کد خبر: ۳۱۴۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
 
 

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی با اشاره به بیمارستان در حال ساخت دامپزشکی استان، گفت: این بیمارستان برای دام‌های کوچک و طیور ساخته می‌شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان، «دکتر محمد اصغرزاده» معاون سلامت این مجموعه افزود: در این بیمارستان بیشتر کارهای تخصصی صورت می‌گیرد و دارای بخش‌هایی شامل رادیولوژی، داروخانه و آزمایشگاه خواهد بود و هیچگونه مخاطره زیست محیطی برای جامعه انسانی نخواهد داشت.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی با بیان اینکه ساخت این بیمارستان به طور قطع سبب توسعه استان می‌شود، یادآور شد: اگر این بیمارستان ساخته شود بسیاری از خدمت‌گیرندگان در این رابطه دیگر لازم نخواهد بود به دیگر استان‌ها مراجعه کنند.

دکتر اصغرزاده خاطرنشان کرد: هنوز این بیمارستان در حال تکمیل ساختمان بوده و هیچ مجوزی برای بهره‌برداری به آن داده نشده است.

وی ادامه داد: سرمایه ثابت برای راه‌اندازی این بیمارستان یک‌ میلیارد و 500 میلیون تومان و سرمایه در گردش آن نیز 600 میلیون تومان است و پیش بینی می شود برای هشت نفر در این حوزه اشتغالزایی ایجاد شود.

معاون سلامت دامپزشکی خراسان جنوبی با بیان اینکه متراژ بیمارستان دامپزشکی 320 متر مربع است، گفت: این بیمارستان در حاشیه پارک آزادی بیرجند واقع شده است.
 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامدار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
0
2
اتفاقا مشكل خدمات در استان خراسان جنوبي مربوط به دام بزرگ است!!!
در زمينه دام كوچك و طيور كه مشكلي نداشتيم ....................................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
0
1
آقايان!
اسمش رو بذاريد پلي كلينيك موضوع حل ميشه
نظر شما
ادامه