کد خبر: ۳۹۸۱

حکیم مهر - وزیر جهادکشاوری با تاکید بر اینکه خبرگزاری مهر نقش تاثیرگذاری در عرصه رسانه‌ای کشور دارد، نحوه اطلاع رسانی این خبرگزاری در بخش اقتصادی به خصوص حوزه کشاورزی را مطلوب ارزیابی کرد.
دکتر صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی پنجشنبه ششم آبان ماه در حاشیه بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاریها در غرفه خبرگزاری مهر حضور یافت.

وی در این بازدید در دفتر یادبود خبرگزاری مهر نوشت: "از دیدار از خبرگزاری مهر بسیار خوشحال هستم. خبرگزاری مهر در بین خبرگزاریها نقش تاثیرگذاری دارد و پوشش خبری آن در زمینه‌های مختلف به خصوص بخش کشاورزی بسیار خوب است. از زحمات کلیه دست اندرکاران این خبرگزاری متشکرم و آرزوی موفقیت برای همگی دارم."

خلیلیان در پاسخ به پرسشهای مهر درباره جدیدترین اخبار از بخش کشاورزی اظهارداشت: امروز صرفا برای بازدید و قدردانی از عملکرد رسانه‌های مختلف به نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاریها آمده است و قصد ندارد گفتگویی انجام دهد.

خبرگزاری مهر در پایان نوشته است : برخی مسئولان وزارت ارشاد در پی ممانعت از حضور وزیر جهادکشاورزی در غرفه خبرگزاری مهر بودند که خوشبختانه با اصرار صادق خلیلیان، وی سرانجام در غرفه این خبرگزاری حضور یافت.
 

 

نظر شما
ادامه