کد خبر: ۳۳۷۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی مسؤولان فنی بهداشتی دامپزشکی استان آذربایجان‌شرقی گفت: به دلیل برخی فشارها سه نفر از اعضای فعال هیات مدیره این انجمن سال گذشته استعفا دادند،

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «دکتر رضا عظیم‌آذری» ظهر امروز در جلسه مجمع عمومی انجمن صنفی مسؤولان فنی بهداشتی دامپزشکی استان، با ارائه گزارش کوتاهی از فعالیت‌های این انجمن اظهار داشت: عملاً از زمانی که مسؤولیت این انجمن را با همکاری سایر اعضای هیات مدیره فعلی به طور رسمی طی نزدیک به یک سال گذشته بر عهده گرفته‌ام، اهم فعالیت‌های انجمن برای برگزاری مجامع عمومی و فوق‌العاده معطوف شده است.

وی با قدردانی از همکاری اداره تشکلات کارگری و کارفرمایی تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی افزود: متاسفانه با وجود تلاش‌های انجام شده طی نزدیک به یک سال گذشته به دلایل مختلفی چهار جلسه مجمع عمومی و فوق‌العاده این انجمن به علت به حدنصاب رسیدن تعداد اعضا تشکیل نشده و جلسه سال گذشته مجمع فوق العاده این انجمن که با حضور اعضا رسمیت یافته بود به دلیل برخی دخالت ها نتوانست به نتیجه برسد.

عظیم‌آذری با اشاره به اینکه به دلیل برخی فشارها سه نفر از اعضای فعال هیات مدیره این انجمن نیز سال گذشته استعفاء دادند، افزود: البته اگر حمایت‌های آقای ابراهیم‌نیا رئیس اداره تشکلات کارگری و کارفرمایی تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و آقای عاطفی کارشناس ارشد این اداره نبود بقیه اعضای هیأت مدیره نیز علاقه‌ای برای ادامه فعالیت نداشتند.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش هیأت مدیره انجمن تعامل خوبی با اداره کل دامپزشکی در زمینه عقد قراردادها فراهم شده و اگر جلسه بعدی انجمن نیز به حدنصاب نرسد انحلال آن مطابق مقررات انجام خواهد پذیرفت که لاجرم اولین ضربه آن به دامپزشکان مسئول فنی شاغل وارد خواهد شد.

عظیم‌آذری با ابراز تأسف از طرح برخی اتهامات واهی در فضای مجازی نسبت به هیأت مدیره این انجمن گفت: در حالی که همه باید برای تقویت این انجمن تلاش کنیم، عده‌‌ای با استفاده از عدم اطلاع برخی اعضاء با طرح برخی مسایل واهی بستر را برای انحلال آن فراهم می‌کنند.

وی افزود: همین بلاتکلیفی سبب شده تا انجمن صنفی مسؤولان فنی بهداشتی خدمات دامپزشکی آذربایجان شرقی نتواند در جلسات کمیسیونی که برای بررسی ماده 19 آیین نامه اجرایی نظارت فنی بهداشتی دامپزشکی شکل گرفته شرکت کند.

ابراهیم‌نیا رئیس اداره تشکلات کارگری و کارفرمایی تعاون کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی نیز در این جلسه در سخنانی توسعه تشکل‌ها و نهادهای صنفی کارگری استان را از برنامه‌های جدی این اداره کل خواند و گفت: بر همین اساس طی سال گذشته ضمن بسترسازی برای ایجاد تشکل‌های جدید صنفی کارگری و کارفرمایی تلاش شده موانع فعالیت انجمن‌های صنفی از میان برداشته شود.

ابراهیم نیا با دعوت از همه اعضا برای حضور در جلسه بعدی مجمع عمومی و عادی انجمن صنفی مسؤولان فنی بهداشتی خدمات دامپزشکی آذربایجان شرقی ابراز امیدواری کرد تا با حضور فعال اعضا و ایجاد فضای همدلی فعالیت این انجمن تداوم یابد.

عاطفی کارشناس ارشد اداره تشکلات کارگری و کارفرمایی تعاون کار و رفاه اجتماعی استان نیز در این جلسه با تشریح چگونگی تشکیل مجامع عمومی و فوق‌العاده انجمن‌های صنفی و پاسخ به سئوالات اعضاء به برخی مطالب ارایه شده در فضای مجازی علیه این اداره اظهار داشت: در شرایطی که اداره تشکلات کارگری و کارفرمایی تعاون کار و رفاه اجتماعی استان نهایت تعامل را برای تداوم فعالیت این انجمن داشته متاسفانه مطالب واهی علیه این اداره مطرح شده که قابل پیگیری حقوقی است.

وی با تأکید بر وحدت میان اعضا، ابراز امیدواری کرد تا این انجمن بتواند به فعالیت خود ادامه دهد.

لازم به ذکر است پنجمین جلسه مجمع عمومی و فوق العاده انجمن صنفی مسؤولان فنی بهداشتی خدمات دامپزشکی استان آذربایجان شرقی طی سال جاری بار دیگر به دلیل به حدنضاب نرسیدن تعداد اعضا رسمیت نیافت.

این انجمن از سال 1384 فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون رضا عظیم آذری، حسن زارعی، ناصرمحدث محمدی، امیررضا انصاری چهار عضو هیأت مدیره آن را تشکیل می‌دهند. سال گذشته مسعود نیرومند، فرخاد هوشیار و پورعطا از اعضای هیئت مدیره از سمت خود استعفاء دادند.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
0
0
همه باید استفائ دهند ....
نظر شما
ادامه