کد خبر: ۳۹۰۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

 


«دونالد ترامپ»،«مایک پنس»، معاون رئیس جمهور ایالات متحدهٔ آمریکا و خانواده اش را از سطح خانوادگی پایینی دانست و معتقد است خانواده پنس دهاتی و روستایی می‌باشند. زیرا آنها دارای دو گربه، یک خرگوش و یک مار هستند و به عنوان حیوان خانگی از آنها نگهداری می‌کنند و آنها را به همراه خود به واشنگتن آورده‌اند!


به گزارش گروه بین‌الملل حکیم مهر، پنس زمانیکه تصمیم به انتقال خانواده به همراه حیوانات خانگی در محل خدمت خود در واشنگتون دی-سی گرفت، ترامپ اذعان داشت که وی باید از این حرکت خود خجالت بکشد و به همراه آوردن این حیوانات به واشنگتن، نشان بی‌کلاسی است! مشاور وی گفت ترامپ معتقد است پنس یک فرد دهاتی و روستایی است.

 در حالیکه پنس اینگونه نیست و فردی تحصیلکرده و از خانواده خوبی می‌باشد. پنس قبل از سمت فعلی خود به عنوان فرماندار ایندیانا و همچنین رییس کنفرانس مجلس جمهوریخواه و عضو مجلس نمایندگان بوده است.


جالب اینجاست که ترامپ، نخستین رییس جمهوری است که در طی 150  سال گذشته، در کاخ سفید، حیوان خانگی نگهداری نمی کند. تمام رییس جمهورهای قبلی آمریکا، صاحب حیوان خانگی بودند و در محل زندگی خود از آنها نگهداری می‌نمودند.

خرگوش پنس، "مارلون باندو" نام دارد که به عنوان ستاره ای در اینستاگرام معروف است و در برخی ملاقات‌های رسمی در کنار صاحبش، پنس حضور دارد. او تحت عنوان بانی به عنوان شخصیت اصلی برخی از کتب کودکان، که توسط دختر پنس نوشته شده ، نام برده شده است.

 

خانواده پنس، زمانی که در ماه ژوئن گذشته یکی از گربه‌های خود را از دست دادند، یک گربه به نام "کیتن" و یک توله سگ تحت عنوان "هارلی" را به سرپرستی قبول نمودند.

منبع: newsweek.com و independent.co.uk



انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۱
0
0
ترامپ بیشعوره که از حیوانات خانگی خوشش نمیاد
چون اون یک شهوتران است
نظر شما
ادامه