کد خبر: ۳۴۴۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

کتاب «درمان دارویی بیماری های عفونی در سگ و گربه» با ترجمه «دکتر سعیده نعیمی» و «دکتر سعید حیدریان» به تازگی توسط انتشارات دانشگاه سمنان منتشر گردید.

در میان منابع موجود دامپزشکی، کتاب «درمان دارویی بیماری های عفونی در سگ و گربه» از امتیازات خاصی برخوردار است که از آن جمله می توان به بیان جنبه های پایه پیشگیری و درمان، طبقه بندی مناسب مطالب و عناوین، نگاه متقارن و متعادل به هر دو جنبه پایه ای و بالینی فارماکولوژی نام برد. هدف این کتاب بیان اصول ساده و واضح برخورد با موارد بیماری های عفونی برای دانشجویان و دامپزشکان بالینی است. این کتاب به منزله یک راهنما برای هر فردی است که قصد دارد از داروها در دام های کوچک استفاده کند.

کتاب "Drug therapy for infectious diseases of the dog and cat  " که ترجمه فارسی آن با عنوان درمان دارویی بیماری های عفونی در سگ و گربه پیش روی شما قرار دارد توسط دکتر Valerie J. Wiebe رئیس بخش داروسازی بیمارستان دامپزشکی دیویس در دانشگاه کالیفرنیا، آمریکا، در سال 2015 در راستای همسو نمودن فارماکولوژی پایه و بالینی به نگارش در آمده است.

نویسنده کتاب خود را در 7 فصل به نگارش در آورده است شامل: (1) اصول فارماکولوژی (2) درمان تجربی بر مبنای نتایج تشخیصی (3) درمان عفونت های مشخص شده (4) آنتی بیوتیک ها (5) داروهای ضد قارچ (6) داروهای ضد انگل و (7) داروهای ضد ویروس. هر فصل شامل بخش های مختلف می باشد. این کتاب برای استفاده در کلینیک ها و سایر محیط هایی که نیاز به تعریف مختصر از یک موضوع در یک فرصت کوتاه بوده، طراحی شده است.

علاقمندان برای تهیه کتاب می تواند با انتشارات دانشگاه سمنان و یا ایمیل زیر تماس بگیرند:

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
0
0
با سلام و خسته نباشید.... لطفا راهنمایی بفرمایید از کجا میتونیم کتاب درمان دارویی بیماریهای سگ و گربه رو خریداری کنم... تشکر
محمود جان
|
Afghanistan
|
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
0
0
با سلام و احترام خدمت قلم بدستان ایران . لطفا راهنمایی بفرمایید از کجا و کدام آدرسی می توانم کتاب درمان دارویی بیماریهای سگ و گربه را دریافت یا خریداری نمایم؟
قبلا و قلبا سپاس و امتنان
نظر شما
ادامه