کد خبر: ۳۱۴۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
 
 

 «دکتر مهدی خلج» رئیس سازمان دامپزشکی کشور به دنبال کسب رتبه برتر سازمان دامپزشکی کشور در جشنواره شهید رجایی و دریافت لوح تقدیر از رئیس جمهور در جشنواره شهید رجایی، به کلیه کارکنان سازمان دامپزشکی کشور، ادارات کل، شبکه های دامپزشکی سراسر کشور، ذینفعان، بهره برداران و همکاران بخش غیر دولتی تبریک گفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، در متن این پیام آمده است:

شکر و سپاس فراوان به درگاه احدیت که این توفیق بزرگ و ستودنی را به زحمت کشان عرصه دامپزشکی عنایت نمود تا با انگیزه ای افزون تر و تلاشی فراتر از گذشته پاسخگوی نیازهای بهداشتی جامعه باشند.

کارکنان حوزه های مختلف دامپزشکی کشور بایستی تمام توان و کوشش خود را در جهت بهبود امور ذیل بیش از پیش متمرکز نمایند تا شایسته ی محبوبیت درگاه باری تعالی شوند:

1. توسعه بیش از پیش سامانه های الکترونیک، در راستای تحقق هرچه بیشتر اهداف دولت الکترونیک و سیستمی نمودن امور ارباب رجوع به منظور کاهش مراجعه، سرعت انجام امور، شفاف سازی و ارتقاء سلامت اداری

2. تعامل هرچه بیشتر با خدمات دهندگان و خدمات گیرندگان در امور مختلف از طریق ارتباط صمیمانه با تشکل های رسمی صنفی و تلاش در جهت جمع آوری نظرات و پیشنهادات سازنده ایشان برای اصلاح ضوابط، دستورالعمل ها و روش های اجرایی رایج کنونی

3. تلاش فوق العاده در جهت تسهیل صادرات دام، فرآورده ها و نهاده های دامی و تسهیل امور صادرات در محدوده قوانین و ضوابط جاری

4. گسترش کمی و کیفی ارائه خدمات بهداشتی- درمانی مطلوب و خصوصاً به دام روستایی و عشایری، ارتقاء کیفیت بهداشتی فرآورده های خام دامی .... و کلیه وظایف مهمی که به سلامت، ثروت و رفاه عمومی منجر خواهد شد.


روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور نیز از تمامی شاغلین دامپزشکی در عرصه های مختلف اجرایی، آموزشی، پژوهشی، در بخش های دولتی و غیر دولتی و کلیه تشکل ها که به اشکال مختلف پیام تبریک جهت کسب رتبه برتر ارسال نموده اند تقدیر و تشکر می نماید.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
0
0
سلام. عدم درج نظرات کاربران بنظر غیر عادی ست
نظر شما
ادامه