کد خبر: ۳۸۱۳
حکیم مهرهفتمین برنامه آموزشی جامعه جهانی دامپزشکی حیوانات کوچک با هدف ارتقا سطح علمی رشته دامپزشکی کشور برگزار می شود.

دکتر پیام محبی دبیر اجرایی این همایش با اشاره به اینکه تاکنون کارگاههای آموزشی با عناوین مختلف از جمله جراحی دام کوچک ، بیماریهای دستگاه ادراری ،بیماریهای گوش و سیستم شنوایی ، پوست و مدیریت درمانگاهی در ایران برگزار شده است گفت : هفتمین کارگاه که روز پنج شنبه از ساعت  10 صبح تا  18 در محل سالن همایشهای بیمارستان کودکان سرطانی (محک) برگزار می شود، به موضوع بیماریها و معاینات دستگاه عصبی حیوانات اختصاص خواهد داشت.

وی در خصوص  اهمیت برگزاری چنین کارگاههایی  هم گفت: با توجه به لزوم ارتقاء سطح علمی و فنی رشته دامپزشکی و همگام بودن آن با دانش روز دنیا، در تمام این دوره‏ها سعی کردهایم تا از اساتید بنام رشته دامپزشکی در دنیا استفاده کنیم.

رئیس بیمارستان دامپزشکی تهران افزود :یک نمایشگاه جنبی نیز با موضوع تجهیزات و داروهای دامپزشکی در حاشیه این کارگاه آموزشی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شرکت در این کارگاه برای اعضاء جامعه دامپزشکی حیوانات کوچک رایگان خواهد بود گفت: علاوه بر اعضاء جامعه، دانشجویان و دیگر علاقمندان به این حوزه نیز امکان شرکت در این کارگاه یک روزه را دارند و محدودیتی در این خصوص وجود ندارد.

محبی همچنین گفت :شرکت در این کارگاه برای افرادی که شرایط دریافت گواهی حضور را داشته باشند، هفت امتیاز بازآموزی سازمان نظام دامپزشکی را درپی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه اغلب دوره های قبلی در محیط های دانشگاهی برگزار شده گفت: به علت برخی محدودیت‏هایی که دانشگاه‏های شهر تهران با آن روبهرو بودند، این کارگاه برای نخستین بار با همکاری بخش خصوصی برگزار می شود و بیمارستان دامپزشکی تهران هم برای نخستین بار و با هدف کمک به ارتقاء علمی جایگاه دامپزشکی در کشور و همچنین کمک به بیمارستان کودکان سرطانی(محک) به عنوان حامی اجرایی این همایش به ایفای نقش می‎پردازد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس http://www.iransava.com/cms مراجعه نمایید.

 

نظر شما
ادامه