کد خبر: ۳۹۹۵۶
 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان زنجان از رایگان بودن خدمات پزشکی و دامپزشکی در تمام روستاهای استان زنجان در دهه فجر خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، «حجت‌الاسلام سید مجتبی حسینی» ظهر امروز در جلسه کمیته روستایی جهاد کشاورزی استان با تبریک پیشاپیش دهه مبارک فجر اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا و غبار روبی مزار شهدا در ایام دهه فجر در دستور کار تمام شهرستان‌های استان است.

وی از رایگان بودن خدمات پزشکی و دامپزشکی در تمام روستاهای استان زنجان در دهه فجر خبر داد و گفت: این خدمات توسط تیم‌های پزشکی ارائه می‌شود.

رحمان رستم‌خانی، مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در ادامه برنامه از افتتاح 15 طرح با سرمایه‌گذاری 15 میلیارد تومانی خبر داد و گفت: افتتاح این طرح‌ها سبب اشتغال 69 نفر می‌شوند و یک‌هزار و 300 تن به ظفیت تولیدات دامی استان زنجان اضافه می‌کنند.

وی سرمایه‌گذاری استان زنجان در رابطه با پرورش بوقلمون را در کشور بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: برای این کار بیش از 6 میلیارد تومان هزینه انجام گرفته است.

سعید ناصری، رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان ابراز کرد: در روز 22 بهمن راهپیمایی به نماز جماعت ظهر در همه شهرستان‌ها ختم‌ خواهد شد‌.

اکبر کرامتی، ‌مدیر امور تولیدات گیاهی و دارویی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از افتتاح سه گلخانه در استان زنجان در ایام دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: افتتاح گلخانه‌ها سبب اشتغالزایی برای 300 نفر می‌شود.

 
 
نظر شما
ادامه