کد خبر: ۳۵۷۶۶
 

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد گفت: در اجرای طرح تشدید نظارت های بهداشتی ماه مبارک رمضان، کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی شبکه دامپزشکی شهرستان موفق به کشف و توقیف دو محموله غیر بهداشتی فرآورده های خام دامی شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد، «دکتر بهروز خسروی نیا» ضمن اشاره به اینکه گوشت و فرآورده های خام دامی در صورت تایید سلامت توسط دامپزشکی مجوز ورود به چرخه مصرف را دریافت می نمایند، اظهار داشت: بازرسان بهداشتی دامپزشکی این شهرستان موفق به شناسایی و کشف محموله ای از گوشت مرغ شده اند که مجوز مصرف در بخش صنعت را داشته ولی توسط افراد متخلف و سودجو در حال عرضه در مراکز و فروشگاه های سطح شهرستان بوده است.

وی میزان این محموله توقیفی را 10 تن عنوان و گفت: کل محموله با هماهنگی مقام قضایی توقیف و پرونده شخص متخلف جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

وی همچنین افزود: در هفته جاری محموله تاریخ گذشته دیگری از آلایش خوراکی دام که متخلفان با انجماد غیر اصولی قصد توزیع آن را در بین شهروندان داشته اند کشف گردیده است.

دکتر خسروی نیا وزن این محموله توقیفی را 400 کیلو گرم عنوان کرد و اظهار داشت: محموله مذکور با هماهنگی مقام قضایی معدوم گردید.

 
 
نظر شما
ادامه