کد خبر: ۴۲۳۱۰
 

پلیس آمریکا از فرار زنی از دست همسر بد‌دهن و مسلح خود با فرستادن نامه‌ای برای یک دامپزشکی خبر داد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، این چهار نفر که علاوه بر قاچاق انسان در جرایم دیگر نیز دست داشتند، دختری نوجوان را به همراه تعدادی دیگر به انجام اعمال منافی عفت وادار می کردند. دادگاه آنها را به جرم قاچاق انسان محکوم و جریمه مالی برایشان در نظر گرفت.

این زن 28 ساله که "کارولین ریچل" نام دارد، ادعا کرده دو روز توسط شوهرش در خانه‌شان در "فلوریدا" حبس شده و مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

این زن در نهایت "جرمی فلوید" 39 ساله، شوهر خود را قانع می‌کند که سگشان مریض است و به اتفاق وی به بیمارستان مخصوص حیوانات مراجعه می‌کنند. وی سپس با نوشتن نامه‌ای دستنویس و بدخط مسئولان این بیمارستان را متوجه شرایط خود می‌کند.

به گفته یکی از کارمندان وی در نامه خود نوشته بود: «با پلیس تماس بگیرید. شوهرم مرا تهدید می‌کند و یک اسلحه دارد. لطفا نگذارید متوجه شود که این نامه را به شما داده‌ام.»

با حضور ماموران در بیمارستان، فلوید به جرم خشونت خانگی، محبوس کردن زن خود در خانه و تهدید وی با اسلحه دستگیر شد.

خانم ریچل بعدها به پلیس گفت که شوهرش اصرار داشته با وی به بیمارستان بیاید و در مسیر رسیدن به بیمارستان با نشانه گرفتن تفنگی مسلح به سمت این زن، تهدید کرده که او و خانوده‌اش را می‌کشد. ماموران در بازرسی از خانه این زوج از پیدا کردن جای گلوله در دیوارهای خانه خبر دادند.

به گفته پلیس این زن در حال حاضر به خاطر مصدومیت از ناحیه سر، کبودی چشم و بازوها در بیمارستان به سر می‌برد.

این مرد تا زمان تشکیل دادگاه در بازداشت پلیس باقی خواهد ماند.

منبع: تلگراف
 
 
برچسب ها: پلیس، دامپزشکی،
نظر شما
ادامه