کد خبر: ۳۱۴۵۱
 

رییس سازمان دامپزشکی کشور به همراه معاونان و جمعی از مدیران کل ضمن بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، با مدیرعامل ایرنا دیدار کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر مهدی خلج» در دیدار با «محمد خدادی»، فعالیت های این سازمان در مناطق کشور را تشریح کرد و گفت: دامپزشکی پیشتاز در عرصه بهداشت عمومی است و در تحکیم مبانی اقتصاد ملی و تجارت بین الملل نقش بی بدیل دارد .

وی ارزش دام و تولیدات دامی در سال 1395 را بیش از یک تریلیون و 420 هزار میلیارد ریال (142 هزار میلیارد تومان) اعلام کرد و افزود: فعالیت دامپزشکان موجب افزایش 25 درصدی این ثروت می شود .

دکتر خلج همچنین بر ضرورت تبیین اهمیت کار این حرفه و معرفی آن به جامعه با همکاری و هم افزایی رسانه ها در تشویق و جلب مشارکت مخاطبان تاکید کرد و گفت: بی توجهی در همراهی همگان با این بخش، به ورشکستگی صنعت در این زمینه و همچنین آسیب به سلامت افراد جامعه منجر می شود .

محمدخدادی مدیرعامل خبرگزاری ایرنا نیز در این دیدار، «اطلاع رسانی درست» را از نیازهای اساسی جامعه رسانه ای کشور دانست و گفت: متاسفانه امروزه کیفیت اطلاعات جای خود را به کمیت داده و سبب عدم شناخت و خطای ادراکی جامعه شده است .

وی همچنین «جمع آوری اطلاعات، عدم ابهام در اطلاعات و منبع اطلاعات» را برای ایجاد مشارکت در مخاطب ضروری دانست و افزود: باید اطلاعات را برای مخاطب ساده سازی و دسته بندی کنیم تا بار مفهومی به آن ببخشد.

 
 
 
نظر شما
ادامه