کد خبر: ۳۳۰۳۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
در آیین گشایش نمایشگاه الکامپ صورت گرفت:
«دکتر سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی» وزیر بهداشت، «دکتر محمود واعظی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و «امید علی پارسا» رئیس مرکز آمار ایران از غرفه سازمان دامپزشکی کشور بازدید کردند ...
 

حکیم مهر - رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: سامانه های الکترونیک سازمان دامپزشکی کشور از لحاظ تنوع، تعداد و پوشش خدمات، تجلی اراده ملی در تحقق دولت الکترونیک است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، در مراسم گشایش نمایشگاه الکامپ، «دکتر محمود واعظی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و  «دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی» وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از غرفه سازمان دامپزشکی کشور بازدید کردند.

 «دکتر مهدی خلج» رئیس سازمان دامپزشکی کشور به وزرای ارتباطات و فناوری و وزیر بهداشت و درمان، مزایای استفاده از خدمات الکترونیک سازمان همچون سیستم یکپارچه قرنطینه، شناسایی و ردیابی دام زنده،صدور پروانه، GIS، خدمات دارو و درمان و ... را بیان نمود.

«امید علی پارسا» رئیس مرکز آمار ایران از دیگر بازدیدکنندگان غرفه سامان دامپزشکی کشور بود.

گفتنی است راه اندازی سامانه های الکرونیک سازمان دامپزشکی به منظور خدمات‌رسانی و کنترل‌های بهداشتی صورت می‌گیرد. الکترونیکی شدن خدمات، می‌تواند از حجم کارهای حضوری کاسته و ثبت مراحل مختلف یک رویداد را دقیق‌تر و هوشمندانه‌تر کند. از طرفی مراجعه ارباب‌رجوع، به میزان قابل توجهی کاهش یافته و دسترسی به فرم‌های مورد نیاز، در تمام زمان‌ها امکان‌پذیر خواهد بود. ضمن اینکه با توسل به سامانه ردیابی دام زنده، امکان قاچاق به حداقل رسیده و بر این اساس، کنترل بیماری‌ها و جلوگیری از انتشار ویروس‌های قابل انتقال، قوت خواهد یافت.

 
 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
0
0
پیشنهاد میشود آقای دکتر خلج نیز از نحوه دفاع آقای وزیر از حقوق صنفی همکارانشان در برنامه ثریای چهارشنبه شب بازدید به عمل آورند.
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
0
0
ای کاش ماهم یک وزارتخانه و وزیز برای دفاع از حقوق مون داشتین
نه یک سازمان دامپزشکی و نظام دامپزشکی و رییس این دو نهاد که بی قدرت هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
0
1
سازمان دامپزشکی در این بحران آنفولانزا به جای تمرکز بر مدیریت این مشکل حاد به دنبال حرکات نمایشی در نمایشگاهی غیر مرتبط با دامپزشکی است.
ارتباط دامپزشکی با الکامپ ........
ارتباط ....... به ......... !!!!!!
مسئول فنی بهداشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
0
1
کاش اعتبارات و نیروی سازمان صرف وظایف ذاتی و حمایت ازحقوق و شان دامپزشکان میشد. متاسفانه مسئولین در سازمان به فکر مسئولین فنی نیستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۲
0
0
بنده دامپزشک و کارمند سازمان دامپزشکی با 25 سال سابقه کار هستم ضعیف ترین دوران مدیریت سازمان این دوره بود و وزیر جهاد کشاورزی نیز کمترین حمایت را از سازمان دامپزشکی بعمل آورد ای کاش ما هم وزیری مثل وزیر بهداشت داشتیم که حمایتمان می کرد حقوق من دکتر از دیپلمه های بعضی موسسات و وزازتخانه ها کمتر است
نظر شما
ادامه