کد خبر: ۴۲۱۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر



استاندار مازندران، استمرار و پایداری تولید را در گرو حل مشکلات فراروی بخش خصوصی دانست.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «محمد اسلامی» در شورای گفتگو بخش خصوصی و دولت خواستار بازنگری در مصوبات و دستورالعمل‌ها برای حل مشکلات فراروی تولید و بخش خصوصی شد و پایداری و استمرار تولید را نیازمند حل مشکلات برشمرد و گفت: تشکل‌های بخش خصوصی برای کمک به تولید و اشتغال باید حمایت و تقویت شوند.

وی خواهان فعال کردن انجمن‌ها، اتحادیه‌ها و تشکل‌های بخش خصوصی شد و اظهار داشت: هدف شورای گفتگو، تسهیل سازی فرایندها برای فعالیت بخش خصوصی و حمایت از تولید است.

اسلامی برون‌سپاری بخشی از مسئولیت‌های ادارات را برای روان‌سازی امور امری مهم برشمرد و درعین‌حال بر لزوم نظارت برای اجرای فرایندها و امور تأکید کرد.

«دلاور حیدر‌پور» رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه مردم از نظام دامپزشکی شکایت دارند، افزود: رفتار با ارباب‌رجوع در این سازمان نیازمند بازنگری است.

وی با اظهار اینکه مقررات نظام دامپزشکی نیازمند پایش و بازنگری است، افزود: شرایط در جامعه فرق می‌کند و باید متناسب با شرایط و ظرفیت استانی تصمیمات اتخاذ شود.

وی پیشنهاد داد تا نظام دامپزشکی متناسب با شرایط استانی با دامداران همکاری لازم داشته باشند و ادامه داد: مسئول فنی باید یا دامپرور و یا دامپزشک باشد و نظارت‌های لازم از سوی سازمان نظام دامپزشکی و نظام‌مهندسی کشاورزی صورت گیرد.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
France
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
0
0
دامپزشک و مهندس دامپرور رو یکی کردند
نظر شما
ادامه