کد خبر: ۳۲۴۳۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
 

مدیر کل دامپزشکی استان فارس گفت: آموزش کاربردی همکاران قبل از اشتغال در حوزه های مختلف دامپزشکی همچون نظارت بهداشتی در کشتارگاهها و مراکز عرضه فراورده های خام دامی و مراکز درمانی دام و طیور، بایستی به عنوان اولویت اول در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان فارس، «دکتر یعقوب مهندس» که در جلسه انجمن صنفی مسئولین فنی بهداشتی سخن می گفت، تاکید کرد: اهمیت امر نظارت بهداشتی فراورده های خام دامی بر سلامت جامعه و نقش دامپزشکان در حفظ سرمایه دامدار به واسطه پیشگیری، کنترل و درمان بیماری های دام و طیور ایجاب می نماید تا شاغلین این حوزه با اطلاعات کامل و اشراف به موضوعات تخصصی وارد بازار کار شوند، لذا برای این مهم، گذراندن دوره های آموزشی در کنار افراد باتجربه به عنوان دستیار ضروری خواهد بود.

سازمان دامپزشکی کشور پیگیر تهیه دستورالعمل نحوه اجرای ماده 19 است

دکتر یعقوب مهندس همچنین در ارتباط با نحوه اجرای ماده 19 آیین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی گفت: سازمان دامپزشکی کشور با هماهنگی سازمان نظام دامپزشکی و مشارکت سایر تشکل های مرتبط، پیگیر تهیه دستورالعمل نحوه اجرای ماده 19 آیین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی است و امیدواریم به زودی شاهد تحقق این مهم باشیم.

شایان ذکر است در این جلسه که «دکتر تابع بردبار» رئیس شورای نظام دامپزشکی استان فارس نیز حضور داشت اعضاء انجمن صنفی ناظرین بهداشتی دامپزشکی استان فارس مسائل و مشکلات خود به ویژه نحو ه اجرای ماده 19 آیین نامه نظارت بهداشتی را با مدیرکل دامپزشکی مطرح کردند.

 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
1
جناب آقاي دكتر مهندس احترام فراواني براي شما قائلم ولي چگونه سازمان نظام و سازمان دامپزشكي در مورد ماده ١٩ با هم جلسه گذاشته اند اين دو بزرگوار حتي براي ١٤ مهر هم همديگر را زيارت نكردند حتي در كنگره ها اول خبر ميگيرند كه آن يكي نباشد بعد ميروند آنوقت كي جلسه گذاشته اند
ميدانيم كه قصد شما خير است ولي متاسفانه حركات رئيس سازمان هيچ احترامي براي بخش خصوصي و مسئولين فني باقي نگذاشته است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
1
(جناب مدیر کل خطاب به دوستان انجمن صنفی):بله هشت سال با وقت کشی سازمان که به خیر و خوشی گذشت انشا الله با مشاوران جدید ریاست سازمان در هشت ساله پیش رو شاهد تحقق این مهم نخواهید بود!!!
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
0
1
............................ با اصرار ایشان جهت تصویب این قانون که مسئولیت تولیدات خام دامی به عهده تولید کننده میباشد, کلا بحث نظارت بهداشتی در این اماکن منتفی میشه حالا چه آموزش ببینند یا خیر
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
0
2
با احترام به تمام دامپزشکان و ارگان های مربوطه :
آموزش کاربردی :
یعنی تف انداختن بر سیستم آموزشی دانشگاه
یعنی رسما اعلام می کنیم که اساتید دانشگاه کامل درس نداده اند
و این یعنی بی حرمتی به سیستم دانشگاه
مگر یک دانشجوی پزشکی بعد از اتمام واحد ها و دریافت شماره نظام، باز هم آموزش می بیند؟؟؟
البته این آموزش هم ، همانطور که دوستان می دانند واقعا بخاطر آموزش نیست.
چون در این آموزش مثل دوره های بازآموزی، هیچ فایده علمی -عملی ندارد و صرفا بازگویی آموخته های دانشگاه است،فقط تکرار مکررات است و گرفتن یک هزینه و یک مسکن کاذب برای ورود دیرتر فارغ التحصیلان به بازار کار.
وقتی کلاس های عملی در صنایع غذایی ارزش دارد که شما تمام تقلبات موجود در آن صنعت و راه های ساده شناخت آن تقلب را به همکاران یاد بدهی.
ولی هیچگاه اینکار صورت نگرفته و نخواهد گرفت
نظر شما
ادامه