کد خبر: ۳۴۵۰۳
 

رئیس شبکه دامپزشکی آستارا از کشف بیش از نیم تن گوشت فاسد، قبل از توزیع در غذاخوری های بین راهی شهرستان های آستارا و تالش خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «بهرام پورضرب» گفت: با تلاش عوامل انتظامی 550 کیلوگرم گوشت فاسد گاو و گوساله از سه خودروی سواری در ایستگاه بازرسی قلعه محور اردبیل-آستارا کشف و به شبکه دامپزشکی آستارا تحویل داده شد.

وی با اشاره به اینکه حمل فرآورده های خام دامی باید به وسیله خودروهای یخچال دار صورت بگیرد، اضافه کرد: ارزش فرآورده های خام دامی کشف شده 100 میلیون ریال است و در این رابطه سه فرد متخلف دستگیر و به محاکم قضایی معرفی شدند.

وی ادامه داد: متخلفان، گوشت های فاسد و غیر بهداشتی را از اردبیل به مقصد غذاخوری های بین راهی آستارا و تالش حمل می کردند.

پورضرب با بیان اینکه بسیاری از مسافران در ایام نوروز از غذاخوری های بین راهی استفاده می کنند، اضافه کرد: بازرسان شبکه دامپزشکی آستارا در این ایام، نظارت ویژه ای بر 26 واحد رستوران بین راهی این شهرستان دارند.

رئیس شبکه دامپزشکی آستارا یادآور شد: شهروندان و مسافران نوروزی در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مراکز عرضه فرآورده های خام دامی و غذاخوری های بین راهی، مراتب را با شماره 1512 اطلاع دهند.

 
 
نظر شما
ادامه