کد خبر: ۳۵۰۴۸
تعداد نظرات: ۳۷ نظر

به این دلایل دامپزشک معین نشوید!!

دکتر علی هاشم زاده

 سلام دوستان

بعد از 2 روز مرخصی که برگشتم زابل با این صحنه مواجه شدم  !!!

 

اول فکر کردم که کار اراذل و اوباش منطقه باشه! و سریع به وکیلم گفتم پیگیری حقوقی کنه (یاد یکی از پیرمردایی که قدیم همسایه ما بود افتادم که تکیه کلامش این بود "مگه مملکت بی صاحابه؟")

خلاصه پس از پیگیری های ویژه، کاشف به عمل آمد که کار، کار عوامل اداره دامپزشکی شهرستان هست و بلافاصله به یاد آوردم که دیروز یکی از دوستان اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان (مدیون هستین که فکر کنید آقای  […]  بودن) تماس گرفته بودند که ظرف 10 دقیقه تمام مستندات خودت رو در رابطه با دامپزشک معین بودنت به اداره کل فکس کن! و گرنه تابلوی درمانگاهت رو پایین می کشیم.

گفتم: فلانی، اولا اداره کل به من گفته که دامپزشک معین استان هستی؛ من مدارک بیارم؟

ثانیاً من در مرخصی و خارج از استان هستم و الان تو صف نون سنگک وایسادم و معمولا در چنین مواقعی نه دستگاه فکس و نه مستندات لازم رو با خودم این ور و اون ور نمی برم (البته تجربه خوبی شد که از این به بعد موقع مسافرت تمامی مستندات و دستگاه فکس مطب رو با خودم بردارم که یه موقع، مثل الان لازم میشه)

خدا خیرش بده بنده خدا رو، آدم منطقی بود و سریع قضیه را گرفت و گفت همینی که هست.

قسمت جالب قضیه اینجاست که عوامل مجری فن (از بس عجله ای آمده بودند) با خودشون رنگ نیاورده بودند و همانجا با تدبیری خاص از نگهبان درمانگاه حقیر یه پولی گرفته و سریع اسپری رنگ تهیه کرده و تابلو را رنگ آمیزی کرده اند (خوب، اداره هست دیگه؛ به ما پروانه داده و هر کاری که دوست داشته باشه با ما میکنه).

حالا من موندم و یک آبرو، شخصیت حرفه ای میلیاردی و یک تابلوی 3 میلیون تومانی که هر دوتاشون خط خطی شده اند.

اولش گفتم حالا تابلو رو میشه با درآمد حاصل از دامپزشک معین بودنم که بهم پرداخت شده عوض کرد ولی هر چی فکر کردم دیدم که  هر بازدید و ویزیت بیماران ارجاعی از شبکه توسط دامپزشکان معین کاملاً رایگان انجام می گرفته و حتی یک بار هم از اداره کل باهام تماس گرفتند "که تهران سمینار بررسی باقیمانده های دارویی ... هست که شما و دکتر جوادی به عنوان دامپزشک معین باید در این سمینار از طرف استان ما شرکت کنید"؛ منم خوشحال شدم و گفتم دستتون درد نکنه که به فکر ما بودین، حالا این بلیط های پرواز رو چطور دست ما می رسونین؟  گفتن بلیط رو باید خودتون تهیه کنید که ما برای پول بنزین ماشین هامون موندیم!

امروز هم که شبکه رفته بودم دلیل این کار دوستان رو بپرسم، چندتا از دوستان گفتند که "ما پارسال شنیده بودیم که شما معین هستین ولی فکر می کردیم چون صداتون خوبه به این اسم صداتون میزنند".  :)

 

توضیح حکیم مهر:

حکیم مهر آمادگی دارد توضیحات مسئولین محترم شبکه دامپزشکی شهرستان زابل و اداره کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان را در این خصوص منتشر نماید.

 
 
انتشار یافته: ۳۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
1
1
خوب هنوز كتكت كه نزدن اينقدر هم شاكي هستي
خداييش هواتو دارن
تو اصفهان كتك هم ميزنن
سین
|
Finland
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
0
3
دقیقا برخورد کارمندان شبکه با دامپزشکها به همین صورت هستش،خیلی زشت و بدون احترام
رازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
0
3
جالب بود
سردار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
0
2
یعنی واقعا شبکه دامپزشکی این کارو کرده؟؟-
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
0
1
وای عجب ادمایین
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
2
0
بنام خدا
با سلام و عرض ادب :
دکتر جان این کار خودته ...فقط می خواهی برای خودت تبلیغات کنی و خودت را مهم جلوه دهی !!!!شبکه و اداره دامپزشکی را چه به این کارها !!!!!
در بیان مطالب خدای بالای سر را هم در نظر داشته باشید .... موفق و کامیاب باشید ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
1
1
تا جایی که من می دونم این آقا همیشه اینجور موقعیت ها در مرخصی و تو صف نانوایی هستند. حتی زمانی که ........................ ده دقیقه بعد سراغشو گرفتن مرخصی کیش بود.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
1
0
اقای دکتر عزیز
نکنه فکر کردی خالا چون گفتند دکتر دامپزشک معینی معادل اینکه برنده جایزه نوبل رو بردی ! بابا ذست وردار جوگیر نشو ! حتما معین رو برای اطلاع دامدار تو تابلوتون در ج کردین ! باید مجوزشو قبلا می گرفتی !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
1
0
دامپزشکی زابل اونقدر از این آقا حمایت کرده که این بیشتر به یک جنگ زرگری می خوره.
دارالولایه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
0
0
سلام
بی شک یکی از معایب دنیای مجازی اینست که امکان تشخیص حق و باطل و دروغ و راست مهیا نیست و بسیاری از افراد ....... از آن به بهترین شکل استفاده می کنندتا به اهداف .... خود برسند.و این کار شما اصحاب رسانه را بسیار سخت و مشکل میسازد تا خدایی نکرده سهوا آب بر آسیابشان نریزید.بنده بعنوان یکی از تولید کنندگان قدیمی منطقه سیستان لازمست تا چند سطری در باره این مطلب آقای دکتر هاشم زاده گرگری که ده سالیست مهمان منطقه ماست ،بنویسم:
در ابتدا باید بیان کنم که حق اداره کل دامپزشکی استان و اداره دامپزشکی زابل است که امروز اینچنین از آنها شکایت گردد زیرا ما تولید کنندگانی که سالهاست با این دکتر در حال کار هستیم بارها مطالب زیر را بیان کردیم ومستنداتی مبنی بر ........ ایشان ارایه دادیم، اما هیچ اتفاقی نیفتاد.لذا از آن بزرگواران سوال می کنم چرا زمانیکه در سال 95 ................................................. کاری صورت نگرفت؟مگر نه اینکه عمل ایشان تهدید علیه بهداشت جامعه بود؟ مگر نه اینکه کلینیک ایشان به رای قضایی ده روز پلمب گردید و ...................؟ جالب است که پس از بازگشت بقول خود آقای دکتر ................................. همه چیز توسط دوستان ایشان مختومه شد وتنها حق ما مرغدارانی که ...................... و مردم مظلوم منطقه ... ضایع شد؟
پاسخ بدهید که چرا با حمایت اداره کل دامپزشکی استان و اداره دامپزشکی زابل بارها و بارها شکایات همکاران دیگر بخش خصوصی(کلینیک ها،داروخانه ها و..) و تولید کنندگان منطقه(مرغداران،دامداران و...) که از این آقای دکتر و نسخه نویسی کاردانهای ایشان و ................................. متضرر می شدند،رسیدگی نکردید؟مگر مستندات ارایه نشد؟شماها همواره به اسم مهمان نوازی و غریب بودن ایشان چتر حمایتی را برسر این بزرگوار داشتید،مگر نه اینست؟
چگونه است که با حمایت اداره دامپزشکی زابل برای سهل شدن فروش داروی ....................................... پروانه داروخانه داده شد .........................؟
................................................... پس حق اداره کل دامپزشکی این استان و اداره دامپزشکی زابل است که با حمایت های والا از این فرد ...... که ..............................، بگونه ای شودکه امروز از خودشان شکایت نماید در حالیکه در همین هفته به نمایندگی از فعالان بخش خصوصی از اداره دامپزشکی زابل تقدیر نمود و از فعالیتهایشان تشکر کرد،حال ما نمیدانیم اگر اینها لایق شکایت اند چرا با اهدای هدیه در حضور جمع از تلاشهایشان تشکر نمودید و اگر همه چی آرام است پس این شکایت چیست؟(داستان پرخروس و قسم حضرت ابوالفضل).
عزیزان، شهر زابل شهر بزرگی نیست و تمام فعالان بخش خصوصی در کنار هم ودر یک خیابان جمع شده اند،لذا همه دیدند که مامور اداره دامپزشکی زابل که به کلینیک ایشان مراجعه نمود وازآنها پیرو نامه قبلی زده شده و اتمام مهلت داده شده خواست تامستندات نصب سه تابلودرکنار هم و بطول 10 متر(آزمایشگاه بدون داشتن هیچگون پروانه ای،داروخانه با ارایه ابطال پروانه توسط همسر ایشان و کلینیک که عبارت دامپزشک معین سیستان و بلوچستان)را ارایه دهندیا تابلو ها را پایین بیاورند،کاردان خود کلینیک طی هماهنگی تلفنی با ایشان با تهیه اسپری روی عبارت دامپزشک معین را پوشاند(عکس آن موجود است) البته کما فی السابق آقای دکتر در محل حضور نداشت و باز ........... شده بودند تا با مشورت بقول خودش دوستان ، اینبارهم بتواند از این تخلف آشکار رهایی یابد و من فکر میکنم تمام این دست و پا زدنها بدلیل همین کار است.
درپایان به ایشان می گویم درست است آقای دکتر که بقول خودتان اینجا منطقه محروم است و اکثرمردم روستایی هستند ما محرومیت فکری نداریم و در همین شهر سالی 50-60 نفر دکتر دامپزشک مثل شما فارغ التحصیل می شوند پس این تخلفات را به حساب ندانستن ما نگذارید،بگذارید به پای مهمان نوازی و بزرگ منشی مردم این دیار و از ایشان و همه ما می خواهم تا بترسیم از زمانیکه خداوند ستاری اش را کناربزند و چهره واقعی ما پشت نقاب مثلا دینداری و کارهای خیریه عیان شود،آن زمان دیگر اگرهمه دوستان و سایتهای دنیا هم جمع گردند دیگر نمی توانیم حق هایی که ضایع کردیم را جبران نماییم،آن روز میرسد،بترسیم- باتشکر-
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
0
1
واقعا جای تاسف داره چنین برخوردی با یک دکتر دامپزشک....بنده بارها و بارها با آقای دکتر هاشم زاده برخورد داشته ام،اخلاق و منش و سواد ایشون ستودنی هس...متاسفم واسه دامپزشکی ....... با این کارشون
همکار اداره کل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
0
0
سلام
مایه تاسفه که اینقدر غیر منصفانه در مورد همکاران دولتی صحبت می شه چراکه:
اولا پروانه آقای دکتر هاشم‌زاده اشتغال به امور درمانی بوده و درمانگاه دامپزشکی نیست،
ثانیاً هیچگونه مدرکی مبنی بر معتمد بودن ایشان به اداره دامپزشکی ارایه نگردیده است،
ثالثاً بنا به بیانات ایشان که ملاحظه گردید علی رغم اینکه نامبرده در مرخصی بود مطب، ( نه درمانگاه) بدون حضور جانشین باز بوده است بنابراین تخلف و بی مسئولیتی وی آشکار می باشد،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
0
1
سلام.
منم دامپزشک معین هستم ولی هیچ اجازه ای برای درج عنوان معین بر روی تابلوی درمانگاه ندارم. گفتن این عناوین و مشابه اون مثل داروخانه مرکزی چون به نوعی برتری یک واحد رو نسبت به واحد های ديگه تداعی می کنه مجاز نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
0
1
ماذا فاذا شبکه دامپزشکی زابل؟؟؟جای تأسف داره این رفتارتون
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
0
0
امیدواریم بزودی مراحل قانونی این پرونده انجام بشه تا برای همه مشخص بشود که حق باکیست،مظلوم نمایی آخرین حربه افراد ضعیف است .............................................
ولایت مدار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
0
0
سلام-شماچرافقط نظرهای مخالف روسانسورمی کنیددرحالیکه متن صحبت ایشون روبدون دانستن صحت وسقم اون کامل چاپ کردید؟نکنه شاید همشهری بازیه؟؟؟!!
برای اینکه نظرم سانسور نشه چندتا سوال میپرسم؛همین:
اگر هرکسی هرمطلبی برای شما بفرسته بدون تحقیق چاپ می کنید؟
مثلا من برای شما بفرستم که اداره کل دامپزشکی استانمون چهارتا از کاردان های من رواعدام کردند؛شما منتشر می کنید؟
برادر عزیزم، .............. صنفی وغیرصنفی ایشون و .......... از اداره کل دامپزشکی واداره دامپزشکی زابل؛فراتره خیلی فراتر.
لطفا بدون اطلاع به دام بعضی ها نیفتیم،ایشان براساس .......................... به پایان راه رسیده اند و .......................... وهدفشان فقط تبلیغ است وبس واگرنه خود خدا می داند پدرچه کسی را بیامرزد!
دراین نوشته من نه به کسی توهین کردم ونه نامی بردم پس دلیلی برای سانسور وحذف مطالب نیست.
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
0
0
با سلام
دوستان این صحبت ها فقط و فقط .............. است برای جلب توجه و ........................
این آقای دکتر تو این سالها که زابله ..............................
تو همین شهر سال قبل تابلو یکی از داروخونه ها که بومی هم بود چون که نصب تابلوش غیر قانونی بود کامل پایین آوردن. چون غیر قانونی بوود کارش
هنوز فروش ............................... تو کوچه و خیابون توسط افراد منتصب به شما ، ............................... روی بخش دامپزشکی ، از ذهن مردم پاک نشده
تا روزی که اداره دامپزشکی از .......... شما چشم پوشی میکرد که ازشون تقدیر میکردید هر روز، یه بار که قانون رو برای شما اجرا کرده هم ...............................
خیلی بده که هر کار .......... و..... رو پشت الفاظ مقدس و ظاهر با ایمان و ... بخواهیم پنهان کنیم.
اگر واقعا مدارکی مبنی بر دامپزشک معین بودن دارید، خوب ارایه بدید اگر هم ندارید که کارت غیر قانونی بوده
سبحان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
0
0
بس کن این مظلوم نمایی و .........بازی رو
هر کی نشناسه شما رو که فک میکنه چه ظلمی شده در حقتون
تو این سال ها کم ........... کردی، کم ............ کردی؟
حالا طلب کارم هستی .........................
پردیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
0
0
متاسفم اقای دکتر....خیلی ناراحت شدم..... همیشه جلوی کسی که میخواد با تمام وجود خدمت کنه سنگ میندازن...... اخه این رفتار در شان افراد تحصیلکرده هست؟!!!!!!!!!!
علیرضا خاکپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
0
2
عجب "شلم-شوربایی" هست!
اگه کسی فهمید "آدم خوبه" داستان کیه به من هم بگه. هرچند با خوندن کامنت ها میشه یه چیزایی فهمید ...!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
0
0
با سلام. جناب دکتر هاشم زاده,بنده بابت رفتاری که با شما شده خیلی ناراحتم چون این کمترین کاری بود که میشد در مقابل .......... مکرر و .................. که در این چند سال در منطقه ای که مردم دچار خشسالی و محرومیت هستند انجام داد. شما برای.................................... و متاسفم برای اون مردم و مسوولینی ..................................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
0
0
دامپزشک معین یعنی چی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
0
1
کامنت ها مشخص می کنه که دوباره به کارکنان بخش دولتی گفته شده برعلیه این مطلب کامنت بگذارند.
رفتارهای دوگانه اداره کل و ادارات دامپزشکی سیستان و بلوچستان با ....................... آن اداره کل کاملا سنخیت دارد و جای تعجب ندارد، تصمیم گیری های خلق ساعت و از روی عصبانیت باعث شده چنین اقداماتی انجام گیرد.
این اولین و آخرین حرکت در آن استان در خصوص دامپزشکان ش نیست و مطمئنا مثل داستان 17 نفر از کاگران کشتارگاه و مراکز بسته بندی که مبتلا به تب کنگو شدند مدیران دامپزشکی استان بجای قبول اشتباه خود در خصوص تصمیم کاهش دوره قرنطینه از 15 روز به 5 روز، عدم نظارت دقیق بر سمپاشی در هنگام ورود دام به استان همچنین عدم گزارش بازدید کننده بخش دولتی که هر روز بدلیل بازدید دام های کشتاری به کشتارگاه مراجعه می کرده، را کنار گذاشتند و مسئول فنی کشتارگاه را که حقوق بگیر کشتارگاه بوده بدلیل عدم گزارش خرابی پیش سرد برای چندین سال معلق نمود آیا این اقدام قابل دفاع است؟؟؟؟؟؟
البته .............................................................
....................................................................
قاصدک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
0
0
کلا الان رسمه قانون برای بقیه و برای ما هم که می توانیم . خب اگر مدرکی دارد چرا ارایه نکرد . چرا بدون هماهنگی عنوان عریض وطویل دکتر معین استان سیستان وبلوچستان را زده .. مگر غیر از این بوده که با این عنوان کاسبی کنه . کسی از اخلاقش گله نکرد . از رفتاری که فک مکند بقیه نمی فهمند و من زرنگم نارتحتند . ..................... وقتی برای کارت بهر شکل ............. و وقتی مجوز نداشتی 5 سال دارو فروختی شما ........... کردی نه خدمت . بد است اگر گاهی قانون جلویت را بگیرد انواع بهر ها نثارشان کنی . چون فقط اندکی از وظیفه اشان در قبال ............. بیش از حد شما شما انجام دادند . فقط یک روز از .......... شما مبنی بر عدم اشتغال ......... گذشت و شما در حضور 50 تا60 نفر این .......... اعلام کردید . درسته بقول خودتان بازاری هستی ولی ................ هم دیگر حدی دارد. .این قانون است جلوی کسی را که تا حالا ................... بگیری برات شاخ میشه .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
0
0
عاقبت کسی که بخاد غیر قانونی هر چیزیو برا خودش داشته باشه همینه... دکتر جان از تابلو های کناری هم عکس میزاشتی که بدون مجوز و غیر قانونی تابلو بالا بردی ..... و مجبور شدی الان روشون کیسه گونی بکشی
حق طلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
0
0
بقول خودت درروزی که تابلوی شما رو اسپری زدند درصف نانوایی بودی آنهم درشهری دیگر،پس بدون جانشین وهیچ مرخصی چرا کلینیک شما بازبوده؟درمردابی افتادی که ................................ خواهدشد؛ خدا یاور مظلومان است .................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
0
0
دکتر جان.خیلی خوش حالم که بالاخره ماهیت شما برای ااداره دامپزشکی که همیشه حامی شما بود روشن شد.واقعا نمک خوردید و نمکدون شکستید.
دانشجوی دامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
0
0
چقد نقطه چین تو کامنتا زیاده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
0
0
همه چیزو کامل و جامع نوشتی دکتر ولی ننوشتی ...............................................
اینا رو هم بنویس لازمه خواننده ها بدونن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
0
0
سلام.خواهشا یا نظر نخواهید یا اگه دوستان نظرات خودشون رو میزارن اینقدر سانسور نکنید.دکتر هاشم زاده هم اینجا آشنا داره..خوش به حالش با این همه پارتی در حکیم مهر.البته همشهری بازیه
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
0
0
ایشون ....................... راه برگشتی برای خودش نگذاشته الانم رسیده ته خط یک روز مظلوم نمایی میکنه یک روز بقیه رو تخریب میکنه یک روز به خودش ناسزا میگه
بار کج هیچ وقت هیچ وقت به مقصد نرسیده و نخواهد رسید دکتر جان
.................................
سردار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
0
0
یا خدا اینجا چه خبره
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
0
0
متاسفام برای کارمندای اداره که برخورد با یک دکتر مملکت رو بلد نیستن
بعدشم همه آمدن کامنت گذاشتن
بی احساس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
0
1
خیلی خیلی از این اتفاق ناراحت شدم که یک اداره چقدر میتونه تنگ نظر باشه
دكتر دامپزشك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
0
0
اقاي دكتر هاشمزاده خب چرا از داروها عكس نذاشتي .........................؟ چرا رو دوتا تابلو ديگه كه روشون گوني كشيدي عكس نذاشتي؟ ...........تو ننداز پايه اداره دامپزشكي و اداره كل...دوست عزيز .....................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
0
0
با یاد خداودرود فراوان به تمامی دوستان و همکاران و هم یاران عزیز و گرامی که توی این بحث مشارکت لازم رو داشتند
این خوبه که همه نظرات و پیشنهادات خودشون رو در رابطه با این مشکلی که بین دکتر علی هاشمزاده و مسولین دولتی و ریاست محترم نظام دامپزشکی استان س و ب افتاده رو دادند
ولی هیچگاه به این توجه نکردیم که بدونیم مشکل از کجا ریشه گرفته ما فقط بر روی اینکه شخصیتی رو تخریب کنیم و یا شخصیتی رو بالا ببریم تمرکز کردیم ولی ریشه مشکل کجاست
ریشه رو من در اوردم
راستش با توجه به چیزهایی که من از منطقه شما شنیدم اینه که .............................................. و احتمال میدم شاید به خاطر همینه که با دکتر این فیلمها رو در میارندالبته من قصد توهین ندارم ولی .................................. منتها چون خودم مشاهده نکردم نمیتونم به زبون بیارم ولی این واقعه ای که گفتم هست ..................................
گر خواهی نشوی رسوا هم رنگ جماعت باش دکتر جان ............................
هاشم زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۵
0
0
سلام به همه دوستان
به توصیه یکی از دوستان ناشناس بالا ،با ارائه مستندات، ضمن طرح شکایت در دادسرای استان ،همزمان در سازمان بازرسی کل کشور و سازمان دامپزشکی کل کشور نیز از این عمل غیر قانونی دامپزشکی استان شکایت کرده ام.
نظر شما
ادامه