کد خبر: ۴۲۸۴۹



رئیس سابق نظام دامپزشکی مازندران گفت: تاکنون بیش از سه هزار و ۶۱۳ قرارداد فنی بین دامپزشکی و واحدهای تولیدی استان منعقد شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «شمسعلی هادیزاده معلم» در مراسم معارفه رئیس جدید نظام دامپزشکی مازندران با اشاره به فعالیت ۱۰ ساله در نظام دامپزشکی استان گفت: این سازمان را با ۱۰ هزار تومان موجودی ۱۰ سال قبل تحویل گرفتیم و امروز شاهد ۱۵ اشتغال مستقیم در این نظام هستیم.

وی به شعار سال حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: کالای ایرانی ارزشمندتر از جوانان و سرمایه‌های کشور نداریم و باید از این کالای ارزشمند و جوانان جویار کار حمایت کنیم.

وی تصریح کرد: در نظام دامپزشکی همگام با انجمن‌های صنفی و تشکل‌های بخش خصوصی عمل کردیم و باید بین بخش دولتی و خصوصی تعامل وجود داشته باشد.

هادیزاده معلم گفت: تاکنون بیش از ۱۲ هزار کارشناسی برای صدور پروانه صورت گرفت و بیش از هفت هزار فقره پرونده تشکیل و در نهایت بیش از پنج هزار پروانه صادر و تمدید شد و بیش از هزار و ۱۹۳ تقاضا نیز رد شده است.

رئیس سابق نظام دامپزشکی مازندارن با اشاره به بیش از دو هزار استعلام از ادارات مختلف گفت: امروز نظام دامپزشکی مازندران به عنوان نهاد بالنده است و سه هزار و ۶۱۳ قرارداد فنی با واحدهای تولیدی داشته باشیم و صدور ۶۲ پروانه ماده ۶۲ و افتتاح ساختمان نظام دامپزشکی از دیگر اقدامات بوده است.


نظر شما
ادامه