از اقدامات بخش دولتی اطلاع پیدا کرده و به بیان نظرات و انتظارات خود بپردازند .

آغاز تصریح کرد: در هفته دولت و با هدف بزرگداشت این هفته، برنامه‌های مختلفی در راستای تحقق اهداف مورد نظر دولت یازدهم توسط شبکه دامپزشکی شهرستان مهریز صورت پذیرفت و در همین راستا نيز سه طرح دامپزشکی با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال در این شهرستان راه‌اندازی شد .

وي خاطرنشان كرد: این طرح‌ها شامل دو درمانگاه دامپزشکی و یک داروخانه‌ی دامپزشکی است که می‌تواند در ارتقاء و بهبود کیفیت خدمات مورد نیاز صاحبان صنایع پرورش دام و طیور شهرستان مهریز موثر واقع شود .

وی اظهار كرد: دامپزشکی یک ارگان دولتی است که کار تخصصی در زمینه بهداشت به عهده دارد و در حوزه حفظ سلامت منابع غذایی مردم و همچنین نظارت بر فراورده های خام دامی اقدامات قابل توجهی را در طی سالیان خدمت خود به انجام رسانده است .

رئیس شبکه دامپزشکی مهریز در پايان نيز ابراز امیدواری کرد كه با همکاری مسئولین و تلاش مردم پرتلاش شهرستان مهریز شاهد پیشرفت روافزون دامپزشکی و ارتقاء هر چه بیشتر شاخص‌های بهداشتی در زمینه دام و فراورده‌های خام دامی باشیم.

 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
0
0
سفره یه بار مصرف به جا شان گذاشته؟
شاهين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
0
0
واقعا عاليه ،اون سفره رو هم تو رو در بايستي با دوربين گذاشتن احتمالأ!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
0
0
حکیم مهر" این عکس یکی از دوستای من در استان خراسان جنوبیه فک نکنم ربطی به شهرستان مهریز استان یزد داشته باشه ها
سعادت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
0
0
این عکس وحیده !!! زیرکوه خراسان جنوبی
ربطش به مهریز چیه ؟
نظر شما
ادامه