کد خبر: ۳۵۰۸۲
طی مراسمی با حضور دکتر موحدی مجوز فعالیت آزمایشگاه های همکار اداره کل دامپزشکی استان اصفهان به آنها داده شدطی مراسمی با حضور دکتر موحدی مجوز فعالیت آزمایشگاه های همکار اداره کل دامپزشکی استان اصفهان به آنها داده شد
 

طی مراسمی که در سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان اصفهان برگزار شد، با حضور دکتر موحدی مجوز فعالیت آزمایشگاه های همکار اداره کل دامپزشکی استان اصفهان به آنها داده شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، در این مراسم «دکتر شهرام موحدی» مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان ضمن قدردانی از تلاش مسئولین آزمایشگاه هایی که بعنوان آزمایشگاه همکار معرفی شدند، گفت: آزمایشگاه های دامپزشکی در سطح استان اصفهان از فعال ترین و مجهز ترین آزمایشگاه های سطح کشور می باشند و مسئولین فنی این آزمایشگاه ها دارای تجارب زیادی در مباحث آزمایش و تست های تخصصی می باشند، که وظایف و مسئولیت های خود را با دقت بسیار بالا و مناسب انجام می دهند.

وی در ادامه افزود: گذراندن ISO17025  و ممیزی های سختگیرانه سازمان دامپزشکی کشور و دریافت مجوز آزمایشگاه همکار بسیار ارزشمند است و قبول شدگان در این ممیزی دارای اعتبار بسیار بالا می باشند و بخش دولتی آزمایش های مرتبط را با اطمینان خاطر به این آزمایشگاه ها محول می نماید.

دکتر موحدی در پایان با ابراز امیدورای در جهت افزایش تعداد این آزمایشگاه ها در سطح استان، خاطر نشان کرد: افزایش تجربه مسئولین فنی آزمایشگاه های همکار و امکان ارائه بیشتر آزمایش های تصدی گری به این آزمایشگاه در سال های آینده علاوه بر افزایش اشتغال در دامپزشکی، باعث شکوفایی و حرکت رو به جلو در آزمایشگاه های بخش خصوصی می شود.

در این جلسه «دکتر موسوی» رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان اصفهان ضمن توضیح مراحل ممیزی آزمایشگاه های همکار اظهار داشت: چهار واحد آزمایشگاهی موفق در انجام ممیزی های سازمان دامپزشکی گردیدند که شامل آزمایشگاه های آرین دام، راد گستر، معیار دانش پارس و خانم دکتر فخرزادگان هستند و آزمایش هایی که این آزمایشگاه ها می توانند انجام دهند شامل کلیه آزمایشات اندازه گیری فلزات سنگین، میکوتوکسین ها، باقیمانده سموم و آفت کش ها، اندازه گیری ویتامین ها، باقیمانده آنتی بیوتیک ها به روش HPLC اندازه گیری هیدروکربن ها، اندازه گیری قندهای طبیعی و مصنوعی به روش HPLC  و... می باشد.

وی در ادامه بیان کرد: این چهار واحد آزمایشگاه تشخیص دامپزشکی بخش خصوصی بعنوان آزمایشگاه همکار این اداره کل تعیین شده اند و پرونده های آزمایشگاه های تشخیص دامپزشکی بخش خصوصی دیگر که متقاضی همکاری با این اداره کل هستند در حال بررسی و ممیزی می باشد.

 
 
نظر شما
ادامه