کد خبر: ۳۲۰۲۸
 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در بازدید از ادراه کل دامپزشکی کرمانشاه گفت: مجمع نمایندگان استان از تمام پتانسیل های لازم برای رفع مشکلات دامپزشکی استفاده خواهند کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، «مهندس احمد صفری» نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره کل دامپزشکی استان ضمن بازدید از قسمت های مختلف این اداره کل از زحمات و تلاش های فعالان عرصه بهداشت سلامت عمومی جامعه تقدیر و تشکر کرد.

مهندس صفری در این بازدید ضمن گرامیداشت روز ملی دامپزشکی از نزدیک در جریان اهم فعالیت ها و اقدامات دامپزشکی قرار گرفت و اظهار داشت: دامپزشکی مسئولیت سنگینی در قبال سلامت و اقتصاد جامعه دارند.

وی اظهار داشت: مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از تمام پتانسیل های لازم برای رفع مشکلات دامپزشکی استان استفاده خواهد کرد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی همچنین بر نقش مهم دامپزشکی در سلامت، اقتصاد و اشتغال پایدار در جامعه و روستاها تأکید کرد و افزود: مجلس می‌تواند در راستای حمایت از اقتصاد مقاومتی و تحقق این مقوله بسیار مهم پشتیبان دامپزشکی باشد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: نمایندگان مردم در خانه ملت از هیچ تلاشی برای کمک به دامپزشکی مضایقه نمی کنند و نگاه ویژه ای خواهند داشت، چراکه نمی توان نقش مهم این سازمان را تأمین بهداشت و سلامت افراد جامعه نادیده گرفت.

«دکتر نادرپرور» مدیرکل دامپزشکی استان نیز در این دیدار ضمن تشریح وظایف و خدمات دامپزشکی استان با اشاره به 371 کیلومتر مرز مشترک با کشور بحران زده عراق خاطرنشان کرد: وضعیت نامناسب بهداشتی در کشور عراق، احتمال ورود انواع بیماری های دامی و مشترک را به استان افزایش می دهد واین مهم نقش دامپزشکی استان را در رفع این تهدیدات ویژه می نماید که به عنوان سدی در مقابل تهدید انواع بیماری های دامی در کشور عمل می کند.

وی بیان داشت: دامپزشکی برای رسیدن به اهداف خود که مهمترین آن تأمین سلامت عمومی جامعه است، نیازمند همکاری سایر نهادهای ذی ربط است.

دکتر پرور یادآور شد: استان کرمانشاه از لحاظ دامپروری دارای استعدادهای بسیار خوبی است که شکوفایی و گسترش این ظرفیت های با حمایت های مسئولین و همکاری و تعاملات بین بخشی موجب سرمایه گزاری و اشتغال زایی هرچه بیشتر در استان خواهد شد.

 
نظر شما
ادامه