کد خبر: ۳۲۸۴۳
 

معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور گفت: تولیدات موسسه رازی نقش به سزایی در ریشه کنی و کنترل انواع بیماری‌ها در کشور داشته است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «دکتر مسعود هاشم زاده» ظهر امروز (13آذر)، در دیدار رسمی رییس شرکت kbnp کره جنوبی از موسسه رازی اظهار کرد: سازمان دامپزشکی از سیاست‌های سازمان جهاد کشاورزی و موسسه رازی در زمینه تولید انواع واکسن حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: انعقاد قرارداد همکاری بین موسسه رازی، شرکت خصوصی و شرکت کره‌ای kbnp اتفاق فرخنده‌ای است که باید به فال نیک گرفته شود.

وی افزود: مردم ایران به واسطه خرید محصولات مختلف کره ای نسبت به این کشور خوشبین هستند و به محصولات کره‌ای دید مثبتی دارند.

هاشم زاده اضافه کرد: تاکنون هیچ تعاملی بین ایران و کره برای خرید و فروش محصولات بیولوژیک از جمله انواع واکسن صورت نگرفته که امید است تفاهم نامه امروز بابی برای افزایش این تعاملات باز کند.

معاون سازمان دامپزشکی کشور توضیح داد: امیدواریم واکسن‌های وارداتی کره مانند سایر محصولات وارداتی این کشور جای خود را در کشور باز کنند و مورد استقبال واقع شوند.

وی در ادامه با اشاره به تاریخچه فعالیت موسسه رازی ابراز کرد: موسسه رازی به عنوان یکی از اولین موسسات تولید واکسن در جهان شناخته شده است.

این مسئول تاکید کرد: تولیدات موسسه رازی نقش به سزایی در ریشه کنی و کنترل انواع بیماری‌ها در کشور داشته است.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر این تولیدات این موسسه در زمینه کنترل بیماری‌های دام و طیور نیز نقش به سزایی داشته است.

هاشم زاده یادآورشد: امیدواریم تفاهم نامه موسسه رازی با بخش خصوصی و شرکت کره‌ای دامنه‌دار باشد و نتایج خوبی به همراه داشته باشد.

وی در پایان گفت: سازمان دامپزشکی از این همکاری‌ها استقبال می‌کند و امیدوار است این همکاری‌ها چه در زمینه تولید و چه در زمینه تحقیقات هر روز گسترده‌تر شود.

 
 
نظر شما
ادامه