کد خبر: ۳۵۴۷۱
 

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بروجرد گفت: بیش از سه تن ماهی خشک شده غیرقابل مصرف در یکی از کارخانه های خوراک دام شهرستان بروجرد کشف و امحاء گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «دکتر محمدرضا جباری» افزود: پرونده متخلفین در مراجع قضایی در دست بررسی و اقدام می باشد.

وی افزود: این مقدار تن ماهی خشک شده بدون مجوز و بدون طی کردن مراحل قانونی تبدیل شدن به ضایعات کشتارگاهی از شمال کشور به عنوان خوراک آبزیان به این شهرستان بروجرد ارسال شده که توسط بازرسان کشف و معدوم شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بروجرد همچنین اظهار داشت: 400 کیلوگرم مرغ و ماهی غیرقابل مصرف در شهرستان بروجرد کشف و معدوم شد.

دکتر محمدرضا جباری افزود: این میزان مرغ وماهی فاسد توسط کارشناسان مواد خام دامی این شبکه از مراکز عرضه سطح شهر کشف و جهت مصرف حیوانی به باغ وحش کاسیت خرم آباد انتقال داده شد.

وی با اشاره به اینکه طرح نظارت بازرسان و کارشناسان مواد خام دامی در ایام ماه مبارک رمضان تشدید شده است، اظهارکرد: همچنین 630 کیلوگرم دل وجگر مرغ فاسد وغیرقابل مصرف با هماهنگی نیروی انتظامی دراین شهرستان کشف و معدوم شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بروجرد بیان کرد: در این راستا متهم دستگیر شده ضمن تشکیل پرونده درکلانتری 12بروجرد به دادسرای شهرستان تحویل داده شد.

بروجرد با بیش از 350 هزارتن جمعیت و یک هزارو 606 کیلومترمربع مساحت در شمال لرستان واقع و دومین شهرستان پرجمعیت این استان است.
 
 
نظر شما
ادامه