کد خبر: ۳۳۷۶

حکیم مهر - سرپرست سازمان شیلات ایران گفت: با اصلاح و تقویت ساختاری نیروها در سواحل آب‌های شمال و جنوب و تعدیل نیروهای تهران به هدف دولت از اجرای طرح خروج کارمندان از تهران می‌رسیم.

دکتر سید امین‌الله تقوی اظهار کرد: این سازمان در اولویت نخست، طرح تعدیل نیروها را در نظر دارد که حدود دو سوم کل نیروهای ستادی تهران خواهد بود و بعد از آن طرح خروج از تهران را عملی خواهد کرد.

وی در ادامه تعداد نیروهای فعال سازمان شیلات در شهرستان‌ها را سه هزار و500 نفر عنوان کرد و افزود: برای تعدیل دو سوم نیروهای تهران، 5 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که از محل فروش اموال این سازمان و بخشی نیز توسط دولت تأمین اعتبار خواهد شد.

سرپرست سازمان شیلات ایران گفت: این سازمان وظایف حاکمیتی دارد و طبق برنامه قرار است برنامه‌های اصلاح ساختاری را در آب های شمال و جنوب کشور تقویت کند.

بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان شیلات ایران وی افرود: در حال حاضر 470 نفر در بوشهر و 700 نفر نیرو در گیلان وجود دارد و اگر نیروهای تهران نیز به آنها اضافه شود فقط مشکلات آنها را اضافه خواهد کرد.

تقوی تصریح کرد: در صدد هستیم با اصلاح و تقویت ساختاری نیروها در آب‌های شمال و جنوب و همچنین تعدیل نیروهای تهران به هدف دولت در این زمینه برسیم.

 

 

نظر شما
ادامه