کد خبر: ۳۳۱۱۱



مدیر کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی ظهر دیروز با فرماندار جدید خوسف دیدار کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی خوسف، در این دیدار دکتر رفیعی پور مدیر کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی انتصاب مهندس شفیعی بعنوان فرماندارشهرستان خوسف را تبریک گفت.

رفیعی پور سپس گزارش کامل و جامع از فعالیت های دامپزشکی استان را ارایه داد و گفت: در مجموعه دامپزشکی استان تعداد315 نیرو در بخش خصوصی و دولتی مشغول به فعالیت می باشند که همه آنها دارای تحصیلات دانشگاهی بالا مرتبط با دامپزشکی هستند.
کار در دامپزشکی عبادت است

در ادامه «محمد شفیعی» فرماندار جدید شهرستان خوسف ضمن خوش آمد گویی به مدیر کل دامپزشکی استان گفت: به راستی با این حجم کار و خدمت باید کار در دامپزشکی را عبادت دانست.

شفیعی گفت: کارکنانی که در طول روز به روستاها و مناطق دور دست با هدف خدمت و خوشنودی خداوند می روند بی شک این کار نوعی عبادت محسوب می شود.

شفیعی ادامه داد: از زمان قبول مسولیت در فرمانداری با شعار «کار کار کار» به میدان آمده ام و به این حرفم ایمان دارم که با توجه به محرومیت های این استان مردم فقط از مسولین کار می خواهند و این یک خواسته به حق می باشد.

وی گفت: حتی اگر یک روز از خدمتم باقی مانده باشد دوست دارم آن یک روز را به مردم خدمت کنم و ادعای معجزه نمی کنم و فقط از مسولین ادارات شهرستان میخواهم با تمام توان و استفاده از نیروهایی میدان دیده به این مردم محروم خدمت کنند.

شفیعی به وظایف دامپزشکی اشاره کرد و گفت: کار در دامپزشکی با دیگر ادارات تفاوت هایی دارد، چرا که مستقیم با مردم و دام ها و انواع بیماری ها در ارتباط هستند و خدمت در چنین شرایطی واقعا مقدس است و برای تمام کارکنان دامپزشکی استان آرزوی موفقیت کرد.

فرماندار خوسف آموزش را راهکاری مناسب برای مردم در امر آشنا شدن بیشتر با بیماری ها دانست و گفت: هر چه سطح سواد و آشنا شدن مردم با وظایف دامپزشکی بیشتر شود مردم بهتر به سختی کار دامپزشکی پی می برند و این به نفع خود دامداران می باشد.

در ادامه دکتر محمودی رییس شبکه دامپزشکی خوسف نیز ضمن تبریک به مهندس شفیعی گزارشی از اقدامات و فعالیت های دامپزشکی خوسف ارایه داد و گفت : شبکه خوسف با تعداد 7 نیرو کار خدمت رسانی به مردم شهرستان را انجام می دهد.

محمودی گفت: دامپزشکی از اداراتی می باشد که به دنبال ارباب رجوع میرود و با رفتن به روستاها طی یک برنامه مشخص شده اقدام به خدمت رسانی به مردم می کند.

محمودی در پایان گفت: شبکه دامپزشکی خوسف آمادگی کامل دارد تا با تمام توان و نیروهای خود در خدمت فرمانداری شهرستان جهت ماموریت ها و کار های محوله باشد و اظهار امیدواری کرد با تعامل با فرمانداری خدمت رسانی به مردم بهتر از گذشته باشد.

 
 
نظر شما
ادامه