کد خبر: ۳۲۳۹۹
 

در جلسه ای با حضور «دکتر موحدی» مدیر کل دامپزشکی استان برگزار شد، «مهندس منتظمی» عضو شرکت تعاونی میهن، دامپزشکی را عامل توسعه یافتگی برشمرد و صیانت از آن را خواستار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، در جلسه ای که با حضور دکتر موحدی مدیر کل دامپزشکی استان، رییس اتحادیه مرغ تخمگذار استان و همچنین رییس هیئت مدیره و اعضای اتحادیه مرکزی میهن، در اداره کل دامپزشکی استان اصفهان تشکیل شد، اعضای اتحادیه مرکزی میهن از زحمات دکتر موحدی تقدیر و تشکر نمودند.

در این جلسه مهندس منتظمی عضو اتحادیه مرکزی میهن که از استان خراسان رضوی حضور داشت، ضمن تشکر به خاطر اقدامات صورت گرفته در کنترل آنفلوآنزا در سال گذشته گفت: اداره کل دامپزشکی استان اصفهان بسیار در زمینه مبارزه و قرنطینه آنفلوآنزا هوشمندانه عمل کرد.

وی افزود: با توجه به درگیری شدید استان قم با آنفلوآنزا و داشتن مرز مشترک با استان اصفهان، ولی خوشبختانه به دلیل اقدامات انجام شده و تدابیر خاص قرنطینه ای اداره کل دامپزشکی اصفهان، شاهد بودیم که این استان آلودگی به این ویروس را در بخش طیور نداشت.

منتظمی همچنین دامپزشکی را عامل توسعه یافتگی برشمرد و تصریح کرد: صنعت دام و طیور کشور مدیون دامپزشکی و وابسته به آن است صیانت از سرمایه 110 هزار میلیارد تومانی این بخش بر عهده دامپزشکی است، ولی متاسفانه برخی افراد با احداث واحدهای غیر مجاز درصدد تخریب این صنعت هستند که تقاضا داریم دامپزشکی به شدت با چنین افرادی برخورد نماید.

دکتر شهرام موحدی، مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مهندس افضل رییس اتحادیه مرغ تخمگذار ومادر استان اصفهان، توان اتحادیه ها وشرکت های خصوصی را ارزشمند خواند و گفت: در حال حاضر اتحادیه مرکز مرغداران میهن، یکی از معتبر ترین اتحادیه ها در سطح کشور است.

وی با اشاره به افزایش تولید افزود: ما شاهد افزایش تولید تخم مرغ در کشور هستیم ولی متاسفانه سرانه مصرف در مقایسه با دیگر کشور ها، به مراتب پایین تر است که باید سرانه مصرف در کشور افزایش یابد.

موحدی همچنین از طرح ساماندهی واحدهای متخلف خبر داد و گفت: برخورد با واحدهای متخلف در برنامه های این اداره کل می باشد.
 
 
نظر شما
ادامه