کد خبر: ۳۸۷۷۵
تعداد نظرات: ۲۲۹ نظر



در حال حاضر ۲۵۰ قلاده سگ در مرکز حمایت از حیوانات بی سرپرست در اصفهان پناه داده شده اند، اما تعداد سگ هایی که در این مرکز نگهداری و پس از انجام روش TNR (زنده‌گیری، عقیم‌سازی، واکسینه کردن و رهاسازی) رهاسازی می شوند، بیش از حد ظرفیت است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایمنا، اینکه بدانیم در گوشه‌ای از شهر اصفهان مرکزی برای ساماندهی حیوانات به خصوص سگ‌های ولگرد راه‌اندازی شده و توجه ویژه‌ای به این مخلوقات خدا می‌شود بسیار امیدوارکننده است، به همین خاطر تصمیم گرفتم تا سری به مرکز حمایت از حیوانات بی سرپرست اصفهان زده و از نحوه فعالیت و نگهداری این حیوانات گزارشی تهیه کنم.




مسافت تا حدودی طولانی بود، قرار بود به خیابان ارغوانیه، بلوار رضوان ادامه کانال آب برویم، رسیدیم به محلی که انتظارش را می‌کشیدیم؛ بیرون از مرکز حمایت از حیوانات بی سرپرست، سگ‌هایی که گویا با خبر بودند در این مرکز به سگ‌ها غذا داده می‌شود، منتظر ایستاده بودند تا شکم خود را سیر کنند، البته صدای پارس سگ‌های مرکز از بیرون هم به گوش می‌رسید.

پس از اینکه با استقبال مدیر مرکز حمایت از حیوانات بی سرپرست، همراه با رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان وارد مرکز شدیم، مکانی هیجان‌انگیز، صدای پارس صدها نوع سگ در فضا پیچیده بود،توله‌ای در یک فنس اختصاصی در حال شیر خوردنبود، توله‌ای دیگرمشغول بازی بودند، سگ‌ها دسته‌بندی شده بودند و بر اساس سن و بیماری‌شان هر کدام درون فنس یا همان خانه خود زندگی می‌کردند.

در گوشه سمت راست مرکز کانکسی به عنوان دفتر مدیر مرکز قرارداده شده بود و در گوشه سمت راست آن اتاق عمل جراحی سگ‌ها بود که در آن سگ‌ها را بیهوش و سپس عقیم، پلاک‌گذاری و واکسیناسیون می‌کنند.

بد نیست بدانید که در مرکز ساماندهی حیوانات بی سرپرست، سگ‌های دارای نژاد بومی اصفهان عقیم‌سازی نمی‌شوند بلکه فقط آنها را واکسینه و شناسنامه‌دار می‌کنند.

نکته قابل تحسین اینکه سگ‌های معلول رهاسازی نمی‌شوند و در همین مرکز نگهداری خواهند شد؛ در حال حاضر ۱۴ سگ معلول در این مرکز نگهداری می‌شود.

۲۵۰ قلاده سگ در مرکز حمایت از حیوانات بی سرپرست اصفهان

پس از اینکه بازدید از بخش های مختلف مرکز حمایت از حیوانات بی سرپرست به پایان رسید، رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان به ارایه گزارشی از روند فعالیت‌های این مرکز پرداخت.

«غلامرضا ساکتی» اظهار می‌کند: طبق مصوبه وزارت کشور و ابلاغ دستورالعملی مبنی بر ساماندهی سگ‌های ولگرد و عدم اتلاف آن‌ها، یکی از وظایف مجموعه معاونت خدمات شهری و اداره خدمات شهری ساماندهی حیوانات از جمله سگ‌های ولگرد و رها شده شهر است، از این رو حدود دو سالی است که شهرداری اصفهان با سازمان مردم نهاد فریاد آواره‌گان طبیعت همکاری میکند.

وی خاطرنشان می کند: در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان با استفاده از ۱۵ اکیپ شناسایی سگ‌های ولگرد و استفاده از ۲ اکیپ سیار زنده‌گیری جمع آوری سگ‌های ولگرد انجام می‌شود و شهرداری اصفهان بابت هر سگی که زنده‌گیری شود ۵۰ هزار تومان به پیمانکار پرداخت می‌کند.




رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان ادامه می‌دهد: شهرداری اصفهان قطعه زمینی را به وسعت ۳۵۰۰ مترمربع در ارغوانیه، بلوار رضوان، جاده سمت راست کارخانه پسماند، انتهای جاده، سمت چپ، ادامه کانال آب برای راه‌اندازی این مرکز اختصاص داد تا حمایت از حیوانات بی سرپرست در اصفهان کلید بخورد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون افزون بر ۲۵۰ قلاده سگ در حمایت از حیوانات بی سرپرست در اصفهان پناه داده شده اند، تاکید می‌کند: تعداد سگ‌هایی که در این مرکز نگهداری و پس از انجام روش TNR (زنده‌گیری، عقیم‌سازی، واکسینه کردن و رهاسازی) رهاسازی می‌شوند، بیش از حد ظرفیت است و این مرکز برای کلانشهر اصفهان بسیار کوچک است لذا مرکز اصلی حمایت از حیوانات بی سرپرست قرار است به سایت سگزی در قطعه زمینی با وسعت بیشتر که آن هم متعلق به شهرداری است، جابه جا شود.

ساکتی تصریح می‌کند: مرکز حمایت از حیوانات بی‌سرپرست ماهانه ۱۲ میلیون تومان هزینه دارد که این هزینه‌ها توسط سازمان مردم نهاد فریاد آواره‌گان طبیعت و شهرداری اصفهان تامین می‌شود.

وی در خصوص فرآیند زنده‌گیری سگ‌های ولگرد یادآور می‌شود: زنده‌گیری سگ‌های ولگرد به این صورت است که نیروهای مستقر در مناطق ۱۵ گانه به صورت منظم و روزانه از طریق تماس‌های مردمی با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان و گشت‌زنی، مراکز تجمع سگ‌های ولگرد را شناسایی نموده و به اطلاع اکیپ زنده‌گیری می‌رساند، سپس با اعتمادسازی و شرطی نمودن اقدام به گرفتن این حیوان کرده و سپس به پناهگاه انتقال داده می‌شود که در ابتدا ثبت اطلاعات از قبیل سن، جنس، نژاد، محل زنده‌گیری و شرایط حیوان به لحاظ سلامتی یا آسیب‌دیدگی انجام می‌شود.

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان اضافه می‌کند: در ادامه داروی ضد انگل زیرپوستی و شستشو با ضدعفونی‌کننده‌ها و نصب پلاک آماری انجام می‌شود و به بخش قرنطینه انتقال داده شده و بنا به تشخیص دامپزشک واکسن هاری و ادامه تزریق واکسن ضد انگل به صورت دوره‌ای انجام می شود؛ سپس انتقال به داخل پناهگاه و جداسازی بر حسب سن، نژاد و شرایط جسمی و انجام عمل جراحی در صورت آسیب دیدگی یا شکستگی یا بارداری و انتقال به درمانگاه و مراقبت تا حصول اطمینان از سلامت حیوان انجام می‌گیرد.

وی تصریح می‌کند: مهمترین بخش از مراحل فوق عقیم‌سازی سگ‌های بزرگسال است که در این فرایند توله‌ها بعد از ۷ تا ۱۰ ماهگی عقیم و واکسیناسیون می‌شوند و گوشواره شناسایی بر روی گوش و قلاده‌های مخصوص دور گردن آنها نصب می‌شود.

انجام فرایندTNR با نظارت دامپزشکی شهرستان اصفهان

ساکتی با تاکید بر اینکه تمام فرآیندها با نظارت دامپزشکی شهرستان اصفهان انجام می‌شود، می‌گوید: این سگ‌ها پس از تکمیل پرونده به صورت رایگان به شهروندانی که در محل‌های خاص سگ‌هایی را برای نگهبانی نیاز دارند، با رعایت ضوابط نگهداری واگذار شده و یا با شناسایی چگونگی ورود این حیوان به محل زنده‌گیری به بیرون از شهر در موازات محل زنده‌گیری برده و رهاسازی می‌شوند تا با رقابت در چرخه غذایی با سگ‌های دیگر باعث کاهش زاد و ولد سگ‌های دیگر شوند.




چوی یادآور می‌شود: بعد از واگذاری سگ‌ها به شهروندان واجد شرایط، چندین نوبت از آن‌ها بازدید به عمل می‌آید.

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان اعلام می کند: طی یکسال گذشته تعداد ۱۲۸۳ قلاده سگ زنده‌گیری و به مرکز حمایت از حیوانات بی سرپرست اصفهان منتقل شده‌اند که از این تعداد ۶۰۰ قلاده عقیم‌سازی شدند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بخش اعظم هزینه‌ها توسط شهرداری و بخشی توسط سازمان مردم نهاد فریاد آواره‌گان طبیعت و حامیان حیوانات پرداخت می‌شود، تاکید می‌کند: مرکز حمایت از حیوانات بی سرپرست همانند سایر مراکز خصوصی حمایت و نگهداری از حیوانات، نیاز به توجه و کمک‌های دوستداران و حامیان حیوانات دارد.

ساکتی تصریح می‌کند: مرکز حمایت از حیوانات بی سرپرست اصفهان در صورتی موفق خواهد بود که شهرداری‌ها و دهیاری‌های اطراف اصفهان نیز وارد عمل شده و ساماندهی حیوانات به طریقه TNR را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده سگ‌های ولگرد مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۳۷ شهرداری اصفهان اطلاع دهند تا توسط اکیپ ها ویژه زنده‌گیری انجام شود.

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان تاکید می‌کند: نگاه مردم به این موضوع باید نگاه حمایت از حیوانات باشد چرا که عقیم‌سازی سگ‌ها نیز تنها با هدف کنترل جمعیت آنها انجام می‌شود و ما قصد از بین بردن سگ‌ها را نداریم.

وی اظهار می‌کند: در راستای حمایت از حیوانات، خیران می‌توانند کمک‌های خود را پس از بازدید از مرکز، ارایه کنند.

تشریح پروسه عقیم‌سازی تا نگهداری سگ‌ها

دامپزشک مقیم مرکز حمایت از حیوانات بی سرپرست اصفهان می‌گوید: سگ‌هایی که به این مرکز منتقل می‌شوند ابتدا داروهای آرام بخش دریافت می‌کنند و سپس داروهای بیهوشی به آنها تزریق می‌شود؛ در ادامه با عمل جراحی عقیم‌سازی و سپس پلاک گذاری آنها انجام می‌شود.




«دکتر ناصر نصیری» خاطرنشان می‌کند: پس از پایان عمل جراحی به مدت ۳ ساعت سگ‌ها در بخش ریکاوری قرار می‌گیرند و سپس به مدت ۱۱ روز دوره نقاهت خود را پشت سر می‌گذارند و وارد فنس‌های نگهداری می‌شوند تا بسته به شرایطی که دارند، رهاسازی شوند.

حق حبس هیچ حیوانی را نداریم!

مدیر مرکز حمایت از حیوانات بی سرپرست اصفهان که حدود ۱۲ سال از فعالیت او برای امدادرسانی به حیوانات می‌گذرد و از یکسال و نیم پیش تاکنون در این مرکز فعالیت می‌کند، می‌گوید:با میل شخصی و علاقه‌ای وافر پا به مرکز حمایت از حیوانات بی سرپرست اصفهان گذاشته و پس از ورود اقدامات چشمگیری در این مرکز انجام شده است.

شهناز نوایی تاکید می کند: سگ‌ها باید بعد از واکسیناسیون و عقیم‌سازی در طبیعت رها شوند، بنابراین مردم باید بدانند که حیوانات سهامداران ما در طبیعت هستند و ما حق حبس هیچ حیوانی را نداریم.

وی با بیان اینکه مردم باید حضور فیزیکی حیوانات را بپذیرند، تصریح می‌کند: مردم با مشاهده سگ‌های پلاک دار یقین داشته باشند که این سگ‌ها عقیم‌سازی و واکسیناسیون شده اند و هیچ گونه خطری انسان‌ها را تهدید نخواهد کرد.

مدیر مرکز حمایت از حیوانات بی سرپرست اصفهان خاطرنشان می‌کند: هدف از عقیم‌سازی سگ‌ها انقراض نسل آنها نیست بلکه هدف کنترل جمعیت سگ‌هاست.

وی با اشاره به اینکه خرید و فروش آزاد سگ‌ها باعث تکثیر آنها می‌شود، اضافه می‌کند: مردم اگر برای نگهبانی از باغ یا ویلا و یا موارد دیگر نیاز به سگ دارند، می توانند نیاز خود را از مرکز حمایت از حیوانات بی سرپرست اصفهان تأمین کنند.

نوایی تاکید می‌کند: مردم باید یاری‌گر ما در این پروسه باشند و از خرید و فروش سگ‌ها جلوگیری کنند چرا که واگذاری سگ‌ها در این مرکز رایگان است و اگر وجهی پرداخت شود به طور حتم برای کمک به حیوانات هزینه خواهد شد.



انتشار یافته: ۲۲۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
4
45
آفرین به این کارشان، خودجوش مردم این مرکز را درست کردند / اصفهانیا کارشون درسته
پاسخ ها
sepehr
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
من یک سگ میخواستم
دامپزشک متخصص
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
3
36
دمتون گرم
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
2
40
سلام چطور میتونم عضو این مرکز بشم و کمک کنم با سپاس فرهنگ هستم ازاصفهان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
6
31
خانم نوایی ایا واقعا خرید و فروش سگ غیر قانونیه ؟ ................. امکان نداره یه سگی رو رایگان به کسی واگذار کنی ..................
رضا
|
Hong Kong
|
۰۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
3
21
سلام ببخشید دانشجوهستم ازاصفهان یه شیتزو یفید داستم فوت شده روحیم خراب شده داغونم میشه خواهش کنم یه سگ شیتزو سفید به من واکذارکنید خواهش میکنم
پاسخ ها
M.K
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
سلام دوست عزیز
من یه توله شیتزو تریر سفید مشکی دارم اگه شرایط نگهداری دارین میتونم واگذار کنم بهتون.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
من میتونم نگه داری کنم
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
6
12
با عرض سلام و خسته نباشید
خدمت شما بزرگان که به حیوانات بی گناه خدمت میکنید
من بدنبال یه سگ بزرگ هستم چطوری میشه سگها را ببینم و یکی از اونها را بگیرم
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
5
19
یک سگ 1 ساله دارم با شناسنامه واکسن های ماهانشم زدم سفید رنگه میخواستم هدیه بدم یکنفر ازش نگهداری کنه لطفا کسی که امکان نگهداریشو داره به شماره 09130000869 تماس بگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
سلام میشه به این شماره بفرستید عکس سگتونا
هنوز دارینش ۰۹۱۳۱۹۴۲۶۶۷
متین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
من موخوامش
اتناشیرازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
ببخشید میشه تو واتساپ ب این شماره عکس سگتونو بفرستید من خیلی سگ دوس دارم و شرایط نگهداریشم دارم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
سلام میشه عکسشو ب این شماره بفرستید 09137361878
عباس احمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
من میتونم نگهداریش کنم
مجید کریمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
من شرایت سگ را دارم 09131123898
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
4
6
سلام ۱قلاده سگ خوب میخام واسه نگهبانی
امکانش هست ک بهم واگذار کنید؟؟ممنون
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
میشه لطفا نژاد سگتون رو بگید و آیا تربیت شده هستش؟
محمد شهنی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
سلام یه توله تریر یا اشپیتز یا هر چیز دیگه ترجیحا ماده اگه هست من به سرپرستی قبول میکنم لطفا خبر بدید.۰۹۱۳۳۱۰۶۲۵۹
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
سلام..من یدونه ژرمن دارم ..اگرم خریدار باشید میفروشم...
۰۹۱۳۲۰۲۵۳۲۸
حمیدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
0
8
باسلام من یک توله کوچیک سگ اشپیتز واسه نگهداری میخوام.
اگه سراغ دارین باهام تماس بگیرین ممنون ۰۹۲۲۸۴۱۲۶۰
سیماسلمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
0
7
شماره تماس ویااادرس دقیق مرکزو برام میفرستین میخاستم یه سگه بی سرپرستو بیارم
منصوره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
3
9
سلام یه سگ هاسکی نر ۴ماهه نژاد اصیل دارم میخوام واگذار کنم شرایط نگهداریشو ندارم الان.اگر کسی هست که شرایط نگهداری ازش داره بگه.کسی رو میخوام که خودم بتونم هر چند مدت برم سگو ببینمش
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
سلام اگه هنوز داریش هماهنگ کن بیام ببرم مرسی
۰۹۱۳۸۸۳۶۱۹۲
Fairy
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
من یه توله هاسکی ماده ۲ماه و نیمه توی باغمون دارم اگر هنوز سگتون هست مایلم برای همبازی و جفت گیری کنار سگ خودمون ازش نگهداری کنم،کارگرمون بهشون رسیدگی میکنه و بیشتر دنبال همبازی برای سگم میگردم اینکه نر هست و هاسکیِ خیلی مورد خوبیه برای من اگر هنوز دارینش میتونید بهم خبر بدید
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
من میخوام
مهرداد مهدوی
| Singapore |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
سلام من حاضرم. ازش نگهداری. کنم. جای که هستم. هواش مناسب هست. برا هاسکی خواهشا واگذار کن به من ۰۹۳۸۸۷۴۲۰۲۲
میلادسفاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
0
2
یک سگ خوشگل پاپی با ادب برای نگهداری میخوام کسی داشت تماس بگیره ۰۹۱۳۷۹۹۳۸۰۹
آرزو
|
Japan
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
0
3
سلام ممکنه ی شماره تماس بدید؟
ارسلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
3
4
بگید پاپی های بسیار زیادی را بیاور ن تامل آنجا زیباترباشد
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
2
3
سلام یه سگ میخام واسه نگهداری ممنون میشم بهم کمک کنید. لطفا تماس بگیرید 09135560409 رشیدی
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
0
6
سلام یه هاسکی سیبرین ۹ماهه نردارم چون دارم ازدواج میکنم خونم آپارتمانیه شرایط نگهداریشاندارم کسی خواست برای نگهداری یا خرید یامعاوضه با پرنده بهش میدم لطفاتماس بگیرید۰۹۳۸۱۳۹۶۹۱۸حیدری
پاسخ ها
ياسمن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
سلام اگه دارينش هنوز بله من مايلم نگه داري كنم
آيدي اينستاگرام من هست
_.yasikzm._
اشکان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
1
2
کسی از شماره این مرکز اطلاع داره؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
0
5
سلام خییییل یعالی و خسته نباشید
من میتونم توله ای رو بیارم ونگهداری کنم؟
۰۹۰۵۲۶۲۴۹۵۳
ندا
|
United States of America
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
0
5
یک عدد توله سگ خوشگل میشناسم اگه کسی خواست با من تماس بگیره.09034874329
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
سلام من میتونم نگه داری کنم
ارمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
3
با سلام من يك سگ ماده رو كه شديدا بيمار بود اسهال و استفراغ شديد داشت به سرپرستي قبول كردم و بهش رسيدگي و كارهاي درمانشو انجام و هزينه كردم در حال حاضر حالش خوب و سرحاله فقط براي عقيم سازيش نتونستم هزينه كنم شنيدم شهرداري رايگان عقيم سازي ميكنن ايا درسته و ميتونم كه سگم رو بيارم كه عقيم سازي بشه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
0
1
بادرود...نژادهای توله ژرمن یاهاسکی یااشپیتز ویاپامرانیان کسی داشت وخواست واگذارکنه جهت نگهداری لطفا اطلاع بدید...درجستجوی یکی ازاین توله ها برای نگهداری و بزرگ کردن هستم ...باسپاس
تورج داوری
|
United States of America
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
1
1
خیلی خوشحالم وباورم نمیشد دراصفهان باین زبان بسته ها اهمیتی بدن .منهم یه گربه دارم ونمیدانم کجای اصفان باید برای واکسینه کردن این حیوون مراجعه کنم ؟ ازشهرداری وکلیه کسانیکه دراین راه خیر قدم برمیدارند سپاسگزاری مینمایم .
محمدرضا احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
1
3
سلام من امروز مرکز نگهداریحیوانات بیسر پناه اصفهان بودم.واقعا دستتون درد نکنه چقدر زحمت میکشید.امیدوارم مردم مهربان و هر ارگان دولتی یا خصوصی میتونه کمک مالی کنه که این کار خیلی پیش خدا عزیز و بزرگه.
ممنون از سرکارخانم
شیرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
1
1
سلام خسته نباشید من یک سگ اپارتمانی میخواستم که پارس نکنه اگه کی واسه واگذاری داره به من خبر بده 09039830874
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
1
1
سلام و خسته نباشی یه سگ پاپی میخواست واسه نگهداری اگه کسی داشت ممنون میشم بهم خبر بده09380463730
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
1
2
سلام دوستان من یک سگ کوچک وکم سروصدا میخاهم اگه کسی برای اهد داره به این شماره زنگ بزنه09059422319
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۷
1
0
سلام من یه سگ برای نگهبانی میخواستم رایگان ۰۹۲۲۷۲۴۷۸۴۳
Foroogh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
1
0
سلام به سگ سفید شیتزو واسه سرپرستی نیاز دارم اگه دارید عکساشو بفرستید واسم ممنونم 09902131548
پیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
1
3
خیلی خوشحالم که چنین مرکزی وجود داره. و دست شهرداری درد نکنه همچنین دست همه عزیزانی که اونجا زحمت می کشند.
Negin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
1
4
سلام من یک سگ پاپی تربیت شده شناسنامه داشته باشه واکسناسیون شده باشه وسنش هم کم تر از دو ماه باشه می خواهم .
لطفا اگر کسیداره به من واگذار کنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
2
0
سلام یه سگ تربیت شده نژاد دینگو میخواستم میشه واگزار کنید
ممد
|
United States of America
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
1
0
چرا اینقدر همه دنباله سگن؟ کسی خبر داره تو این پناهگاه حیوانات از گربه ها هم حمایت میکنن یا نه من در حال حاضر یه گربه دارم اما چون بزرگ شده بیرونه نمیتونم ببرم خونه ولی اخل حیاط براش خونه دست کردم الان دنباله یه کیتن اسکاتیش فولد میگردم که بزرگ کنم و خونه رو هم به گربه عادت بدم تا بتونم کتی رو هم بیارم داخل خونه
ثمر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
3
4
سلام از ته دلم خوشحال میشم وقتی میبینم که روی زمین هنوز انسانیت هست دست تک تک شما را میبوسم...
علی رضا هاشمی
|
Canada
|
۰۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
1
2
سلام و درود فراوان من یک سگ اشپیتز یا پامر یا پودل میخوام واسه نگهداری خودم و خانومم عاشق حیوانات هستیم کسی داشت سریع اطلاع بده در خدمت شما هستم 09137110953
09300653384
الهام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
2
3
سلام سگ ماده داشتم یک ساله دیروز فوت شده قلبم درد داره کسی هست بهم واگذار کنه 09109064109 اصفهان هستم الهام
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
1
1
سلام وخسته نباشیدیک سگ نگهبان خوب لازم دارم براکارگاهم واقعا خیلی احتیاج شدیددارم دزدزده به کارگاه وعلاقه شدیدی به سگ دارم ورسیدگی خوبی میکنم
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
شمارتو بده تابهت بدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
1
0
من یک دوتاسگ نروماده میارم نگه داری می کنم
Sara Yahyavi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
1
0
سلام من و همسرم تنها خیلی حوصلمون سرمیره و میخوایم سگ داشته باشیم بهش محبت کنیم بشه همدم برامون اگ کسی داره لطف کنه
پاسخ ها
بهار
| Sweden |
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
سلام من سگمو می‌خوام واگذار کنم آیا مایل هستید به نگه داریش ؟
حدیث
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
2
5
سلام الان بیشتر از 1 ساله که عاشق سگا شدم خواهش میکنم خواهش میکنم اگه کسی سگی با نژاد پامرانین داره و میخوتد به سرپرستی بده بهم زنگ بزنه با جون و دلم ازش مراقبت میکنم 09014044330
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
پامرانین توله اصل الان قیمتش بالای ۵ ملیون تومنه اگه گیر آوردی رایگان برای منم دوتا بگیر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
1
0
اگر کسی توله سگ هاسکی یا توله سگ ژرمن شپرد داشت و می خواست واگزار کنه من می خواهم ممنون از کسایی د که به من این سگ هارا دادند 09302875385و لطفا
توله سگها هم از یکسال سنشون کمتر باشد . مثلا 3یا4 ماهه باشند. حالا همون سن به بالا ها هم خوبن
بردیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
1
0
سلام من چند وقته گم کردم تریر اشپیتز نر لطفا کمکم کنید
محمد رضا فتحی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
1
0
سلام با تشکر
نمیدانم هنوز فعال هستید یا نه
ساکن اصفهان هستم. سپانشهر. سگهای ولگرد زیاد شده
خانم من خیلی میترسه یک سال هست نتوانستم ترسش
را بریزم. حیوانات هم خیلی دوست دارم
با توجه به اینکه به شهر داری اطمینان نداشتم. نا چار تماس گرفتم. و نتیجه حاصل نشد.
تا به فکر کمک شما افتادم. سپسگزارم
اشکان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
0
3
نیاز سگ نگهبان برا کارگاه دارم کسی سگی این طوری داره نمیخواب به این شماره زنگ بزنه ۰۹۱۳۷۹۱۸۱۴۴باتشکر دوسدار سگ ها
پاسخ ها
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
من سه تا سگ دارم اگه میخواین با این شماره تماس بگیرید ۰۹۱۳۱۲۶۸۷۰۰
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
0
1
سلام من یک سگ ماده بالغ و دوتا توله دارم اگه کسی میخواد با این شماره تماس بگیره ۰۹۱۳۱۲۶۸۷۰۰
غزل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
2
سلام خوب هستید من شاهین شهر زندگی میکنم و خونه یکی ویلایی دارم یک سگ میخواهم برای اینکه ازش نگهداری کنم.وسایل اولیه هم دارم.میشه به آدرس لطف کنید؟
سورنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
3
سلام.پسر من به شدت به حیوونا علاقه داری طوری که گاهی اوقات براشون گریه میکنه چند ساله سگ میخواد الان تصمیم گرفتیم واسش بخریم اما دنبال موردی هستیم که بتونیم تو خونه نگه داریم سگ کوچیک و تربیت شده باشه.خواهش میکنم اگر کسی این مورد رو واسه واگذاری داره به این شماره زنگ بزنه.۰۹۱۳۲۲۷۶۱۵۱.
پارمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
0
1
سلام ببخشید من یه توله سگ شیتزو سفید تربیت شده میخواستم دارید
متین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
0
0
من که میخوام یه سگ از اونجا بگیرم شما رو نمیدونم
ابوالفضل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
سلام یک عدد توله سگ نر میخاستم امکانش هست بهم واگذاری کنید برای نگهبانی میخام
دریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
1
ببخشید میشه ادرس دقیق بگید

بعد همه ی سگ ها تربیت شده هسن?
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
0
0
سلام یه توله سگ ژرمن یا هاسکی مایلم نگهداری کنم اگر کسی هست اطلاع بده ممنون میشم09333764278
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
0
0
سلام من یه سگ پامرانین سفید کوچک میخواهم کسی هست داشته باشد امادیگه نخواهدش به من بدهد 09375301814
نويد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
0
0
سلام من يه سگ آپارتماني ميخام واس نگهداري لطفا راهنمايي كنيد٠٩١٣٦٥٤٥١٦٥
سروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
1
0
با سلام و خسته نباشید. اصفهان سکونت دارم. یه دونه سگ اشپیتز یا شیتزو ماده با سن زیر شش ماه جهت نگهداری برای دخترم میخوام. شرایط نگهداری کامل داریم، هم آپارتمان بزرگه و هم یک پارک جلوی خانه هست، چون پارک محلیه از جاهای دیگه هم سگهاشون را برای گردش میارن توی پارک. از نظر هزینه‌های نگهداری هم مشکلی نیست. لطفاً اگر کسی تمایل به واگذاری داره تماس بگیره. سپاسگزارم. ۰۹۰۲۱۱۴۷۸۸۱
مهرناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
0
0
سلام وقت بخیر من تنهازندگی میکنم وجدیدا مادرم ب رحمت خدارفته ازبعداون تصمیم گرفتم بیشتر ب مخلوقات خداخدمت کنم خانه ی پدری من سگ داریم ولی نزادش بزرگه دنبال یک سگ اپارتمانی هستم البته شاغل هستم وصبحها خونه نیستم ایا سگ کوچک اپارتمانی هست برای واگداری بهن؟۰۹۱۳۶۹۱۴۹۰۶
سارینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
0
0
سلام من عاشق حیوونات هستم میخواستم اگه یه سگ هاسکی بهم واگذار کنید ۰۹۱۱۳۲۳۱۴۴۵۴
امیرمسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
0
0
درخواست واگذاری هاسگی و رتوایلر و ترییر
واشپیتز دارم کسی خواست واگذار کنه با شماره زیر تماس بگیره
09380179651
وحید نجف پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
1
0
سلام این جانب یه دانشجو هستم دنبال یه سگ آپارتمانی ترییت شده برای نگهداری هستم اگه کسی دارای همچین سگی هست میتونم ازش نگهداری کنم خودشم میتونه بهش هر دفعه سر بزنه شماره تماسمم
09900811301
پوریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
0
0
سلام مسجدسلیمان هستم خوردم به توله میکس جرمن دوبرمن داشتم بزرگش کردم توله گذاشت بلد نبود همه روکشت چندوقت پیش شهرداری اومد سگ کشی صداتیر اومد یهو صدا جیق سگ در اومد رفتم دیدم تیر خورده بهش چند روز مراقبش بودم ولی مرد الانم عصبی شدم برا روحیه ام برگرده یه سگ جرمن با هاسکی توله باشه بهتره کسی برا واگذاری داشت ممنون. میشم بهم خبر بده
09051400770
محمدرضا جان نثاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
1
0
سلام من دنبال یک سگ پامرانین سفید یا قهوه ای میگردم
نگار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
1
0
سلام و وقت بخیر . ممنون از کادر مهربان و شما مردم نازنین حیوان دوست . من یه سگ کوچولوی سفید اپارتمانی میخوام برا دخترم . در صورت امکان و در دست داشتن لطفا با من تماس بگیرید . 09372184085
نگار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
1
1
سلام . وقت بخیر. من یه توله سگ پامرانین سفید می‌خوام . اگر کسی داره لطفا با من تماس بگیره . ۰۹۳۷۲۱۸۴۰۸۵
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
0
0
سلام وقت بخیر یه سگ پاپی اروم ومودب کوچولوسفید برای بچه ام میخام اگه دارید لطفا تمتس بگیرید
09131596651
سید سلیمان موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
0
0
سلام من یه سگ خوشکل براخونه خونه میخوام بایدچیکارکنم
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
0
0
سلام دوستان یه سگ خوب. برای. نگهبانی میخوام. اگه. امکانش. هست برام پیدا کردین بااین شماره. تماس بگیرید09136564648
نگین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
0
2
سلام دوستان یه توله پاپی تربیت شده سفید رنگ میخوام.
تا به خوبی ازش نگهداری کنم
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
0
0
سلام یه سگ میخوام خونگی باشه اگر کسی هست که بهم واگذار کنه خیلی ممنونم به این شماره پیام بده۰۹۱۳۰۳۳۲۲۶۵
رویا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
0
0
من یه سگ کوچولو میخواستم مثل شیتزو یا پامرانین کسی هست که بهم واگذار کنه ؟
پویا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
0
0
من دنباله ی سگ شیطون و کوچیک میگردم مث شیتزو یا پامراینین کسی هست واگذار کنه لطفا اینم شمارم ۰۹۱۳۷۹۴۳۴۵۱
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
0
0
من ی قلاده سگ واسه نگهبانی از طیور میخام تا حالا چند بار ی بنده خدایی اومده و پشت سر ازم برداشته و رفته،خاهش میکنم اگه میشه ی سگ خوب بهم بدین،۰۹۱۳۸۸۰۲۶۸۱،از لطفتون سپاس گذارم
امیر
|
United States of America
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
0
2
سلام یک پاپی سفید میخواستم . اگر از نژاد پامرانین دارید با این شماره تماس بگیریرد۰۹۱۳۴۲۵۶۰۴۷
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
1
0
من یه هاسکی نر ده ماه دارم خیلی نازه دنبال یه سگ هاسکی خوشگل میگردم که با هم بازی کنند اگر کسی این سگ هاسکی خوشگل داره لطفا ۰۹۱۳۳۳۱۰۹۳۳ تماس بگیره ولی لطفا خیلی سگ هاسکیتون مرتب باشه و جا هم دارم که بیارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
0
0
سلام یک سگ برای نگهبانی باغ و دامداری میخوام اگر کسی داره که میخواد واگذار کنه ممنون میشم 09309581968 پیا ام بدید لطفا
رامتین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
1
اگر کسی سگ ژرمن شپرد داره و می خواهد واگزار کنه با این شماره تماس بگیره 09027918225
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
1
سلام تشکر از تک تک عزیزانی که دراین مجموعه فعالیت دارند دمتون گرم. من یک سگ نگهبان واسه کارگاهم میخواستم وقبلا هم سگ داشتم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
09131170841
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
1
0
سلام خدمت شما عزیزان بزرگوار که دراین مجموعه فعالیت دارید دمتون گرم. من یک یا دوتا سگ نگهبان واسه انبار میخواستم به سگ علاقه دارم وقبلا هم داشتم دوستان کسی اگر داشت بااین شماره تماس بگیره 09131170841 تشکر
شهناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
0
1
باسلام وخسته نباشی خدمت کادرزحمت کش من ی سگ کوچولو وارام میخوام رنگش فرقی نمیکنه اگرکسی برای واگذاری داره بااین شماره تماس بگیره یاپیام بذاره سپاسگذارم09133130703
بهرام پهلوانزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
0
1
سلام به یک سگ سفید جیبی و خوشگل نیازمندم به بهترین نحو نگه داری مبکنم
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
2
سلام. کار خوبی است اما در صورتی که فردی مسئول سوع استفاده نکند به اسم رایگان مردم را به مرکز میکشه و بعد به اسم کمک از مردم پول میگیره وبعد چند روز به بهانه های مختلف شما را می کشه آنجا وحیوان را به اسم بیمار بودن از شما میگره و دوباره به شخص دیگری می فروشه. متاسفانه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
سلام یه سگ کوچولو میخام برای پسرم برای نگهداری تو خونه اگه کسی داره و میخاد واگذار کنه به شماره ۰۹۱۳۱۶۷۸۸۶۴ تو واتساپ پیام بده ممنون میشم.
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
1
0
غذای سگ و گربه با برند مفید و نوتری، اسباب بازی و تشویقی، شامپو، لباس و کلیه ملزومات به قیمت خرید به فروش میرسد.‌ ۰۹۱۰۷۴۵۱۴۸۴
خانم وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
3
0
با سلام و عرض خسته نباشید به کادر مسئولان زحمت کش این مرکز . دوستان بنده یک سگ اشپیتز نر دارم که الان ۷ ساله شبانه روز با خودم زندگی میکند وکاملا و به شدت آروم و مهربان است ، بیش از حد هم به سر و صدای بلند حساسه و میترسه و تا الانم بخاطر وابستگی زیاد جفتمون به همدیگه و مخصوصا روحیه ی خیلی حساس و لطیفش طاقت دور کردن از خودم را نداشتم . ولی الان شرایطم نسبت به قبل محدودتر شده و میخاستم حداقل برای مدت زمان چند ماهی به کسیکه از هر نظر بهش توجه و رسیدگی کند و عاشق حیوانات باشد بصورت امانت بسپارم ولی کسی باشد که به محدوده محل سکونت خودمونم نزدیک باشد . محل سکونت خودم سمت اصفهان ، اتوبان ذوب آهن ، بلوار کشاورزی میباشد . ماهانه هم برای خرج خورد و خوراک سگم هم مبلغی را به حساب شخص واریز خواهم کرد لطفا در صورت وجود چنین شخص و با چنین شرایط با شماره تلفن 09370817374 در واتساپ بنده پیام بدهید . با تشکر از شما دوستان خوب و مهربان
کورش جمشیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
0
1
سلام من اصفهان زندگی میکنم.و ب خاطر علاقه شدید بچه هام به سگ میخواستم یک سگ خوشگل کوچولو به واگذاری بگیرم اگر کسی تمایل داره به شماره ۰۹۱۳۱۸۳۱۴۱۱ واتس اپ پیام بدهد یا زنگ بزنین.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
1
0
من عاشق سگم و پول ندارم بخرم اگه کسی سگ واگذار میکنه با دل و جون میخامش فقط کوچولو باشه
Mohsen
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
0
سلام اگر کسی هست ک بخواد سگ پاپی واگذار کنه من شرایط نگهداریش رو دارم
با این شماره تماس بگیرید
۰۹۱۳۷۵۱۶۵۸۸
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
سلام من ی سگ نه ماهه اشپیتز میکس سفید دارم که بخاطر بیماری که جدیدا بهش گرفتار شدم نمیتونم ازش نگهداری کنم خیلی اجتماعی نیست ولی جای دستشویی، بمون و بخور و نخور رو بلده فقط کسانی تماس بگیرند که صبور هستند فقط با شرایط واگذار میشه در صورت تمایل به این شماره تماس بگیرید 09135608019
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
1
سلام، موقعیت نگهداری دارم اگرکسی خواست سگش روواگذارکنه خبربده بهم......
Samanheydari025@gmail.com
پريا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
0
سلام ب دوستان
من خيلي سگ دوست دارم وب شدت بهشون علاقه دارم اگر كسي سگ اپارتماني داره ك نميتونه ازش نگه داري كنه و قصد واگذاري داره من ب بهترين نحو ميتونم ازش نگه داري كنم و از لحاظ بيرون بردن و غذا و ابراز عشق و محبت براش كم نزارم محل سكونت من اصفهان است اگر كسي تمايل داشت ب من پيام بده. ٠٩٣٠٤٨٦٧٩٩٤
محمد جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
0
0
درود خدمت همگی
به شدت به نگهداری سگ علاقه دارم ، لطفا اگه کسی یه سگ پاپی که بشه توی آپارتمان ازش نگهداری کرد ، بهم معرفی کنه جهت به سرپرستی گرفتن 09131066475
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
سلام یه سگ میخوام واسه نگهداری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
آفرین به شما که انقدر آدم هی خوبی هستید
فردین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
من یه سگ آپارتمانی میخواستم اگه ممکنه بهم واگذار کنین لطفاً
mina
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
سلام یک توله سگ برای واگذاری میخوام هرکسی داره به شماره ۰۹۱۳۱۰۳۶۶۳۷ تماس بگیره لطفا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
0
سلام
من یک سگ پاپی میخام 2ماهش باشه بهتر اگر دارید
میشه بدونه اینکه اقیقم بشه بهم بدین لطفن؟ ..
اتنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
0
0
سلام من دنبال ی سگ خونگی پاپی میگردم خیلی خیلی الاقه دارم و خیلم خوب نگهداری میکنم لطفا خواهش میکنم اگه کسی داره ب این شماره تماس بگیره 09137361878
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
0
با سلام، اول تشکر میکنم از کار خیلی خوبتون،دوم اینکه نیازمند یه سگ پاپی برای نگهداری هستم،کسی خواست واگذار کنه اطلاع بده09135551107
هما
|
United States of America
|
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
2
0
سلام منو خواهرم هردو ی هاسکی رو از یکماهگی تا ب الان که ۸ ماهشه بزرگ کردیم و بهش خیلی رسیدیم خانواده امم هم باهاش هیچ مشکلی ندارن و عاشقشن متاسفانه چون سگ خواهرمه و اون ایران زندگی نمیکنه داره میبرتش و من چون خیلی عادت کردم بهش خیلی ناراحتم اگه کسی هست که هاسکی با هرسنی داشته باشه و بخاد واگذار کنه به من خبر بده ۰۹۱۳۶۹۹۳۹۰۸ این شمارمه من شماره هایی ک نشناسم جواب نمیدم پس لطفا پیام بدید دردخصوص هاسکیه تا جواب بدم من عاشق سگهام و تنها زندگی میکنم آپارتمانم حدود ۱۱۰ متری هست و کنار خونمون یه مادیه بزرگه که همیشه سگ خواهرمو هرروز یکساعت میبردم هواخوری همسایه هامم ادمای خوبی ان و به سگ ایرادی نمیگیرن برای همین شرایط نگهداریش رو دارم خواهش میکنم کمکم کنین ممنون
،09036879839
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
1
سلام من یه سگ میخواستم پاپی خونگی
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
1
0
سلام یه توله ژرمن برای نگهداری میخام. برای نگهداریش مشکلی ندارم هر موقع خاستید میتونید بیایید ببینیدش
لطفا به این شماره تماس بگیرید اصفهان هستم .ممنون
۰۹۱۳۴۲۲۸۳۵۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
0
0
سلام خسته نباشید ۱سگ میخوام برای نگهداری در آپارتمان که سایزش بزرگ نباشه و پارس هم نکنه اگه موردی برای واگذاری بود ممنون میشم اطلاع بدین
۰۹۱۹۷۶۶۳۰۴۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
0
0
سلام یه پایی برادخترم میخوم کسی هست اهداکندبچه ام ۳ سالشه اینم شمارم۰۹۱۳۴۱۳۰۴۱۱
Arefe
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
0
0
سلام مرسی از زحماتتون ما یه سگ توی کوچمونه و با اینکه اصلا کسی اذیتش نمیکنه و همه فقط بهش غذا میدن و محبت میکنن خیلی پارس میکنه و اصلا نمیزاره کسی بهش نزدیک بشه و متاسفانه این چند وقت خیلی اذیت می کنه خواستم ببینم چطوری میشه به شما تحویلش بدیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
0
0
امکانش هست یه سگ واگذار کنید
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
0
0
سلام یه سگ پاپی اگر کسی داره که میخواد واگذار کنه بهم بگه من عاشق سگای پاپی هستم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
0
0
سلام من یک سگ کوچک برای آپارتمان میخواستم اگر کسی خواست واگذار کنه لطفاً بده به من شماره : 09374653286
ابولفضل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
0
1
سلام یک سگ نگهبان برای باغ میخواستم.ممنون.۰۹۳۳۰۷۷۲۱۰۱
ابوالفضل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
0
0
سلام من يك سگ سرابي نر بزرگ دارم ولي پارسال مادش مرد ايا سگي سرابي ماده داريد عقيم نشده بابهترين شرايط ازش مواظبت ميكنم
شهناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
0
0
سلام ب دوستان
من خيلي سگ دوست دارم وب شدت بهشون علاقه دارم اگر كسي سگ اپارتماني داره ك نميتونه ازش نگه داري كنه و قصد واگذاري داره من ب بهترين نحو ميتونم ازش نگه داري كنم و از لحاظ بيرون بردن و غذا و ابراز عشق و محبت براش كم نزارم محل سكونت من اصفهان است اگر كسي تمايل داشت ب من پيام بده. 09133130703
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
سلام من شرایط نگهداری سگ اپارتمانی رو دارم اگر گسی مایل بود سگ واگذار کنه باهم تماس بگیره ۰۹۹۱۵۱۸۰۲۸۸
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
0
0
سلام کسی اگه توله پودل عروسکی یا مینیاتوری برای سرپزستی من میخوام ۰۹۳۹۶۳۶۲۵۱۰
پرستو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
0
0
سلام وقتتون بخیر من ی سگ ژرمن وگرگی دارم جایی ندارم برا نگهداریش واقعا عاشقشم توروووو خدا اگ کسی میتونه یاجایی داره برانگهداری بهم بگه فقط هفته ای سه بارمیام غذاشو بدم وببینمش جمعه هاهم میبذمش بیرون چندجا بردمش اذیتش کردن توروخدا ادمی ک حیون دوست بگه خواهش میکنم ازتون بخدا شب وروزم شده گریه اگ چیزیش بشه منم افسردگی شدید میگیرم بیشتر برانگهبانی باغ خوب چون نگهبانی عالی 9ماهش فقط تورو خدا کسی میتونه خبربده تلفنمم این 09162848942
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
0
0
سلام وقت بخیر
من یه سگ اپارتمانی سن پایین میخوام اگه برای واگذاری دارید ممنون میشم بم معرفی کنید
مدیر و موسسه به مدرسه و فرهنگسرا هستم و از پس هزینه نگه داریش بر میام
شماره تماس 09210708399
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
0
1
یه باغ بزرگ دارم و تقریبا هفته ای ۳ ت ا۵ روز اونجام
پسرم ازم یه توله میخاد
اگر کسی توله نژاد خوب داره ممنون میشم
۰۹۱۳۲۷۰۰۶۰۴
ع.گ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
0
0
سلام من یه سگ پاپی میخوامم برانگهداری اگه کسی داره لطف میکنه بهم بده 09139158846
پاسخ ها
فریبا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
من یه سگ پاپی دارم با توله یک ماهه مستاجر هستم وشرایط نگهداری ندارم هر کس خواست با این شماره تماس بگیره دوتاش مادر وتوله۲ میلیون
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
0
0
سلام من شرایط نگهداری یک قلاده سگ اپارتمانی را دارم اگه پامرنین داشته باشید برام بفرستید ۰۹۲۲۸۵۲۹۱۹۶.از زحمات شما متشکرم
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
0
0
سلام من تو یک روستا زندگی میکنم و خیلی به پاپی های کوچیک علاقمندم اما پول برای خریدنش ندارم و تو روستامون کسی نیست که از تنهایی در بیام اگر یک پاپی تربیتی دارید میشه بهم واگزار کنید ۰۹۹۰۴۶۲۷۰۹۰ فقط واتساپ لطفا بجز پاپی دیگر مزاحم نشوید
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
0
0
سلام خوبید منم بخاطر همچین چا ومکانی خیلی خوشحالم وخسته نباشید میگم ب تک تک دستهاو قلبهایی ک دارن با هم همکاری میکنن ک حیوانی بدون سرپرست توی استانمون نمونه دخترم عاشق سگ هاس و سگ خودش رو چند روز ک دزدیدن داره افسردگی میگیره ازتون خواهش میکنم اگه توله یا سگ سایز کوچک دارید وواگزار میکنید من با کمال میل میخوامش وتا آخر عمرم دعاش میکنم چون نمیتونم براش دوباره بخرم ازهمه شما متشکرم شماره ما۰۹۳۷۳۱۹۲۰۵۲
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
0
0
من یک سگ پاپی میخوام با این شماره تماس بگیرید ۰۹۹۲۴۴۳۴۰۰۷
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
0
0
باسلام و خسته نباشیدمن عاشق دوبرمنم ولی شرایط مالی ندارم که بخرم اگه کسی داره ممنون میشم کمکم کنه مثل چشمام مراقبت میکنم شرایط و جای نگهداری هم دارم با تشکر ۰۹۰۳۲۴۹۳۵۰۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
0
0
سلام اگر کسی سگ عردسکی سفید داره بنده نگه داری می کنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
1
0
سلام سگ عروسکی سفید می خوام فروشی نمیگیرم برای حمایت و نگهداری دریافتش می کنم. 09137941972
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
0
0
سلام خسته نباشید شمادرمرکزتان بچه گربه هم نگه می‌دارید؟
Masoudjamshidi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
0
0
سلام عزیزان،دوستان توله شیتزو داشتم که ازم سرقتش کردن،خیلی احساس گناه میکنم که بیشتر مراقبش نبودم،اگه کسی شیتزو داره که قیمتشو مناسب میده یا واگذار میکنه لطفا باهام هماهنگ کنه،ممنون میشم...شماره تماس 09014260950
دانيال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
0
0
سلام شرايط نگهداري سگ رو دارم براي نگهباني نميخوام شرايطش رو دارم و دوست دارم يكي ازشون رو نگهدارم اگر موردي بود بهم اطلاع بدين ممنون ٠٩١٣٤٢٤٠٦٧٣
حمید رضا مردانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
0
0
سلام من سگ ماده ژرمن دارم ب دلیل مستجر بودن توان نگهداری ازشو ندارم ،و ب ی فرد ک واقعا ازش نگهداری کنه سگ رایگان داده میشه ،لطفا فقط کسی ک دل سوز و واقعا برا نگهداری میخواد تماس بگیره 09130083306
پاسخ ها
محسن
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
ممنون میشم به شماره ۰۹۱۸۶۱۲۴۹۴۵عکس سگ واتساپ بفرمایید ممنون
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
0
0
سلام دوستان من دنبال ی توله سگ شیر خور تازه متولد شده ژرمن هستم کسی داشت خواست واگذارکنه بهم زنگ بزنید ممنون از همه دوستان
09138154886
امیر سامان زمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
0
0
سلام خسته نباشید من یه طوله سگ پاپی میخوام جا شم دارم اگه دارید برام وا گزار کنید خیلی ممنون هرکی هم طوله سگ پاپی داره ممنونش میشم به من واگذار کنه به این شماره زنگم بزنید خیلی ممنون 09335507296 خیلی ممنون میشم
Fati
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
0
0
لطفا اگر كسي سگ براي واگذاري داشت به من اطلاع بده ممنون ميشم 09361730719
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
0
1
ببخشید سگهایی که نیروی انتظامی میگیره رو هم اونجا میفرستند یا جای دیگه ؟ لطفا جواب بدید
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
0
0
سلام یه سگ دارم ماده و 4ماهشه. عالیه برای خونه ویلایی و باغ تا سه روز هم که بهش غذا ندبد اشکالی ندارد سفت و محکم الان هم توی باغمون تو جوزدان هستش کسی خاست به مبلغ ناچیز 200هزار میدم شماره ی تماس 09399010926
اامیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
0
0
سلام و درود،با تشکر از زحمات شما، من راننده هستم یه سگ خیابانی پناه آورده به من،وقتی میام خونه تو کوچه دم در خوابیده و انتظار منو میکشه چون آب و غذا بهش میدم.مچ دستش شکسته،به سختی راه میره،روز به روز بدتر داره میشه،خیلی براش ناراحتم و نمیدونم چکار کنم، واقعآ غذا از گلوم پایین نمیره،ماده هم هست فکنم باردار باشه،خیلی درد میکشه مشخصه،از مچ دستش. راهنمایی یا کمک لطفآ،کسی در طول روز نیست که اذش مراقبت کنه، بعضی وقتا بار میبرم یک شب یا دوشب ممکنه نباشم،این بدبخت همونجاست و جایی نمیره.گناه داره.
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
0
0
سلام و درود،با تشکر از زحمات شما، من راننده کامیونت هستم یه سگ خیابانی پناه آورده به من،وقتی میام خونه تو کوچه دم در خوابیده و انتظار منو میکشه چون آب و غذا بهش میدم.مچ دستش شکسته،به سختی راه میره،روز به روز بدتر داره میشه،خیلی براش ناراحتم و نمیدونم چکار کنم، واقعآ غذا از گلوم پایین نمیره،ماده هم هست فکنم باردار باشه،خیلی درد میکشه مشخصه،از مچ دستش. راهنمایی یا کمک لطفآ،کسی در طول روز کسی نیست که اذش مراقبت کنه، من تنها هستم بعضی وقتا بار سردخانه میبرم یه شهر دور یک شب یا دوشب ممکنه نباشم،این بدبخت همونجاست و جایی نمیره.گناه داره.09923878525
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
0
0
۱سگ ۴ماهه دارم رنگ مشگی کسی جای مناسب برا نگه داری داره پیام بده ۰۹۱۲۰۶۶۰۹۳۲
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
0
2
سلام یک سگ اشپیتز نر دارم با قیمت مناسب و دیگر امکان نگهداری اش را ندارم با قیمت مناسب واگذار می شود
پاسخ ها
ایلیا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
سلام میشه به من بدید من میخوامش لطفا اقا
کامران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
سلام دخترم خیلی وقته که یه سگ کوچولو از من خواسته ولی هرکجا میرم خیلی قیمت رو بالا میگن برای من مقدور نیست .خواهشا اگه کسی داره بهم زنگ بزنه.۰۹۳۸۰۰۶۲۰۳۶.خدا هیچکسی رو شرمنده بچش نکنه
ایلیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
0
1
سلام من تا به حال سابقه ی سگ داشتن دارم میشه یه پاپی بهم واگزار کنید من سگم اشپیتز بود مرد چند وقت پیش واقعا حالم بده میشه بهم واگزار کنید اینم شماره ی من
09902474533 لطفا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
1
0
حیوان ازاری بد است ولی انسان ازاری هم بدتر. شما این سگ ها را در خیابان و پارک ها رها می کنید و مزاحم انسانها می شوید.این کار زشت را نکنید.
اسماعیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
0
0
سلام با تشکر از شما من میخاستم عاجزانه درخواست کنم اگر کسی توله سگی برای واگذاری دارد به ما واگذار کند شرایط نگهداریش رو داریم.یه زوج هستیم ۴ساله ازدواج کردیم خانمم دوبار تا الان باردار شده اما قسمت نبوده بچه نمونده سقط شده همسرم حال روحی خوبی نداره افسردگی گرفته یک ماه از سقط دومش میگذره همش یه گوشه میشینه گریه میکنه منم که سرکار تو خونه که تنها میشه بدتر میشه علاقه زیادی به حیوانات حتی پرنده ها داره دلسوزه یه روز که بچه خواهرش اومد خونمون یه توله سگ هم داشت خانمم باهاش بازی میکرد دیدم خیلی حالش خوب شد سرگرم بود.از اون وقت تا حالام همش تو گوشی سگها رو نگاه میکنه تصمیم گرفتم یدونه براش بگیرم اما خداشاهد شرایط مالی مساعد نیست که بتونم بخرم شغلم آزاد بدهی زیاد دارم ..اوضاع زندگیم من کامل گفتم اگه کسی خاست دل مارو خوشحال کنه سگی برای واگذاری داشت لطفا از ما دریغ نکنید یه عمر دعاش میکنیم 09136095923 اگر ترجیحا توله یکی دوماه باش بهتر خیلی خیلی ممنونم.
پاسخ ها
صادق
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
داش اسماعیل ایشالا مشکلاتت حل بشه وروزای خوب و شاد کنار همسرتون فرا برسه، اما عزیزجان هزینه های جاری نگه داری با این گرونیا چیزیه که خیلیا از سرپرستی این فرشته ها شونه خالی میکنن، لذا خواهشمندم بیشتر فکر بکنید و تصمیم به پذیرفتن این مسئولیت سنگین بشید، روزگار برشما خوش✋✨
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
0
0
سلام خسته نباشین
من کارگاه دارم در جاده قلعه شور یه سگ دو رگ ژرمن داشتم الان دو روزه 7تا توله به دنیا اورده کسی هست بتونه نگهداری کنه
09333190903
اگه کسی شماره این مرکز داره لطف کن واسم بفرسته که زنگ بزنم ببینم میان ببرن
محمدرضا اوحدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
0
0
باسلام
ضمن تشکر از حرکت خوب و خیرخواهانه اعضای محترم حکیم مهر
به تعدادسگ خوب حداقل ۵ تا ۸ جهت نگهبانی یک مجموعه بزرگ صنعتی در جاده داران داریم اگر دوستان کسی داشت یا دوستان مرکز حکیم مهر سرپرستی ۱۰ قلاده سگ را به ما واگذارنمایند باسپاس تلفن تماس 9212641002
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
0
0
با عرض سلام من احتیاج به یک عدد سگ نگهبان خوب دارم اگه کسی داره من میتونم نگهداری کنم ممنون میشم تماس بگیرید09135345646
الناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
0
0
سلام من دنبال یه هاسکی دو سه ماهه میگردم
اگر کسی داره بهم اطلاع بده ممنون
09213466853
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
0
0
یه خرگوش میخوام فقط لطفا شاهین شهر
کامران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
0
0
سلام من واسه دخترم یه سگ مینیاتوری یا پاپی میخوام خواهشا اگه کسی داره بهم زنگ بزنه .آخه قدرت خریدش رو ندارم.۰۹۳۸۰۰۶۲۰۳۶ دمتون گرم خدا هیچکسی رو شرمنده بچش نکنه
پاسخ ها
صادق
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
عزیزجان شما برا هزینه های جاری نگهداری باید یه حداقل هایی رو رعایت کنی و الان با این شرایط گرونی یه زبون بسته حداقل حداقل ماهی 1 تومن میگم کم کمش برو تا 5 میلیون اگه بخای خوب برسی خرجشه، لذا بیشتر توجه کنید بعد تصمیم به سرپرستی بگیرین، دوستدار حیوانات مخلص ‌شما✋✨
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
1
0
سلام عزیزان
دنبال یه توله سگ خونگی خوشگل و بامحبت میگردم ۰۹۲۲۸۸۲۱۸۰۲ هرکسی این دوست را به من بده ممنون دارش میشم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
0
1
من یکسال با این حیوانات از نزدیک آشنا و لمس شون کردن وقتی توی چشماشون نگاه میکنیم احساس میکنم یک دنیا گلیه و شکایت دارن ار رفتار و برخورد ما آدما به ازای این همه وفاداری ما براشون چکار میکنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟! تمامی موجودات خداوند را دوست داشته باشیم و برای وجودشان احترام قائل بشیم
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
0
0
سلام من میتونم از یه سگ اپارتمانی نگه داری کنم شرایطش چطوریه 09913442275
میرحسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
0
0
سگ کور دو چشم کور هست چند ماه گم کردم شما ندیدی ۰۹۱۳۳۰۰۲۳۹۸ سگ سفید بزرگی هست
ساحل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
0
0
یه سگ می‌خوام نژاد کوچولو زیر ۴ ماه
اگر کسی خواست واگزار کنه تماس بگیره اصفهان هستم
۰۹۳۰۳۶۷۶۸۰۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
0
0
سلام من دوتا سگ دارم یکی نژاد تریر نر بالغ
یکی هم شیتزو تریر سفید ماده بالغ ولی جای نگهداریش و ندارم همش سرکارم نمیتونم بهشون برسم کسی می‌تونه کمک بکنه
پاسخ ها
امیر حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
سلام من باغ دارم اگر خواستید میتونم ازشون نگهداری کنم ۰۹۱۳۳۳۵۱۳۰۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
0
0
توله سگ 3 ماهه از نژاد ژرمن و واکسن زده . مناسب جهت نگهبانی. واگذاری رایگان تماس 09131112557
مهرنیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
0
0
سلام من سگ برای واگذاری میخوام شیتزو یا تریر اگه برای واگذاری دارین من هر شرایطی بگین قبول میکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
من دارم ومیخوام واگذارکنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
0
1
سلام یک توله هاسکی ۳ ماهه خونگی داریم شرایط نگهداری رو نداریم دیگه در صورت تمایل شماره خود را بگذارید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
اگر نر هست من میخوام
سعید کریمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
0
0
سلام یه سوال داشتم . ایا سگ های پاپی رو هم نگهداری میکنند؟یا فقط سگ های ولگردن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
0
0
سلام ما در روستای ولوجرد ساکن هستم یکی از روستاهای توابع استان اصفهان نزدیک به نطنز هستیم.ازتون خواهش میکنم یه سری به اینجا بزنید سگ ماده زیاده،هرکدومشون هم در سال دو‌بار زایمان میکنن هردفعه هفت تا هشت تا توله دارن.نه غذا گیرشون میاد نه کسی بهشون غذا میده.خواهشانه و عاجزانه ازتون درخواست میکنم برای جمع آوری توله ها و مادها.ممنون
سلام یه سگ پامرین نر دارم اگه کسی سگ پامرین ماده صورت روباهی داره اطلاع بده۰۹۱۳۲۰۵۶۴۹۹
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
0
0
ممنون
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
0
0
ببخشید یه حیوون بی زبون توی اولین پمپ بنزین بعد از پلیس راه اصفهان،مجتمع خدمانی رفاهی سانرایز
یه سگ بی زبون دستش زخمی هست
تو رو خدا بهش کمک کنین
رحیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
0
0
من یه سگ اشپیتز میکس دارم حمایتی می‌خوام ردش کنم فقط پول وسایلشا میگیرم کسی خواهان هست؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
0
0
دم همتون گرم...چه واگذار کننده و چه دریافت کننده...واقعا عالیه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
0
0
سلام دوستان بنده دارای دوسگ قهدریجانی اصیل هستم که توله هستن و میخواهم یک توله ماده را واگزار کنم به دلیل کمبود جا و لازم به ذکر است که این سگ برای نگهبانی و نسل کشی عالی است این سگ در حال حاضر 5ماهه است هرکسی خواست واتساپپ پیام بده 09039062009 استان اصفهان فریدونشهر
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
0
0
سلام من شرایط نگهداری از یه توله سگ نژاد دوبرمن رو دارم چون این نژاد رو خیلی دوسش دارم اگر کسی داره باهام تماس بگیره 09138901850
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
0
1
۳تا توله کوچیکه کسی هست نگهداری کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
سلام ببخشید تولهای چه سگی؟
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
سلام من میخوام یکیشو ۰۹۰۵۸۹۳۰۵۹۴ یه زنگم بزن ادرس بده بیام ببرم
مهربان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
0
سلام پارسال یه سگ اشپیتز داشتم بعد از زایمان ۶توله سگ فوت کرد توله سگ ها رو خودم به هربدبختی بود بزرگ کردم یکی ماده سگها رو دختر خواهرم برد الان صاحب ۵ماده سگ یکساله و ۸توله سگ هستم توانای نگهداریشون ندارم لطف کمکم کنید...چند روزپیش از یه دونه ماده سگهارو واگذار کردم گذری داشتم از سالن برمیگشتم دیدم دارن سگ آزار واذیت میکنن با خودم اوردمش اگه میتونید ازشون نگهداری کنید لطفا تماس بگیرید۰۹۳۸۷۰۸۹۰۹۷
نیلوفر مقدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
سلام من یه سگ سایز ریز اپارتمانی میخام پشمالو
اگه کسی خاست من شرایط نگهداریشا دارم هم شاغل نیسم هم همیشه تو خونم جایی نمیرم اگه بیاد تو زندگیم ک همش بااون میرم بیرون.دیگه‌.خونمون اپارتمانیه بزرگه حیاطم داریم .محدودش نمیکنم اگه دسشوییشا زود یاد بگیره نجس نکنه همیشه ازادش ميزارم اگه کسی داشت واتساب پیامم بده عکسشا بفرسه من از اصفهانم دخترم هستم۲۶ساله 09136818594
مسعود
|
Pakistan
|
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
0
0
سلام یک سگ اشپیتزدارم بدلیل اینکه به خانه کوچکتر رفتم امکان نگهداری را ندارم اگه کسی موقعیت نگهداری داره وقبلا سگ داشته میتونم واگذار کنم
تلفن تماس 09131059042
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
0
1
سلام دو عدد سگ پاپی مادر و دختر سفید و تربیت شده شناسنامه دار به یه سرپرست خوب واگذار میکنم
...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
0
3
من یه سگ شیتزو سفید دارم یکسالشه. میخام هدیه بدم چون شرایط نگهداریشو ندارم.کسی هست درخدمتم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
09373192738تماس بگیرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
سلام 09373192738تماس بگیرید
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
من میخوام نگهداری میکنم
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
من میخوامش با این شماره تماس بگیرید بیام ببرمش ۰۹۰۵۸۹۳۰۵۹۴
سمیه
|
France
|
۰۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
1
1
سلام من سگ رایگان برای نگهداری نیاز دارم چگونه اقدام کنم؟
مروارید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
0
2
سلام
ما یه همسایه ای داریم که دو تا سگ اورده و هر روووز اینا رو ازار میده و بیچاره ها درد میکشن
نمیدونم چیکارشون میکنه ولی بدجور ناله میکنن
دنبال یه مرکز حمایت از حیواناتم ک بیاد این بیچاره ها رو از دست این بیصفت نجات بده
شماره تماس میتونید تو اصفهان بهم بدید؟
حمیدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
0
1
من شرایط نگهداری از سگ درصورت امکان توله یاریز برا دخترم با شرایط عالی نگهداری09373192738هرکس سراغ داره تماس بگیره
فرشید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
0
0
یک سگ سفید مالتیز دارم که تصادف کرده لگنش شکسته و عملش کردیم فقط راه میرسه واکنش را هم زدیم شرایط نگهداریش را ندارم خواهش میکنم اگر کسی می‌تونه نگهش داره با این شماره تماس بگیره سگ ماده است ۰۹۱۳۷۷۲۲۴۷۸
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
0
1
سلام مم شرایط نگهداری سگ ژرمن دارم اگه کسی سراغ داره خبر بده شماره تماس ۰۹۳۶۵۸۵۷۳۷۹
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
0
0
سلام دنبال یه سگ پشمالو کوچیکم هرچی بود مشکل نداره اگه کسی داره یا زنگم بزنه یا پیامم بده ۰۹۰۵۸۹۳۰۵۹۴ اینم شماره فقط اگه کسی خاس واگذار کنه بم بگه
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
0
0
سلام من یه سگ پامرانین میخوام اگه دارید به من واگذاری کنید من تهرانم
جنتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
0
0
ضمن عرض سلام و خسته نباشید. کار شما واقعا زیباست و جای تقدیر دارد. هفته گذشته در مهیار یک پراید به شماره ............ به طرز افتضاحی سگ را داخل صندوق عقب ماشین کرد و برد خواهشا شما میتونید پیگیری کنید. ما هر هفته غذا برای سگ ها میبردیم ولی متاسفانه خیلی تعدادشون کم شدن احتمالا تخلفی در این باره در حال انجامه. ممنون از شما
ثنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
0
1
سلام دوستان من یک مرکز فروش سگ های خانگی توی اصفهان میخوام لطفا اگه کسی سراغ داره بهم آدرس بده
علی ت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
0
0
سلام ما یه پارکینگ عمومی خودروهای سبک داریم و واسه اونجا نیاز به یه سگ واسه کمک به نگهبان داریم اگه کسی توله ژرمن یا رودفایلر ،سرابی یا هرسگ نژاد درشتی که بشه اونو تربیت کرد داره و میخواد واگذار کنه من هم شرایط نگهداری ازش رو دارم هم نحوه آموزش و تربیت کردنش رو تجربه دارم و بلدم .هر وقت هم خواستید میتونید بیاید سگتون رو اینجا ببینید و باهاش بازی کنید .اگه کسی داره ممنون میشم پیام بدید به این شماره ۰۹۱۳۶۸۶۲۷۶۵
مهدی
|
Germany
|
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
0
0
دوستان. یه سگ تو محل ما هست که ماشین زده بهش قطع نخاع شده. باید چه کار کنیم. لطفا راهنمایی کنید
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
0
0
سلام دوستان وقت به خیر
افشین
|
Germany
|
۰۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
0
0
سلام .نیاز به یک توله ژرمن شپرد ماده و رایگان دارم حداقل ۲ ماهه تا نهایتا ۵ ماه که از شیر مادر فارغ شده باشه .میخوام خودم بزرگش کنم و از رویه کتابهایه اموزشی ، اموزشش بدم همانند دختر نداشته ام و البته در کنار مادر پیرم و خواهرم تا هم بعنوان عضوی رسمی از خانواده ام باشه و هم بعنوان یک محافظ برایه خانواده ام .در ضمن خانه هم ویلایست با حیاطی نسبتا بزرگ پس براحتی میتونه هم داخله حیاط هم ساختمان بازی کنه و ارامش داشته باشه . ممنون میشم در صورتی که این دختر زیبا و بازیگوش و شیرین موجود باشه یا در اینده موجود شد با شماره من تماس بگیرید ‌ 09130209694
با تشکر ویژه .
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
0
0
سلام دنبال یه سگ پاپی کوچک هستم برای پسر ۱۰ساله ام اوعاشق حیوانات هست اگر کسی داره و نمیخادش لطفا با من تماس بگیره ۰۹۹۰۰۶۲۹۶۸۲
ل،احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
0
0
یه‌سگ نژاد مخلوط قهدریجانی ‌و هاسکی دارم‌که ماده هست و‌میخوام عقیمش کنم آیا مرکز شما این کار را به صورت رایگان‌انجام‌ میدن ممنون میشم
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
0
0
سلام خدمت همه ی عزیزان..من اصفهان زندگی میکنم چند وقت پیش با برادرم سگی راپیداکردیم که متاسفانه خیلی حالش بدبودوپستان این حیوان بی زبون ورم شدیدی کرده که راه رفتن ونفس کشیدنش خیلی سخت شده.توانایی مالی ندارم برای درمانش...اگه کسی هست که هزینه ی درمان اونا بده خیلی ازش سپاسگزارم...امیدوارم خداوند بهش اجرش را بده..ممنون ازهمه ی شماخوبان
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
0
0
سلام یه سگ شیتو تریر ۲ ساله دارم به خاطر اینکه همش بیرونم و نمی‌تونم ازش نگهداری کنم می‌خوام به صورت رایگان واگذار کنم در صورت داشتن شرایط نگهداری به صورت رایگان بهتون واگذار می‌شود جای دستشوییشو بلده و باهوشه و اصلن سر و صدا نداره ولی از تنهایی بدش میاد یکیو میخاد که همش پیشش باشه
پاسخ ها
اسماعیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
سلام اگه سگتونو واگذار نکردین من شرایط نگهداری سگ رو دارم اگه مایل هستین با این شماره تماس بگیرین۰۹۱۰۱۳۷۴۲۳۳
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
من مایل ب نگهداری سگتون هستم شرایطشم دارم
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
0
1
سلام. من یه سگ نگهبان از نژاد بومی اصفهان و قدرجونی دارم .یک سال و نیمه هست و ماده . فوق العاده باهوش و مهربون و بگیر. هرکسی شرایطش داره با این شماره تماس بگیره. ۰۹۱۳۲۶۵۲۵۸۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
0
0
امیدوارم که نتیجه این بهترین کار دنیا یعنی حمایت از حیوان های زبون بسته رو ببینید و همیشه تنتون سالم و لبتون خندون باشه
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
0
0
سلام بنده یه سگ شیتزو۹ماهه دارم خیلی آرومه بخاطرکوچک بودن خونه ام قصدفروش به مبلغ پایین رادارم چون خودمم کارمندهستم نمیتونم بهش رسیدگی کنم اگرکسی هست بتونه ازش مراقبت کنه بااین شماره تماس بگیره۰۹۹۱۳۷۸۵۷۰۵
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
0
0
سلام سگ‌های شهرک کشوری زنده گیری شدن و هیچ اطلاعی ازشون نیست چطور میتونیم بفهمیم کجا منتقل شدند ؟ اصلا زنده هستند ؟
perham
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
0
0
پناهگاه باغ رضوان مدیریتش از خانم نوابی گرفته شد .............. آنجا دیگرازحیوانات بی سرپرست ومعلول نگهداری نمیکنند سریع ازدنیاحذفشان میکنند» .................... اما خبری ازسگهای معلول یابی پناه نیست فقط برای دهانبندی چندقلاده سگ را نگه داشتند و به خریدوفروش سگ به سلبریتی هامیپردازند کسانی که این متن را قبول ندارندمیتوانند سرزده بازدید کنند. آن خانم نوابی بود که عمرش رابرای سگهای بی پناه گذاشت و حالا ....................
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
0
0
سلام من یه سگ ماده پامر اشپیتز دارم رنگ پرتقالی و یک سالشه میخوام بفروشم. به دلیل مسافرت اگر خریدار هستید با این شماره تماس بگیرید 09395254137
نظر شما
ادامه