کد خبر: ۳۵۶۴۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

مدیرکل دامپزشکی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه بیمارستان دامپزشکی در پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری‌های مشترک دام و انسان نقش اساسی دارد، گفت: بیمارستان دامپزشکی استان از مجهزترین بیمارستان‌های کشور است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، «دکتر علیرضا رفیعی‌پور» اظهار داشت: یکی از موفقیت‌های خراسان جنوبی ایجاد بیمارستان دامپزشکی در مرکز استان است که امکان تعمیم این بیمارستان در شهرستان‌هایی که دام خوبی دارند نیز وجود دارد.

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی با بیان اینکه وجود این بیمارستان در استان وابستگی ما به خراسان رضوی را برطرف می‌کند، بیان کرد: این بیمارستان کمک می‌کند بحث تسهیل‌گری از دامپزشکی دولتی به بخش خصوصی واگذار شود.

رفیعی‌پور تصریح کرد: این بیمارستان به صورت شبانه‌روزی همزمان به تمام مراجعات مردم در یک حوزه زمانی مناسب پاسخگو است و به بیماری‌های دامی رسیدگی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا با افتتاح این بیمارستان باری از دوش دامپزشکی دولتی و حاکمیتی برداشته شده است.

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی با بیان اینکه این بیمارستان به دو قسمت کمک می‌کند یادآور شد: این بیمارستان به دو قسمت مباحث بهداشتی و مباحث اقتصادی تولیدکننده با تشخیص به موقع کمک می‌کنند.

رفیعی‌پور بیان کرد: برخی از شهرستان‌هایی استان این پتانسیل را دارند که بیمارستان دامپزشکی در آنجا احداث شود و در زمینه ساخت بیمارستان همه جانبه آنها را حمایت می‌کنیم.

وی افزود: این بیمارستان متولی بخش خصوصی دامپزشکی است و به بحث‌های پیشگیری، تشخیص و درمان کمک می‌کند.

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی با اشاره به تجهیزات این بیمارستان گفت: بیمارستان دامپزشکی خراسان جنوبی به انواع دستگاه‌های تشخیصی، سونوگرافی و جراحی پیشرفته مجهز است.

رفیعی‌پور با بیان اینکه مرکز مایه‌کوبی یا واکسیناسیون و داروخانه این بیمارستان فعال است، افزود: همچنین این بیمارستان دارای اتاق عمل، آزمایشگاه و کلینیک مجهز است.

وی مساحت این بیمارستان را 350 مترمربع عنوان کرد و خاطرنشان کرد: یک میلیارد و 600 میلیون تومان سرمایه در این پروژه هزینه شده و در دهه فجر سال گذشته افتتاح شده است.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۷
0
1
خوشبختانه با احداث اين بيمارستان كليه مشكلات دامپزشكي استان مرتفع گشته است و تا قبل آن ما نان شبمان را از خراسان رضوي وارد ميكرديم
مديونيد فكر كنيد استان كلينيسين داشته يا مايه كوبي يا داروخانه و...نه بخدا هيچي نداشتيم، الان هم نداريم! فقط بيمارستان فقط!
دامپزشک فریاد نمی زند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۷
0
1
................................... !!!!
راستی از ماده 19 چه خبر؟
میدونی اگه ماده 19 تو استان اجرا بشه همین بیمارستان چندتا حقوق مسئول فنی باید بده؟ .......................... :D
آگاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۷
0
1
خداروشکر فقط ویترین قشنگه
ما داریم داریم داریم!!!!!
کارکنان دامپزشکی در هر دو بخش خصوصی و دولتی و یا دامداران از وضعیت دامپزشکی استان راضیند؟؟؟
بیمارستان چه مشکلی را حل میکند؟
این کمد را موریانه ها کامل خورده اند
فقط روی در باقی مانده
نظر شما
ادامه