کد خبر: ۳۳۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر -  مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی، توسعه بیمه محصولات دامی را زمینه‌ساز رونق صنعت دامپروری عنوان کرد.

دکتر بهراد زندیه در جلسه مشترک با صندوق بیمه محصولات کشاورزی و با حضور رؤسای شبکه‌های دامپزشکی شهرستان‌ها از کارشناسان ارزیاب خسارت خواست شرافت حرفه‌ای را در کارها مدنظر قرار دهند.
وی همچنین از مسئولان صندوق بیمه کشاورزی خواست تا راه‌ حل‌های رفع مشکلات بیمه دام‌ها در برابر بیماری تب برفکی را ارائه کرده و تمام توان خود را برای ایجاد امنیت شغلی و ارتقای سطح معیشتی کارشناسان ارزیاب خسارت به کار گیرند.
علی رئیس‌نیا، مدیر صندوق بیمه کشاورزی استان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه بیمه محصولات دامی از سال 1375 آغاز شده، هدف صندوق بیمه و دامپزشکی را حمایت از تولیدکنندگان دانست، گفت: در این راستا نیازمند ارتباط تنگاتنگ و بین بخشی با نهادها به ویژه اداره کل دامپزشکی هستیم.

* کشف 1100 کیلوگرم شیرخام غیربهداشتی در بناب
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بناب گفت: در راستای اجرای طرح تشدید نظارت بر اماکن تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی ویژه ماه مبارک رمضان و با تلاش‌های اکیپ‌های کنترل و نظارت بهداشتی شبکه دامپزشکی شهرستان بناب بیش از یک‌هزار و 100 کیلوگرم شیر خام غیر بهداشتی و غیر قابل مصرف کشف و معدوم شد.
مهدی حامی افزود: این مقدار شیر خام غیر بهداشتی حاوی مواد افزودنی غیرمجاز بود که با اخذ حکم قضایی و در حضور نماینده دادستانی به صورت بهداشتی معدوم شد.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایدین
|
-
|
۰۷:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۶
0
0
با سلام و درود و عرض خسته نباشید.
یه اشکالی تو متن این خبرتون بود خواستم بگم و اصلاحش کنید.
دکتر سینا رئیس‌نیا دامپزشک مقیم صندوق بیمه کشاورزی استان آذربایجان شرقی هستند. لطفا اصلاح کنید.
با تشکر از سایت عالیتان...
نظر شما
ادامه