کد خبر: ۳۹۱۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
حکیم مهر - رئیس سازمان دامپزشکی از واکسینه کردن هفت میلیون راس دام در سطح کشور از ابتدای شهریور ماه سالجاری تا کنون خبر داد.
دکتر سید محسن دستور در جریان بازدید از روند ساخت کشتارگاه صنعتی خوی افزود: این تعداد در قالب اجرای مرحله دوم واکسیناسیون تب برفکی در کشور واکسینه شده اند.
وی از مهار و کنترل بیماری تب برفکی در کشور خبر داد و بیان داشت: با اجرای طرح جامع کنترل بیماری تب برفکی هم اکنون روزانه کمتر از سه کانون تب برفکی در کشور گزارش می شود.
رئیس سازمان دامپزشکی کشور در ادامه اظهار داشت: تعداد کانونهای این بیماری نسبت به اوایل امسال کاهش یافته است.
دکتر دستور در جریان سفر به آذربایجان غربی از کشتارگاه صنعتی خوی به عنوان یکی از مجهزترین کشتارگاه صنعتی آذربایجان غربی که مراحل نهایی احداث را طی می کند، بازدید کرد.
ظرفیت روزانه این کشتارگاه صنعتی 500 راس دام سبک و 200 راس دام سنگین بوده که مجموع سرمایه گذاری برای ساخت و تجهیز مجتمع کشتارگاه صنعتی خوی 40 میلیارد ریال است .
این مجتمع به مساحت 1.5 هکتار و در زیربنای شش هزار مترمربع ساخته می شود که واحد نگهداری دام، سامانه کشتار و آلایش، دو واحد بسته بندی گوشت و دو واحد سردخانه از بخش های مجتمع کشتارگاه صنعتی است.
پس از بهره برداری بیش از 30 درصد فرآورده های گوشتی این مجتمع بسته بندی شده و به خارج از کشور صادر خواهد شد.
با بهره برداری از این مجتمع برای 110 نفر فرصت شغلی مناسب فراهم خواهد شد.
رئیس سازمان دامپزشکی کشور همچنین در جریان سفر به آذربایجان غربی از طرحهای عمرانی شهرستانهای سلماس، مهاباد و ماکو بازدید می کند.
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
;کارشناس برسی ها
|
-
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۱
0
0
لطف کنند آقای دکتر دستور بفرمایند منظور ایشان از کانون چیست ؟ آیا گزارش 60 واحد اپیدمیولوژدیک در یک شهرستان را یک کانون تلقی می کنند ؟
مهدوي نيا
|
-
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۲
0
0
جناب رييس نكنه ........ را فراموش كرده باشيد. هزينه عمل جراحي ........ بسيار بالاست . مراقب باشيد
سبحاني
|
-
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۲
0
0
وزير تبليغات هيتلر گفته بود : ...... را آنقدر بزرگ بگوييد كه كسي جرات انكارش را نداشته باشد
مهدوي نيا
|
-
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۳
0
0
بابا نوشتن اسم ....... هم ممنوع است. خوب وقتي كسي ......... خيلي بزرگ شد همه مي فهمند ديگه. مي گويند يك مشهدي رفت دم يك خانه زنگ زد گفتند كيست؟ مي خواست جواب بده دوستاش گفتند بگو منم نگو مويم مشهدي گفت يره خوب درو وا مكنه مي بينه كه مويم. اين مصاحبه ها هم معلومه كاملا راست و صحيح است ووقتي در را باز كردند بازهم راست است. باور كنيد.
حسين مهدوي
|
-
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۴
0
0
بابا جون فكر مي كني بجز دكتر چرخكار چند مدير در سازمان فرق آقاي ...... با آقاي ....... را مي دانند؟ و چند نفر مي توانند كانون بيماري و بروز و شيوع را درست توضيح دهند. دكتر ......... بايد براي اين دوستان كلاس آموزشي مجازي البته با سطح ادبيات بسيار پايين بگذاري چون نه اصطلاحات فني را مي دانند نه انگلیسي بلدند.
نظر شما
ادامه