کد خبر: ۳۱۷۲۷
 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: یک قلاده گرگ زخمی که در روستای گرمیدر از توابع شهرستان سنندج در تله کشاورزان گیر افتاده بود، نجات یافت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «رامین اسد نژاد» افزود: براساس تماس تلفنی سازمان محیط زیست مبنی بر به دام افتادن یک قلاده گرگ در روستای گرمیدر از توابع شهرستان سنندج نیروهای این سازمان با تجهیزات مخصوص عازم این روستا شدند.

وی افزود: این گرگ در تله کشاورزان ساکن این روستا به دام افتاده و از ناحیه پا به شدت زخمی شده بود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج ادامه داد: با توجه به اینکه این قلاده گرگ به سمت نیروهای این سازمان حمله ور می شد، با آرامش و استفاده از کلاه و تجهیزات ایمنی لازم توانستند پای گرگ را از تله خارج کنند.

وی بیان کرد: در این ماموریت کارکنان محیط زیست و انجمن دوستداران حیوانات هم حضور داشتند و پس از نجات گرگ، پزشک حاضر در محل اقدامات لازم را جهت جلوگیری از خونریزی و مداوای این حیوان انجام داد.

اسد نژاد به شهروندان توصیه کرد: با هدف جلوگیری از بروز هر گونه حوادث و در صورت مشاهده به دام افتادن حیوانات بخصوص حیوانات وحشی از اقدام جهت نجات این حیوانات خوداری کرده و سریعا مراتب را از طریق سامانه 125 به این سازمان اطلاع دهید.

گرمیدر از روستاهای توابع بخش مرکزی شهرستان سنندج است و در چهار کیلومتری شهر سنندج واقع شده است.

 
نظر شما
ادامه