کد خبر: ۳۲۶۷۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
 

دوره آموزشی تربیت ممیز و سرممیز آزمایشگاه براساس الزامات ایزو 17025 از یکم لغایت چهارم آذر ماه 1395 در مرکز ملی تشخیص، آزمایشگاههای مرجع و مطالعات کاربردی سازمان دامپزشکی کشور آغاز شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی مرکز ملی تشخیص، آزمایشگاههای مرجع و مطالعات کاربردی، «دکتر عادل حقیقی» رئیس مرکز ملی تشخیص ضمن افتتاح دوره در روز دوشنبه یکم آذر ماه جاری اعلام کرد: دوره آموزشی "تربیت ممیز و سرممیز آزمایشگاه براساس الزامات ایزو 17025" جهت ایجاد زیرساخت های مناسب برای تشکیل یک شبکه آزمایشگاهی  (Laboratory Network) قوی مشتمل بر آزمایشگاه های دولتی، خصوصی و مراکز تحقیقاتی انجام می گردد تا با تربیت نیروهای متخصص در زمینه ارزیابی آزمایشگاه ها، کمک به افزایش کیفیت و ارتقاء سطح آزمایشگاه های کشور در عرصه تشخیصی و کنترلی بیماری های دامپزشکی نمایند.

ایشان در ادامه افزود: لازم به توضیح است برخی از شرکت کنندگان دوره تکمیلی سرممیزی  (Lead Auditor) را در دو روز آخر این دوره آموزشی تخصصی پشت سر خواهند گذاشت تا ارزیابی آزمایشگاه ها بصورت یک تیم متشکل از سرممیز و ممیز اختصاصی تربیت گردد.

در ضمن طبق توافق صورت گرفته از طرف نماینده شرکت Analitica  برای شرکت کنندگان در دوره در صورت قبولی در آزمون نهایی گواهی معتبر ممیزی و سرممیزی صادر خواهد شد.

مدرسین این دوره آقای دکتر علی مبارکی (سرارزیاب بین المللی I Lac ) و نهاد تایید صلاحیتAnalitica  کشور روسیه و آقای مهندس نوید برهانی سرارزیاب ایزو 17025 به نمایندگی از شرکت Ics  ایران می باشند.

 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
0
0
انشاا.. این دوره نمایشی نباشد و واقعا مدیریت آزمایشگاهها دگرگون شود.و به جایگاه آزمایشگاه و کارکنان آزمایشگاهها نگاه ویژه شود.
همکار استان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
0
0
با سلام ضمن تشکر از مدیر کل بسیار دور اندیش و فهیم مرکز ملی تشخیص و همکاران ایشان، باید عرض کنم که یکی از دوره های بسیار عالی و کاربردی سازمان بود
دوست و همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
0
0
یاشاسین دکتر حقیقی، افتخاریمیز سان، انصافا حرکت و اقدام بسیار ماندگار و عملیاتی بود و برای ارزیابی کیفی آزمایشگاههای بخش دولتی و خصوصی این کار ضروری می باشد
همکار قدیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
0
0
واقعا یکی از بهترین دوره های آموزشی و کاربردی سازمان در سالهای اخیر بوده است ، از مرکز تشخیص و مدیریت آن تشکر می گردد
نظر شما
ادامه