کد خبر: ۴۰۳۳۳



سردبیر نشریه علمی – پژوهشی آرشیو رازی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی از درج این نشریه در بانک علمی اطلاعاتی جهان پاب مد (PubMed) خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، «دکتر رسول مدنی» درباره درج مجله آرشیو رازی در یکی از مهمترین بانک‌های علمی اطلاعاتی دنیا گفت: با تلاش مستمر و پیگیری همکاران دفتر نشریه علمی پژوهشی آرشیو رازی، این نشریه از این پس در یکی از بانک‌های علمی اطلاعاتی جهان با نام PubMed درج (ایندِکس) می‌شود.

وی افزود: پاب مد یکی از مهمترین بانک‌های اطلاعاتی دنیا در زمینه تحقیقات پزشکی، دامپزشکی و دارویی است و ایندکس شدن مجله آرشیو رازی در این بانک، موفقیت بزرگی برای این نشریه قدیمی محسوب می‌شود.

عضو هیئت علمی موسسه رازی با بیان اینکه اکنون تمام مقالات نشریه آرشیو رازی با جستجو در این بانک معتبر جهانی قابل دسترسی است، یادآور شد: نشریه آرشیو رازی پس از ایندکس شدن در بانک‌های ایرانی مانند mag iran، ISC، SID و بانکهای خارجی WebAgris، Doaj، SCOPUS، Ggate، IndexCopernicus به این مهم نائل شده است.

وی اضافه کرد: تمام نسخه‌های آرشیو رازی از شماره نخست در سال ۱۹۳۹ میلادی تا امروز به صورت فایل پی دی اف به آدرس http://archrazi.areeo.ac.ir/ موجود است.


نظر شما
ادامه