کد خبر: ۴۰۵۹۳
تعداد نظرات: ۳ نظر


رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری دو شکارچی غیر مجاز و کشف ۵۷۰ کیلوگرم گوشت حیوانات وحشی خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از میزان، «سرهنگ ذبیح الله پهلوانی» گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی ناشناس با ۲ دستگاه خودرو و حضور در مناطق جنگلی شهرستان نکا اقدام به شکار غير مجاز خوک و جوجه تيغي می‌کنند، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ماموران پلیس آگاهی با تقویت گشت‌های انتظامی در محور فرعی و جنگلی موفق شدند، خودروی متهمان را شناسایی و توقيف کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار داشت: ماموران در بازرسي از خودروها موفق شدند ۱۰ لاشه گوشت خوک و يک لاشه گوشت جوجه تيغي به میزان ۵۷۰ کيلوگرم را کشف کنند.

سرهنگ پهلوانی افزود: متهمان که اهل یکی از استان‌های غرب کشور هستند پس از دستگیری و تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
1
این هم از عاقبت جهل و خرافه.متاسفانه خرافات دامنگیر محیط زیست کشور شده است.این جوجه تیغی قرار است در طب اسلامی! و جادوگری استفاده شود.یک نفر دنبال کله شترمرغ بود و ادعا می کرد که در خواب علی(ع) به خوابش اومده و گفته که اگر کله شترمرغ را بخوری مشکل مغزی ات حل می شود.دو ساعت از علم و دین و مذهب برایش صحبت کردم که باید به یک متخصص مغز و اعصاب مراجعه کنی اما قبول نکرد که نکرد.
متاسفانه مراجع مذهبی در قبال این مسایل سکوت کرده اند و صرفا روی حلیت گوشت تاکید دارند در حالیکه خرافات داره گونه های نایاب جانوری را می بلعد
حبیب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
1
متاسفم از نظری که مخاطب القا کردند..در دین اسلام گراز (خوک) و جوجه تیغی هر دو حرام هستند و به هیچ وجه توصیه به خوردن آنها در طب نشده است.http://hozeh.nkj.ir/?partid=6146
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
2
0
گوشت تشی خیلی خوشمزس
نظر شما
ادامه