کد خبر: ۳۸۰۴۳
 

رئیس سازمان دامپزشکی کشور صبح امروز شنبه 13 آبان 96 با اعضای کمیته استاندارد‌سازی فناوری نانو و ستاد ویژه توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر علیرضا رفیعی پور» در این این دیدار ابراز امیدواری کرد با گسترش همکاری های دامپزشکی با این حوزه علمی و تحقیقاتی در کشور ، بهره وری ، امنیت و سلامت غذایی در شاخصه های کاهش هزینه و افزایش کیفیت تولید، ارتقاء یافته و منجر به تقویت بنیه اقتصادی کشور گردد.

«دکتر علی بیت اللهی» رئیس کمیته استانداردسازی نانو و مدیر امور بین‌الملل ستاد نانو نیز پیش از سخنان رئیس سازمان دامپزشکی کشور، به بیان گزارشی از وضعیت موجود در عرصه فناوری نانو و استانداردهای تدوین شده در این حوزه پرداخت.

وی ابراز امیدواری کرد با گسترش تعاملات فی مابین، استفاده از فناوری نانو در عرصه تامین سلامت دام و فراورده های دامی به عنوان یکی از نقاط عطف توسعه کشور مورد توجه ویژه قرار گیرد.

«دکتر کاظم کوهی» دبیر کمیته نانو سازمان دامپزشکی کشور نیز در ادامه با اشاره به تعامل ارزشمند سازمان دامپزشکی کشور و ستاد نانو، راه اندازی کمیته نانو دامپزشکی را ثمره و نتیجه این همکاری عنوان کرد و گفت: می توان در حوزه دامپزشکی دنیا از ایران را به عنوان نخستین کشوری که رسماً در حوزه دامپزشکی حاکمیتی از فناوری نانو بهره می گیرد، یاد کرد.

 
 
 
نظر شما
ادامه