کد خبر: ۳۱۸۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش گرگان با ابراز بی اطلاعی از مصدومیت شدید یک دانش آموز روستایی بر اثر حمله سگ گفت: این موضوع ارتباطی به (حوزه کاری) ما ندارد.

«محمد علی خلیل آبادی» روز دوشنبه در پاسخ به ايرنا مبنی بر وضعیت سلامت دانش آموز مصدوم گفت که از این موضوع اطلاعی نداریم و اساسا اتفاقات رخ داده در بیرون محیط آموزشی در حوزه مسوولیتی اداره آموزش و پرورش نیست.

وی در خصوص دلیل بی اطلاعی مدیران آموزش و پرورش گرگان از این موضوع گفت: گزارشی مبنی بر مصدومیت دانش آموزان به اداره واصل نشده است.

به گزارش ایرنا، دو روز قبل پسربچه هفت ساله ای در روستای کفشگیری شهرستان گرگان هنگام برگشت از مدرسه مورد حمله سگ قرار گرفت و از ناحیه پهلو دچار گاز گرفتگی شدید شد که برای درمان به یکی از مراکز درمانی شهر گرگان انتقال داده شد.

در همین پیوند رئیس شبکه دامپزشکی گرگان با تایید گاز گرفتگی یک دانش آموز در روستای کفشگیری از سوی سگ، گفت: کارشناس دامپزشکی شهرستان برای پیگیری موضوع و بررسی احتمال هار بودن سگ به محل حادثه اعزام شده است.

محمد حسین مسلمی اظهار کرد: به احتمال زیاد سگ حمله کننده به دانش آموز مبتلا به بیماری هاری نبوده است در هر حال کارشناس مربوطه موضوع را در دست بررسی دارد.

خبرنگار ایرنا از منابع محلی روستای کفشگیری کسب اطلاع کرد که عمل جراحی دانش آموز آسیب دیده با موفقیت انجام و مصدوم به هوش آمده است.

روستای کفشگیری در 13 کیلومتری غرب گرگان و در حاشیه جاده قدیم گرگان - کردکوی واقع است.

شرح واقعه

عصر روز شنبه 10 مهرماه سروش اسماعیلی کودک 7 ساله اهل کفشگیری وقتی که داخل کوچه بود مورد حمله یک سگ هار قرار گرفت و به طرز فجیعی بلعیده شد .

به گزارش گلستان ما، این کودک در حال و هوای خودش بود که ناگهان سگی که هار بنظر می رسید از دیوار همسایه بیرون پرید و این کودک را طوری خورد که کلیه اش بیرون بود و گوشتهای کمرش نیز خورده شده بود.

شاهدان عینی می گویند این سگ هار وقتی گردن کودک را گرفته بود و در حال بردن در حیاط صاحبش بود توسط زنان همسایه با ضربات چوب مواجه شد اما سگ هار به مردم نیز حمله کرد.

عکس ها و تصاویر این حمله وحشیانه آنقدر زننده و اندوهناک است که از انتشار آنها به دلیل جریحه دار شدن قلوب مسلمین خودداری می شود.

گفته می شود این سگ گوشتخوار و وحشی بوده  در حیاط صاحبش با زنجیر بسته شده بود که از شدت گرسنگی زنجیر پاره کرده و از بالای دیوار بیرون پریده و متاسفانه با این کودک 7 ساله برخورد کرده است.

بلافاصله بعد از بیرون آوردن کودک از دهان این سگ پیکر بیجان وی در حالی که خونریزی شدید کرده بود به بیمارستان 5 آذر گرگان منتقل شد و 8 ساعت در اتاق عمل بوده و کلا جراحی پلاستیک شده است و می گویند قلب وی کار می کند.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
0
0
در طی هفته جاری بعد از واقعه استان فارس حالا نوبت گرگان است پس این کمیته اتلاف سگ های ولگرد با نظارت وزارت کشور که چند سال پیش فعال بود کجاست
نظر شما
ادامه