کد خبر: ۳۳۰۵

حکیم مهر -  صندوق تعاون و رفاه از اعضای سازمان نظام دامپزشکی که علاقمند به همراه داشتن افشانه و شوکر دفاع شخصی هستند ثبت نام می‌کند.

هدف از واگذاری افشانه و شوکر دفاع شخصی به اعضا، ایجاد امنیت بیشتر برای آنان به خصوص مسئولین فنی-بهداشتی است.

عضویت در صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا ارائه شش قطعه عکس 3×4 (زمینه سفید تمام رخ)، رونوشت همه صفحات شناسنامه، رونوشت کارت ملی و رونوشت کارت پایان خدمت یا معافیت (برای آقایان) از مدارک مورد نیاز برای واگذاری افشانه و شوکر دفاع شخصی است.

اعضای علاقمند به دریافت افشانه و شوکر دفاع شخصی باید مبلغ 350 هزار ریال برای افشانه و مبلغ 950 هزار ریال برای شوکر دفاع شخصی به حساب شماره 0205721095005 بانک ملی شعبه کالج کد 433 (قابل واریز در کلیه شعب بانک ملی در سراسر کشور) به نام صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی واریز کنند.

کلیه متقاضیان ضمن ارائه مدارک مورد نیاز، باید فرم خام استعلام سوء پیشینه، عدم اعتیاد و سلامت جسم و روان را از صندوق تعاون و رفاه تحویل گرفته برای تکمیل آن به مراجع ذیصلاح مراجعه کرده و نتیجه استعلام‌ها را به صندوق تعاون و رفاه ارجاع دهند تا پس از صدور مجوزهای قانونی، افشانه یا شوکر به متقاضی تحویل شود.

خاطر نشان می‌شود هر یک از اعضا مجاز به دریافت یک قبضه افشانه یا شوکر خواهند بود.

توضیح حکیم مهر : درحالی که پیش از این بیش از هزار اسپری دفاع شخصی به اعضای سازمان نظام دامپزشکی واگذار شده و مدتی بدون هرگونه توضیح این روند قطع شده بود از سرگیری واگذاری اسپری و شوکر به اعضاء این سازمان امری قابل تقدیر است، لیکن در این مرحله نسبت به مرحله قبلی هم قیمت اسپری افزایش چشمگیری داشته و هم شرط عضویت در صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی هزینه اضافی به عضو این سازمان که حق عضویت را هم پرداخت کرده تحمیل می کند که امید است سازمان نظام دامپزشکی از تحمیل هزینه های متعدد به اعضاء به عناوین مختلف پرهیز نماید.

 

 

نظر شما
ادامه