کد خبر: ۳۴۶۲۷
 

 «دکتر سلیمانی» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نیشابور با «دکتر گرمابی» نماینده مردم شهرستان های نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی نیشابور، در این دیدار دکتر سلیمانی ضمن تبریک سال نو گفت: با اقدامات پیشگیرانه دامپزشکی در سال 95 در راستای مبارزه با بیماریهای دامی و بیماریهای مشترک بین انسان و دام، خوشبختانه کمترین وقوع بیماری را داشته ایم و در زمینه طیور نیز در مراکز پرورشی مرغ گوشتی و تخمگذار بیماری آنفلوانزای پرندگان مشاهده نشده است.

دکتر گرمابی نیز با بیان اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی از طرحهای پیشنهادی دامپزشکی استقبال می کنند، خاطرنشان کرد: سال 96 به گفته مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامیده شده است که اقدامات دامپزشکی ضمن افزایش تولید در بالابردن سطح معیشت دامداران و روستائیان و ماندن آنان در روستاها تاثیر زیادی دارد.

نماینده مردم شهرستانهای نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی افزود: کارهای پیشگیرانه دامپزشکی بسیار حساس بوده و در صورت کوتاهی ممکن است خسارات جبران ناپذیری بهمراه داشته باشد.
 
 
نظر شما
ادامه