کد خبر: ۴۰۶۵۷
 

جلسه هم اندیشی بازنگری دستورالعمل های  آنفلوانزای فوق حاد طیور با محوریت اصلاح فرآیند معدوم سازی، توسط ستاد مبارزه با آنفلوانزا برگزار گردید .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، جلسه ستاد مبارزه با آنفلوانزا با حضور مدیرکل دفتر طیور و زنبور عسل وزارت جهاد کشاورزی، مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماریهای طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم سازمان دامپزشکی، کارشناسان طیور سازمان دامپزشکی و وزارت جهاد کشاورزی و تعاونی، هم چنین اتحادیه های مرتبط با صنعت طیور تخمگذار در تاریخ هفتم اسفند ماه 96 برگزارگردید.

هدف از برگزاری این جلسه، تبیین وضعیت موجود و اعلام نقطه نظرات اتحادیه ها و تعاونی ها بعنوان سخنگوی مدیران و واحدهای صنعتی تخمگذار در خصوص مشکلات موجود در امر معدوم سازی و ارائه راهکارهای لازم جهت بهبود وضعیت فرایند معدوم سازی بوده است.

طی این جلسه پیشنهادات مطرح شده از سوی اتحادیه ها بعنوان ذینفعان این صنعت جمع بندی و مقرر شد دستورالعمل فرایند معدوم سازی با لحاظ پیشنهادات اتحادیه ها بازنگری و پس از تایید نهایی جهت اجرا ابلاغ گردد.

در پایان این جلسه عنوان گردید باتوجه به اینکه جهت کنترل بیماری آنفلوانزا ضرورت همکاری و هماهنگی بین بخش خصوصی و بخش دولتی از اهمیت ویژه ایی برخوردار است، تمامی دست اندر کاران نسبت به همکاری کامل با ستاد آنفلوانزای فوق حاد پرندگان اقدام نمایند .

 
 
نظر شما
ادامه