کد خبر: ۳۲۳۵

حکیم مهر - مدتها است خبرنامه نشریه حکیم مهر حداقل هفته‎ای دو تا سه بار به آدرس ایمیل مشترکین این نشریه ارسال می‌شود. اما اخیراً یکی از سایت‎های خبری در حوزه دامپزشکی اقدام به استفاده بدون اجازه از برخی ایمیل‌های مشترکین خبرنامه حکیم مهر نموده است.
در پی انعکاس شکایت برخی از بینندگان محترم حکیم مهر به استحضار می‎رساند این نشریه ایمیل متقاضیان خود را در اختیار سایت مذکور قرار نداده و تعداد محدودی از ایمیل‌های مشترک با ایمیل آن سایت در فهرست ارسال گروهی، بدون کسب اجازه از صاحبان آنان توسط سایت فوق‎الذکر برداشت و خبرهایی به آنها ارسال شده است.
نشریه حکیم مهر ضمن پوزش از این دسته از بینندگان عزیز خود اعلام می‎دارد دخالتی در ارسال اینگونه ایمیل‌های تبلیغاتی نداشته است.
امید است سایت‎ خبری مذکور نیز با اصلاح رویه کنونی از شاکیان عذرخواهی نماید.
ضمنا ً علاقمندان به دریافت خبرنامه حکیم مهر در صورتی که این خبرنامه را دریافت نمی‌کنند می‌توانند با وارد کردن آدرس ایمیل خود از قسمت "ارتباط با ما" در نوار بالای سایت و یا "نظر خوانندگان در مورد این مطلب" در ذیل این خبر تمایل خود را به دریافت خبرنامه حکیم مهر اعلام نمایند. بدیهی است ایمیل وارد شده در بخش نظر خوانندگان در مورد این مطلب به نمایش عمومی در نخواهد آمد.

 

 

نظر شما
ادامه