کد خبر: ۳۵۳۰۷
 

مدیرکل دفتر برنامه، بودجه و مطالعات اقتصادی  سازمان دامپزشکی کشور در جلسه شورای اداری اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، پیام شفاهی قدردانی دکتر خلج رئیس سازمان دامپزشکی کشور را به مدیران و کارکنان دامپزشکی استان اصفهان بواسطه تلاش هایی که در خصوص پیشگیری از آنفلوآنزا انجام دادند، ابلاغ کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان؛ در بازدیدی که دکتر آذرنوش مدیرکل و مهندس زرگر کارشناس دفتر برنامه، بودجه و مطالعات اقتصادی  سازمان دامپزشکی کشور از اداره کل دامپزشکی استان اصفهان داشتند، جلسه شواری اداری با حضور ایشان تشکیل شد.

در این جلسه دکتر آذرنوش از طرف دکتر خلج پیام سلام و خسته نباشید را به مدیران و کارکنان دامپزشکی اصفهان به واسطه تمام تلاش هایی که برای پیشگیری از بروز و شیوع آنفلوآنزا انجام دادند، به دکتر موحدی به نمایندگی از دامپزشکی اصفهان ابلاغ کرد، اظهار داشت: دغدغه سازمان از همان روزهای اول بروز آنفلوآنزا در کشور، تامین اعتبار مورد نیاز جهت پرداخت غرامت ها بود و اعتقاد مدیران این بود که موفقیت در مبارزه با این بیماری منوط به پرداخت غرامت به موقع است، که با تلاش ها و رایزنی هایی که صورت گرفت و مساعدت مسئولین سازمان مدیریت برنامه و بودجه کشور، تامین اعتبار و پرداخت غرامت ها در زمان مناسب صورت گرفت.

دکتر آذرنوش در ادامه در خصوص بودجه و اعتبار مشخص شده جهت تامین واکسن، بیان کرد: بودجه تخصیص داده شده در این خصوص کافی نیست و در حال پیگیری اخذ بودجه مناسب در این خصوص هستیم؛ البته با بودجه فعلی واکسن برای اجرای طرح های اصلی واکسن مورد نیاز را تامین کردیم.

مدیر کل دفتر برنامه، بودجه و مطالعات اقتصادی سازمان دامپزشکی کشور در ادامه در خصوص حقوق همکاران دامپزشکی، افزود: اولویت سازمان دامپزشکی در بخش اداری- مالی، به وجود آوردن شرایطی بهتر در حقوق و دستمزد است، که با توجه به تلاش های خستگی ناپذیر کارکنان دامپزشکی و مقایسه شرایط کاری و پرداختی این کارکنان با وزارتخانه ها، سازمان ها و... می بایست تلاش بیشتری کرد تا شرایط بهتری را ایجاد نمائیم.

دکتر آذرنوش در خصوص بدهی غرامت دام های کشتار شده به دلیل درگیری به بیماری سل و بروسلوز در استان اصفهان، قول مساعد جهت تامین اعتبار کامل طی شش ماهه اول سال 96 را داد.

وی در خصوص ماده 14 افزود: با توجه به تکلیفی که قانون در خصوص دریافت تعرفه های خدماتی ماده 14 و واریز به خزانه برای ما قرار داده، لازم است پیگیری جهت اخذ کامل تعرفه ها صورت گیرد.

دکتر آذرنوش در پایان خاطر نشان کرد: کمبودهایی از نظر بودجه، نیروی انسانی اداری و... در سازمان و استان ها وجود دارد و تلاش مدیران و کارشناسان سازمان در جهت کاهش این مشکلات است. ولی ادارات کل استان ها باید برای کاهش هزینه های خود به سمت خرید خدمت بروند.

در ابتدای جلسه «دکتر موحدی» ضمن خوش آمدگویی و ابراز خرسندی از حضور دکتر آذرنوش و مهندس زرگر در استان اصفهان، گفت: تامین اعتبار به موقع در خصوص پرداخت غرامت مرغداران در موفقیت پیشگیری از بیماری آنفلوآنزا در اصفهان بسیار موثر بود، که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی در ادامه اظهار داشت: تلاش های کارکنان دامپزشکی در اداره کل و شبکه های دامپزشکی شهرستان ها سبب شد که فقط 30 هزار قطعه طیور بومی در استان معدوم شود یعنی حدود یک درصد، و این اقدامات سبب شد تا هیچ یک از فارم های مرغ مادر رنگی و گوشتی موجود در استان درگیر این بیماری نشوند.

دکتر موحدی در پایان خاطر نشان کرد: گستردگی استان اصفهان و رتبه های برتر این استان در پرورش دام و طیور همچنین تولید فرآورده های خام دامی و صادارات محصولات متنوع از این استان که نیاز به آزمایش های تاییدی دارد، نشاندهنده حجم بالای فعالیت کارکنان دامپزشکی استان اصفهان است و به همین دلیل نگاه ویژه ای می بایست به این استان شود.

در پایان جلسه شرکت کنندگان نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص برخی مسائل مطرح نمودند و دکتر آذرنوش به موراد مطرح شده پاسخ داد.

 
 
نظر شما
ادامه