کد خبر: ۳۲۰۲۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

طی حکمی از سوی مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه، «دکتر صیاد غلامی» به عنوان سرپرست جدید دامپزشکی شهرستان هرسین منصوب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، مراسم تودیع و معارفه سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان هرسین با حضور «دکتر نادر پرور» مدیرکل دامپزشکی استان، «امیر شاه آبادی» فرماندار هرسین و جمعی دیگر از مدیران در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم از زحمات «دکتر فرهاد شمسیان» رئیس سابق شبکه دامپزشکی هرسین تقدیر به عمل آمد و «دکتر صیاد غلامی» به عنوان سرپرست جدید شبکه دامپزشکی این شهرستان معرفی شد.

دکتر نادر پرور در این مراسم با گرامیداشت هفته دامپزشکی، اظهار داشت: دامپزشکی در دو حوزه بهداشت عمومی و اقتصاد مقاومتی نقش مهم و ویژه ای دارد.

وی ابراز کرد: حفظ و ارتقاء سطح بهداشت فرآورده های خام دامی از جمله اهداف مهم سازمان دامپزشکی به شمار می رود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تلاشگران حوزه سلامت جامعه سعی می کنند با انجام نظارت های بهداشتی بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی سلامت افراد جامعه را تأمین کنند.

گفتنی است، دکتر صیاد غلامی سرپرست جدید شبکه دامپزشکی هرسین پیش از این به عنوان معاون شبکه دامپزشکی شهرستان سرپل ذهاب مشغول به کار بود.

در متن این حکم آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر صیاد غلامی

با سلام و صلوات بر محمد (ص) و آل محمد

با احترام با توجه به دانش، سوابق و تعهد جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان هرسین تعیین و منصوب می شوید، امید است با اتکال به خداوند متعال و با بهره گیری از توان نیروهای متعهد و متخصص شهرستان و برنامه ریزی اصولی و هماهنگی با مجموعه ادارات شهرستان در انجام وظایف محوله برای نیل به اهداف سازمان دامپزشکی کشور موفق و موید باشید. توفیق روز جنابعالی را در رعایت اصل عدالت گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند منان خواهانیم.

دکتر نادر پرور

مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۹
دکتر نیما تک سر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
0
0
سلام همکار ارجمند
بنده این انتصاب شمارو از طرف جامعه پزشکان کرمانشاه تبریک میگم. قطعا حضور شما دامپزشکان گرامی تضمین سلامت جامعه است. موفق و موید باشید
دکتر نیما تک پسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
0
0
راستی دکتر جان اگر امکان دارد سایتی طراحی شود تا امکانش باشد که که بتوانیم از برنامه های دامپزشکی برای ارتفا سطح سلامت جامعه مطلع شویم
نظر شما
ادامه