کد خبر: ۳۳۹۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر



مدیر کل دامپزشکی استان هرمزگان گفت: تمدید پروانه بهداشتی مسئولین فنی بهداشتی کشتیهای صیادی منوط به حضور فعال در محل کار، شرکت در جلسات، دوره آموزشی و بازآموزی و همکاری همه جانبه در جهت ارتقای وضعیت بهداشتی کشتیهای صیادی از شروع صید تا پایان تخلیه می باشد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، جلسه ابلاغ شرح وظایف پیشنهادی مسئولین فنی بهداشتی کشتیهای صیادی با حضور مدیر کل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی، معاون سلامت، رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی و روسای ادارات دامپزشکی دارای کشتیهای صیادی و ساحلی، مسئولین فنی بهداشتی و دستیاران کشتیهای صیادی در اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان برگزار شد .

«دکتر جانباز» مدیر کل دامپزشکی استان هرمزگان ضمن خیر مقدم به همه حضار به اهمیت نظارت برصید و فرآوری آبزیان اشاره کرد و وجود مسئولین فنی در تمام کشتیهای صیادی استان و نظارت بر محموله های صید شده توسط این کشتیها را از امتیازات استان مرزی هرمزگان برشمرد و انتظارات خود را از مسئولین فنی به عنوان چشمهای اداره کل دامپزشکی در کلیه مراحل را گوشزد نمود و بر بحث سلامت و نظارت کامل ایشان تاکید کرد .

دکتر جانباز گفت: اداره کل دامپزشکی به عنوان متولی سلامت دام، طیور، آبزیان و فرآورده های خام دامی حامی بخشهای خصوصی در راستای قوانین سازمان دامپزشکی بوده تا با رعایت اصول بهداشتی به هدف اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل جامه عمل پوشانده و مسئولین فنی را موظف به نظارت و رعایت تمام موازین بهداشتی دانست .

حاج آقا حمزه ای مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان در خصوص اهمیت و دقت در انجام کار و همچنین اهمیت نحوه تلاوت سوره حمد در نماز که دلیل بر عبادت جمعی است و نمایانگر اهمیت اقدام و تفکر جمعی در انجام امورکار ها در دین مبین اسلام می باشد سرحوله کار گروهی دانست .

دکتر امجدی معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان توضیحاتی کامل و جامع پیرامون نحوه همکاری مسئولین فنی بهداشتی در پیشبرد اهداف بهداشتی سازمان دامپزشکی کشور با رعایت ضوابط بهداشتی ارائه کرد .

دکتر معصومی رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان اظهار کرد: در صورت رعایت دقیق شرح وظایف مسئولین فنی بهداشتی کشتی شاهد افزایش و ارتقاء کیفی این محصولات در عایت زنجیره سرد از صید، انجماد، نگهداری، بسته بندی و تخلیه آبزیان خواهیم بود .

در پایان وی از مسئولین فنی بهداشتی حاضر در جلسه تقاضا کردند که در صورت امکان نظرات اصلاحی و فنی خود را در پیرامون پیش نویس دستور العمل بهداشتی کشتیهای صیادی کتبا به این اداره کل اعلام تا پس از بررسی جهت تائید به مسئولین سازمان دامپزشکی کشور ارجاع شود.



انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
محمدجوادمعصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲
0
0
اکی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
0
0
تبریک به سرکار خانم صالحی
نظر شما
ادامه