کد خبر: ۳۳۰۷۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
دامپزشک بدنام سرانجام به سزای اعمال خود رسید
 

دامپزشک بدنامی که بعد از خودنمایی با حیوانات بزرگی که به آن ها شلیک کرده بود، واکنش شدید عمومی را برانگیخت، درحال شکار پرندگان در ایتالیا درگذشت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از برترین ها، «دکتر لوچانو پونزتو» 55 ساله یک کلینیک دامپزشکی در نزدیکی تورین داشت. بعد از اینکه او تصاویری از حیواناتی که کشته بود در شبکه های اجتماعی منتشر کرد (شیر، پلنگ، گوزن)، فعالان حقوق حیوانات کمپینی علیه او به راه انداختند. حتی یک صفحه فیسبوک به شرمسار کردن و ننگین شمردن کار او اختصاص داده شد و حتی چندین نفر او را تهدید به مرگ کردند.

وقتی همه این ها در سال گذشته اتفاق افتاد، لوچانو با گفتن اینکه "دامپزشک بودن با شکار کردن متناقض نیست، چه از نظر اخلاقی و چه از نظر حرفه ای"، از خود دفاع کرد.

انجمن دامپزشکان ایتالیا از او دفاع کردند و بیان کردند که شکار یک سرگرمی قانونی است که به ما اجازه نمی دهد علیه او اقداماتی انجام دهیم.

آخرین سفر لوچانو کشنده بود و این دامپزشک در حال تیراندازی به پرندگان وحشی لیز خورد و 30 متر سقوط کرد. بدن او توسط هلیکوپتر پیدا شد و به بیمارستان محلی منتقل شد. اما او در دم جان سپرده بود و هیچ کاری نمی شد برای او انجام داد.

دامپزشک بدنام سرانجام به سزای اعمال خود رسید
دامپزشک بدنام سرانجام به سزای اعمال خود رسید
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر زکی زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
1
1
این خبر در باشگاه خبرنگاران هم منتشر شده بود اما اسمی از دامپزشک بودن یا نبودن این شخص به میان نیاورده بود چه اصرار بیجایی در این نشریه برای ارتباط هر بی ربطی به دامپزشکی بوجود امده لطفا هر خبر بی محتوایی را به دامپزشکی ربط ندهید
پاسخ ها
مصطفی قلاوند
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
http://www.snopes.com/2016/12/15/big-game-hunter-luciano-ponzetto-dead-at-55/
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
1
خبر را بردارید...بی ارزش است و تخریب کننده!
نظر شما
ادامه